![]() |
Als je zou reïncarneren ....
opnieuw geboren worden in een lichamelijke gestalte
In wat soort lichaam/of wiens lichaam? Welke diersoort? zou je dat graag willen??? :D Ik wil wel euh... draakje zijn maar dat lijkt nog onwaarschijnlijker dus kies ik maar voor een konijn of visje :p |
*herkent dit topic van anderhalf jaar geleden ofzo* :)
|
Een grote vogel of zo, zo'n adelaar. beetje vliegen enzo, en echt veel natuurlijke vijanden heb je dan niet.
Of een grote haai of zo, of orka. lekker zwemmen. |
gitaarheld
|
Citaat:
Moet ie dicht? :confused: |
Citaat:
|
als 't ff kan wil ik het liefst zo snel mogelijk ontsnappen uit de reincarnatiecirkel.
|
kweet niet :confused:
|
Citaat:
|
als een poes (zo een met 4 poten ;) )
lekker luieren en geknuffeld worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Succesvolle zangeres of actrice.
|
Citaat:
Enneuh ikke wel dolfijn zijn... |
Mwah, ik zou wel gewoon weer als mezelf (of een vergelijkbaar persoon) geboren willen worden, ben ik wel tevreden mee :)
|
Citaat:
|
Als een kat, of als een vlinder.. *zucht*
|
Als een slechtvalk :D.......lijkt me echt wreed :p
|
Citaat:
|
Gewoon een jongen zijn ipv een meisje, lijkt me wel leuk, omd at ook nogs mee te maken :)
Myrthe |
Citaat:
|
Citaat:
zo van: neuh, als jongen vond ik het toch leuker |
als lief hondje ofzo :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een schorpioen:)
anders een slang:) |
Mens: Als een jongen
Dier: Als tijger / panter |
draak.. elfje of whatever..
of een natuurlijke heks.. opgroeien in een wicca communie... als superalto hahaha... heel rijk.. kan ik piercen en dreaden wat ik wiol ik hoef tog geen rekening te houden met een baan zoeken me papa en mama zijn rijk genoeg,,, als dier... als wolf... mooie dieren en supersociaal i zou wel een heel knap meisje willen worden trouwens... als ik tog mag kiezen... perfecte maatjes.. alles kunne doen wat ik wil... |
ow, ik zal wel iets heel triests worden, een mier of een sprinkhaan ofzow.
een kangoeroe, dat kan ook nog. das al wat minder triest... |
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn grooootste wens wanneer ik dood ben is gewoon om als mezelf terug te keren...
maar dan herboren worden op de plaast die ik wil en het jaar dat ik wil... maar das slecht m'n droom :( ook gaat jullie niets aan welke plaats en tijd dat word :D |
Dan kom ik terug als konijntje!
|
Neeeeeeee!!! Dan wil ik geboren worden als een heel mooi meisje dat in Italië woont!!!
|
Als ik dood ga wordt ik een elfje in elfjesland:)
|
als een eendagsvlinder...
|
Ik wil reïncarneren als Philip, ik wil weten hoe het is om het halve vrouwelijke forum in m'n zak te hebben
|
ik wil incarneren als een jonge vrouw met een goddelijk lichaam,
wel blond en dom, want dat neukt lekker weg. om te beginnen, als ik een rijpe leeftijd bereikt heb, zou ik me een tijd opsluiten op mijn kamer, om zo gezegd, mijn lichaam te verkennen :D De geur van het masturberen zou daarna nog een week op die kamer te ruiken zijn! :eek: en daarna zou ik volop gaan seksen, zoveel mogelijk :D LOL :D |
Een goudvis, die hebben tenminste een intens leven
|
Als roofdier. Het liefst een adelaar ofzo. :cool:
|
Citaat:
|
Pleur op met je reïncarnatie, als ik dood ben hoef je me niet in een één of andere hond of kat te zoeken.
|
ik zou wel een luipaard willen zijn die keihard kan rennen op de vlaktes in afrika :)
een hond lijkt me ook wel leuk, tenminste als het lieve baasjes zijn. als mens zou ik gewoon gelukkig willen zijn, hoeft niet persé rijk te zijn. |
Citaat:
waarom uppen we dit? mwah ik zou wel in een belangrijk persoon willen reincarneren. |
Citaat:
|
Oude topics uppen heeft geen zin.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:28. |