![]() |
De elektriciteit valt uit...
Geen tv, pc , radiooooo ,... meer ennnuh jij raakt in paniek??
Of ga je de hele kamer gezellig maken met kaarsjes en kan je je vermaken met wat anders? :D |
Citaat:
Dat wil.. nee sterker nog dat MOET ik een keer meemaken :) |
Citaat:
BIJ NOODWEER? dan vind je me onder tafel :p |
idd lijkt me lachen :)
nostalgie in erg overdreven vorm :) |
Ik vind het irritant als ik word onderbroken omdat de stroom het niet meer doet. Ik ga dan waarschijnlijk een tijdschrift lezen of bij een vriendin langs. Denk ik. Improvisatie. :)
|
ik ga dan heel vroeg slapen denk ik :o
|
Romantisch toch! Kaarsje aan en gewoon gezellig doen!
|
kaarsjes op tafel, papier pakken, potloden pakken, gummetje.. en tekenen maar :) of schrijven, ook goed
of lekker ouderwets met mn moeder yhatzeeen (HOE schrijf je dat??) |
Citaat:
Niet in je eentje:rolleyes: :p |
Ik zou in een hoekje gaan zitten met me ogen en oren dicht en hysterisch gaan schreeuwen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kaarsjes aan
|
discman zoeke :p
|
ik zet m'n broertje op 'n hometrainer, paar draadjes aansluiten en ik heb weer stroom.
kan 'k tenminste weer forummen. en dat broertje na 10 minuten moe is en omvalt maakt toch nie uit omdat 't forum leeg is, niemand heeft immers stroom. |
Citaat:
|
Citaat:
oh ja, das waar. maar 'k ging ff van een massale stroomstoring in heel nederland uit. :D |
Ergens een knuffelbaar persoon zoeken en samen met een kaarsje in een hoekje gaan zitten :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vreselijk, zonder stroom zitten! :eek:
gelukkig duurt zoiets nooit lang bij ons... *klopt maar af* kan wel knus een kaarsje opzetten en romantisch gaan doen, maar das zo saai in je eentje :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kaarsje aan, en je warm houden door met je vriendin te sexen:)
|
nah uhh kaarsen aan steke :) en gezellig maken en lezen ofzo en denken of avontuur maken buiten in het donker (natuurlijk) :D
|
ik ga dan altijd mn hele kamer omtoveren met kaarsjes:D
en ook de woonkamer, keuken, eetkamer, kamers van mn ouders broer en zusjes...ik hou van kaarsjes aansteken:D Of dan steken we de openhaard aan, is zo gaaf als het pikdonker om je heen is en de openhaard gloeit. |
bellen met at home :D
uhmmmmmmm gewoon met iedereen beneden zitten en kaarsjes aan doen.. |
Citaat:
|
Heerlijk!
Ken het nog van héél wat jaartjes terug. Was super gezellie. Overal kaarjes, door het hele huis heen. Wauw, was écht súper! :o |
plunderen
|
Kaarsjes aan, biertje, vroeg slapen
|
hier valt regelmatig de stroom uit, gewoon kaarsjes aan zettuh:) dan me internet&-muziek verslaving maar niet bijwerke:p
|
Dan ga ik naar bed :p
|
zaklantaarn, goed boek, ik ben gered :)
|
Ik maak de kachel aan, haal de olielamp naar binnen en ga lekker met de kat op schoot zitten lezen.
|
ik zet de generator aan...
en ga muziek luisteren, en slapen :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:15. |