![]() |
noodweer
Dat vind ik eigenlijk heeeeeeerlijk! Als ik dan bliksem hoor of zie, of sneeuwduinen of wat dan ook zie, dan vind ik dat prachtig. Oh ja gewoon slecht weer vind ik weer niets aan. En onweer is echt onovertroffen!
Of nog zoiets... met keiharde wind op een boot, dan ga ik ook buiten staan, gewoon om de wind om me heen te voelen. Al vlieg je bijna van boord van het slingeren van de boot of door de wind. Gewoon heerlijk! Ben ik nou de enige die als het echt stormt de neiging heeft om met de kop in de wind, ongeacht de regen, onweer, sneeuw of kou??? |
onweer is kei eng :eek:
|
Storm vind ik wel leuk (als het maar niet te lang duurt). Onweer vind ik vre-se-lijk! Wat ik trouwens ook wel leuk vind is als je in een tent ligt en het dan onwijs gaat hozen!
Maar verder houd ik niet van noodweer. Ik ben meer een voorstander van zon. Je maakt mij - bvs - gelukkiger met een hittegolf. :p |
Citaat:
|
ja, je bent de enige denk ik, khou der niet zo van (geen schrik ofzo, maar kheb 't liever rustiger :))
|
onweer is eng, storm is leuk :confused:
|
het is minder als je zoals ik, met noodweer altijd op een zeilboot staat
|
Citaat:
Zelfde ken ik ook, van op een boot buiten gaan staan bij noodweer! Onweer met sneeuw is vooral prachtig, gecombineerd. De keiharde, doffe onweersklappen, gedempt door de sneeuw... Met een harde sneeuwbui gaan skieen, 's ochtends vroeg, als je bijna niets ziet en bijna van de piste valt door het slechte zicht. De sneeuw waait in je ogen en je gezicht bevriest bijna. Je skis zie je niet door de diepe sneeuw. :cool: |
hmja.. 1 van me hobbys het weer volgen en fotograferen en bekijken en luisteren, en dan voorral nood weer (onweer) :) :cool:
|
Regen en onweer enzo vind ik opzich niet erg, als ik maar binnen zit. sneeuw ook.
|
Citaat:
|
ik wil een zomerse regenbui...
warm... en toch verkoelend! heerlijk! samen met iemand in me armen geslagen... luisteren naar het getik van de regen op alles, en het voelen langs je glijden... |
al het slechte weer vind ik wel :cool:
vooral als ik dan lekker warm binnen zit, of in de auto. en dan zie ik allemaal van die verkleumde mensen langskomen ploeteren op de fiets of lopend :) en dat is mooi man! :D wat ik ook wel mooi vind, is met onweer dat echt de hele lucht bijna zwart is, en dan lekker harde donder :D :cool: en dan gaan pitten :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09. |