![]() |
en wat heb jij vanavond gegeten ?
nou kom maar op .. zullen we eens kijken of de aloude aardappels groente en vlees nog steeds zo in trek zijn :)
oh..ik heb trouwens gegeten: mie, met chinese kool en kip..met een of ander vaag sausje..klaargemaakt in een wok door onze chefkok..me pa dus :rolleyes: |
Aardappelkrokettendingetjes, 'k ben bij m'n ouders, anders eet ik rijst, miehoen of taco's nl. ;)
|
nasi door mn moeder
lekker! |
Citaat:
|
weer zo'n fantasieloos potje hak... dit keer witte bonen in tomatensaus met aardappels...
|
beluga kaviaar
|
2 pizza's (van die kleine wel te verstaan :)), had niet zo'n honger.
|
zelfgemaakte pizza....jammie
|
gehaktballetjes, krieltjes en mostersalade
|
Een een of ander nieuw recept van mijn moeder, hongaarse kip schotel met soort spaghetti ofzo... hoeft ze van mij nooit meer te maken. Bah (er zaten namelijk spekjes in, niet te eten dus)
|
nix...kep nl maagproblemn:( :'(
|
een gare mexicaanse bonenschotel uit een blikje, met derin nog een blik goulsh gemixt met macaroni.. :) tsja het was wel lekker eigenlijk
|
macaroni
|
Mac Donalds :o
was gisteren naar Delft, open dag erg boeiend ;) |
Ik heb gisteravond bij MacDonalds gegeten! En vanavond eet ik biefstuk met championnen saus en broodjes enzo! Daar heb ik helemaal geen zin in, bah! Ik heb trouwens deze hele week bij de Mac gegeten, want ik ben deze week in Berlijn geweest met school. En je kreeg voor het avondeten (maar) 7 Euro en je moest dan zelf maar weten wat je ging eten. Aangezien de Mac lekker goedkoop is en erg dichtbij was werd het elke avond en vaak ook 's middags eten bij de MacDonalds.. De komende jaren kan ik dus geen hamburger meer zien!
|
Gisteravond ... rijst met kip-kerriesaus, en 'savonds bij een vriend nog een zak minifrikandellen en een pizza
Vanavond ga ik lekker Chinees halen (ik ben lui) |
wij gaan chinese tomatensoep eten, met stokbrood en ciabatta van m'n werk:)
Gisteren aten we macaroni, maar er zat ook spaghetti doorheen omdat er te weinig was :) |
heel aso: een hele zak ships:o
|
Citaat:
dat vind ik ook altijd geweldig maar vandaag spaghetti |
*Heeft gezondigt*
Ik heb patat op :o :o *schaam* |
Aardappels, appelmoes en kip :)
|
ik weet het niet zo goed..
haha ehm iets van een soort lasagna maar dan anders het was met een echt italiaans smaakje, oregano en basilicum twas niet echt voor herhaling vatbaar ---sorry mam--- :D kuz |
Als avondeten yoghurt met cruesli en rozijnen.
|
friet!
|
een broodje en een banaan
*eet op zaterdag meestal nie warm* |
chips en pizza
|
Vermicillie soup
Eendepate.../met broodje Biefstuk/ met patat en sla Bitterkoekjes pudding |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:49. |