![]() |
wanneer is dat laatste keer dan je moest huilen?
hee:)
Ik heb net, de afgelopen 3 uur, gejankt omdat ik de film 'saving private ryan' keek. Is de derde keer dat ik hem zag, maar ik word altijd zo ontroerd door die beelden...vind het zo dramatisch. Anywayz...wanneer is de laatste keer dat jullie hebben gehuild? |
mijn babytijd
|
dag of 3 terug ofzo?
|
Citaat:
...zielig |
Citaat:
|
Citaat:
ik vind het alleen dom dat je zoiets post als je toch al weet dat iedereen je niet gaat geloven |
Pfiew k zou het niet weten eigenlijk... hele tijd geleden al
|
Citaat:
|
Citaat:
Serieus? Echt serieus? :| Ik..ehmz.. paar weken geleden, toen ik teveel wou, wat ik lichamelijk gewoon niet volhield. Ik doe het nu rustiger aan. :) |
Geen idee Moet lang geleden zijn geweest
|
Citaat:
|
Citaat:
je snapt het echt niet he!? JEZUS! denk ff na |
Laatste keer was vanmiddag, omdat ze me pestten..:p
Maar dat is omdat ik heeeeeele goed krokodillentranen kan doen..hihi |
Citaat:
Kleine kinderen krijgen hun zin niet, huilen. Je verliest een dierbare, mensen huilen. Tenminste, zo ging het bij mij. :D |
Citaat:
|
gistere. 't is net uit me m'n lief :(
|
Citaat:
Hmz, en je kwam nu ook nog wel op me over als een drammerig kind, soms.. Verkeerd gedacht? ;) |
Citaat:
|
gisteren
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gisteren bij een hele zielige serie ofzo.
een meisje van 17 kreeg een babytje en haar ouders hadden het eindelijk geaccepteerd toen ging ie alsong dood (te vroeg geboren) :( |
ik denk een aantal weken trug, en vanmiddag, maar dat was inwendig.
|
Een tijdje geleden, als ik echt woedend ben en ik kan niets doen ik kan het niet uiten dan ga ik uit pure machteloosheid huilen.
|
Een klein jaartje geleden ofzo, toen had ik het ff echt niet meer :(. Maar ik huil eigenlijk niet zo vaak, ik zit liever wat na te denken of muziek te luisteren als ik verdriet heb ofzo..
Myrthe |
Gisteravond (zo'n ik-weet-niet-precies-waarom-ik-nu-huil-bui, dan ga je dingen bedenken, huil je alleen maar beter en de volgende dag voel je je weer een stuk vrolijker :))
|
Toen mijn verkering uit ging, dikke maand geleden...
|
Citaat:
Soms zijn huilende jongens best lief, trouwens. :| |
ik weet het niet eens, zal wel een tijd geleden zijn..
|
Echt hartverscheurend gehuild?? ;-)
Vorige week woensdag..k hoorde dat k ziekte van pfeiffer had en k was't gewoon allemaal ff zat!! |
10 minuten geleden
|
Ehh.. paar maanden geleden, toen ik een beetje heel erg ruzie had met m'n ouders... tja :/
|
vorige week ofzo
|
Een maand geleden ofzo op de begrafenis van mijn oom :(
|
Uhhhh zeg maar een eh uurtje geleden...
Zit midden in m'n SE week en ik had het echt heeeeeelemaal gehad gewoon :( |
ik heb net nog zitten janken, zo'n uurtje gelden,... ik ben zo boos dat alles wat anderen allemaal wel kunnen mij niet lukt... qua geld beodle ik...
we hebben nooi genog geld om van te leven en leuke dingen te doen en dat komt tussen mij en me vriend in te staan gdvrdmm |
hmz de tranen staan op dit moment nog in mijn ogen..neetje harde ruzie gehad net
|
heb je ruzie met je vriendje.. is sub nog steeds je vriendje?
|
Hmpf, dat de meesten zo down zijn joh :/
Laatste keer dat ik gehuild heb (na ja meer tranen in mijn ogen, echt gejankt heb ik niet), was vorig jaar April. Ik zakte toen ook letterlijk in elkaar.. Meer vertel ik niet! :D Ligt ook min of meer achter me :) |
Citaat:
maar schatje... jij bent ook al volwassen!! de pubertijd is een zeer emotionele fase *grin* |
Citaat:
*huilde vroeger nog minder, stopte er eigenlijk bijna helemaal mee toen hij een jaar of 14 was* |
Ik huilde de laatste jaren ook niet veel, keer of 6 per jaar denk ik,
meer van binnen, laatste maanden wel heel veel, vandaag nog 5 minuten, vorige week zondag of zaterdag een minuut of 20 en die week daarvoor heb ik echt een half uur heel hard gehuild lucht wel op |
Na de L&R-meeting in de trein, can't you tell :rolleyes:
|
tijdje terug alweer
|
lang geleje
|
Citaat:
|
Langer geleden dan mijn geheugen toestaat....
oftewel: geen idee.. |
Ik weet niet... ik denk toen het uit was met mijn 1e vriendinnetje, jaar of 3 terug.
|
Citaat:
|
niet zo lang geleden :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:18. |