![]() |
Weet iemand hoe ik aan kaartjes kan komen voor de finale in de Kuip 8 mei ?
Ik MOET kaartjes hebben. Kan iemand me een tip geven ?
|
geen idee...ik weet dat m'n vriend gaat met z'n vader en broertje, maar die vader heeft die kaartjes al tijden geleden geregeld....
|
Citaat:
|
Ik kan je maar 1 tip geven.
Kaartjes kopen. Op die manier verkrijg je dus die kaartjes. Lijkt me logisch |
Citaat:
|
Hm, een vriendin van mij heeft gisteren nog kaartjes verkocht, dus het moet nog te doen zijn.. je moet gewoon tegen IEDEREEN die je kent zeggen dat jij nog kaartjes nodig hebt, dan krijg je vanzelf wel een paar tips.
|
Uitverkocht
|
Wee tik niet, bekende voor ver koop andressen, oh nee, is geen voor verkoop meer
|
pijpen
|
ticketbox ofzo
|
UITVERKOCHT
|
zwarte markt
|
Citaat:
|
Citaat:
bikinie meisje, misschien was hij het wel ;) |
Citaat:
:rolleyes: dus niet. |
Citaat:
|
kopen...
van iemand die ze te koop heeft |
Geluk hebben.
Ik heb 2 kaartjes van de Heineken vertegenwoordiger gekregen, incl koud en warm buffet vooraf en na afloop.... :) |
Citaat:
|
Citaat:
gaan ze godverdomme allemaal van die kaarten aan sponsors en bedrijven verkopen voor een hoop geld. En voor de gewone Feyenoord supporters die er gewoon iedere week bij zijn zijn geen kaarten omdat we er maar 15.000 krijgen, en dat terwijl er meer dan 30.000 een seizoenskaart hebben! Lekker dan al die gloryhunters in De Kuip :mad: :mad: |
Lukt je nooit, er zijn maar 15.000 kaartjes beschikbaar voor Feyenoord-fans! En er willen ongeveer 30 keer zoveel mensen naar die wedstrijd toe!
|
Citaat:
waar gaat de rest wel niet naar toe dan? is er zoveel neutraal volk of mogen er meer Duitsers in? |
15.000 Feyenoord
15.000 Dortmund 10.000 KNJB die ze voor veel geld aan allerlei bedrijven weet te verkopen, zodat de Kuip volzit met zakenmensjes ipv supporters. en dan de overige 10.000 zijn buffervakken |
Citaat:
is dat niet wat erg veel? |
Citaat:
|
Als je n sc hebt voor de deur liggen zoals ik ga doen.....En ik ben niet eens zeker voor n kaart.
Als je geen goldencard/silvercard/seizoenskaart heb,heb je waarsch.pech Logisch ook wel,want alleen echte supporters moeten erheen kunnen,niet mensen die nooit gaan (vind ik) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Okay, er IS nog een mogelijkheid dat mijn vader aan kaarten kan komen, maar aangezien ik die dag niet kan, en hij niet wil, zou ik ze over hebben.. En mijn vader hoort inderdaad dan bij die 10.000 plaatsen die voor veel geld aan de sponsors worden verkocht ja. :rolleyes: Als het lukt, zet ik wel een topic op vraag en aanbod.. Maar ik beloof niets.
|
Citaat:
Niet goed opgelet. Ik ga naar die andere finale in de kuip. 12 mei dus. Maar sponsorplaatsen zijn wel de plaatsen waar je het van moet hebben denk ik....viaviaviavia dus. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:46. |