![]() |
Enquete heb 100 replies nodig minimum 50
Vraag 1: wie zou u nog bij de E.U. willen ?
Rusland ? Turkije ? Zwitserland ? Vraag 2: Hebt u de Euro Graag : Ja maar mijn vorige MUNT was beter Jazeker Nee hoor Vraag 3: Spaart u euromunten hun nationale zijde ... Dit is een enquete vor een site maar ik ga het adres nie geven want anders... SLOTJE |
Citaat:
|
Zwitserland Vraag 2: Hebt u de Euro Graag : Nee hoor Vraag 3: Spaart u euromunten hun nationale zijde ... ja voor me moeder.. :p |
:/ (..)
Vraag 1: wie zou u nog bij de E.U. willen ? Zwitserland Vraag 2: Hebt u de Euro Graag : Nee hoor Vraag 3: Spaart u euromunten hun nationale zijde ... Mn vader doet dat wel. |
1. Zwitserland
2. Jazeker 3. ja |
Citaat:
|
Turkije Vraag 2: Hebt u de Euro Graag : Jazeker Vraag 3: Spaart u euromunten hun nationale zijde ... nee |
Citaat:
*vermoeiend* |
1. Zwitserland
2. Jazeker 3. Neen |
1: Zwitserland
2: Het boeit me werkelijk waar niet...Laat ik zo zeggen, de vorige munt was beter ;] 3: Nee |
Zwitserland Vraag 2: Hebt u de Euro Graag : nee Vraag 3: Spaart u euromunten hun nationale zijde ... nee |
Citaat:
*is het dus eens met Tofke_H* |
kommaan mensen blijf antwoorden
|
Citaat:
|
Citaat:
:) |
Rusland ? Turkije ? Zwitserland ? Vraag 2: Hebt u de Euro Graag : Ja maar mijn vorige MUNT was beter Jazeker Nee hoor Vraag 3: Spaart u euromunten hun nationale zijde ... 1) Turkije 2) Jazeker 3) ik verzamelen ze, maar echt sparen niet. |
Zwitserland Vraag 2: Hebt u de Euro Graag : mijn vorige MUNT was beter Nee hoor Vraag 3: Spaart u euromunten hun nationale zijde ... voor m'n opa, die probeert zo'n map vol te krijgen |
*vindt deze persoon niet interessant*
|
Citaat:
Hmmja? |
*staakt* 't is voor zijn site.. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mik-mak: godverdomd hoer brand in hel dikke kut mijn topic verpesten ...
:rolleyes: |
Rusland Vraag 2: Hebt u de Euro Graag : Jazeker Vraag 3: Spaart u euromunten hun nationale zijde ... ik spaar ze niet, maar ik wil zoveel mogelijk (of alleen maar) buitenlandse [/QUOTE] |
1. zwitserland 2. nee 3. nee
|
Citaat:
|
Turkije
Jah Nee |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
het is wel voor jouw website! Jij had zo`n domme intro over de euro en verder nog wat info over de euro. Mislukt, weet je wat je bent? DOM. |
Rusland ? Turkije ? Zwitserland Vraag 2: Hebt u de Euro Graag : Ja maar mijn vorige MUNT was beter Jazeker Nee hoor Vraag 3: Spaart u euromunten hun nationale zijde ... nee |
Zwitserland Vraag 2: Hebt u de Euro Graag : Ja hoor Vraag 3: Spaart u euromunten hun nationale zijde ... ja voor mijn spaarpot Spaar ook briefjes trouwens :D |
onzin
|
Zwitserland. Boeit me eigenlijk niks, maar streep dat land maar voor mij aan dan. Vraag 2: Hebt u de Euro Graag: Nee hoor, ik hou sowieso niet van geld. Vraag 3: Spaart u euromunten hun nationale zijde ... Wazige zin... En nee, ik spaar geen euromunten om een andere reden dan er iets van te kopen. |
1) rusland of zwitserland (nie die vuile turke)
2) jazeker 3) nee , wa kunde daar nu mee doen allé !! |
zwitserland
nee nee |
Citaat:
|
[B]Vraag 1: wie zou u nog bij de E.U. willen ?
zwitserland Vraag 2: Hebt u de Euro Graag : Jazeker :p :D Vraag 3: Spaart u euromunten hun nationale zijde ... nee.... |
Citaat:
|
zwitserland, ja, ja :rolleyes:
|
Zwitserland Vraag 2: Hebt u de Euro Graag : Jazeker Vraag 3: Spaart u euromunten hun nationale zijde ... Ja |
blablabla
|
Zwitserland!
Jazeker! Alleen de Italiaanse! :o :p |
Zwitserland Vraag 2: Hebt u de Euro Graag : Nee hoor Vraag 3: Spaart u euromunten hun nationale zijde ... nee.. |
Citaat:
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Vlaamsblok-aahanger zeker, vuile kut belg :rolleyes: :rolleyes: |
Citaat:
1: Turkije 2: Ja, gulden was beter 3: Nee |
Zwitserland
Jazeker alleen verzamelen |
Citaat:
|
[
Vraag 1: wie zou u nog bij de E.U. willen ? Geen enkel land: de EU mag wat mij betreft weer uit elkaar vallen... vraag 2: Hebt u de Euro Graag : Nee hoor. Vraag 3: Spaart u euromunten hun nationale zijde ... Neen |
50
mooi t minimum is bereikt.. *slotjuh* :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:20. |