![]() |
Actie van de dag
De dag is nog maar net begonnen of ik moest weer met me hand in de wc pot graaien. Ik liet de knop van de flusher in de pot vallen. Best wel ranzig was dat.
Noem je actie van de dag! |
toen ik naar het toilet liep
de dag om 2 uur is namelijk nog niet zo boeiend |
Lekker skankuhhhhh in de skapit :)
|
tot nu toe mn kamer opruimen, lekker interessant :rolleyes:
|
uitzoeken wat ik wil meenemen met de verhuizing en wat ik moet verkopen of weggeven...veel te moeilijk:(
zal ik ook wel de hele dag mee bezig zijn |
uhh... aangevallen worden door onze oh-zo-schattige-kat :D
|
wakker worden
|
van de trap afdonderen
|
Naar de Wc lopen :rolleyes:
|
ehm naar de stad gweest, gegraft, preek gehad van iemand int park, geblowd, ehm.. zoiets :confused:
tot nu toe dat |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben te vroeg wakker geworden
|
Mijn buren weer wekken met mijn muziek.
|
2 acties:
Gevallen samen met mn paard Eindelijk die leuke jongen durven bellen. |
werken voor school :eek:
afbeeldingen zoeken van paar schilderijen :) |
Een lekker band (ik werk bij de PTT.. als iets NIET goed uitkomt is het wel een lekke band :eek: )..
Ik heb NOOIT een lekke band en net nu wel! *sjugt* |
Vandaag? Spijt hebben dat ik gisterenavond TOCH nog weg ben gegaan, want m'n stem is nu onwijs naar de klote. Dat wordt wat morgen.. *zucht*
|
ACtie van de dag: half slapend post sorteren/bezorgen en dus een brief verkeerd bezorgen en ook nog ees een brief in iemands tuin laten liggen (meneer kwam het later even boos mededelen :D)
|
Citaat:
Kheb vandaag ook bundeltje verkeer gegooid.. :o Ach ik ben in opleiding; dus dat mag ;) |
net opgestaan, dalijk me vriendin bellen, dalijk naar cafe om vervolgens naar de voetbalwedstrijd te gaan tegen Heerenveen
|
Ik ben zo slim geweest om m'n helm in de studio te laten liggen vannacht... Waren we net klaar met een radiorpogramma maken, was er niemand meer om de studio af te sluiten. Ik belde ff wat mensen, uiteindelijk kreeg ik het advies om de lampen uit te doen en gewoon de deur achter m'n kont dicht te trekken. Toen ik de lampen uitgedaan had en m'n tas had gepakt, trok een vriend de deur dicht en toen kwam ik erachter dat m'n helm nog binnen lag... Onderweg ben ik nog 3 wouten tegengekomen, maar die hadden gelukkig iets beters te doen :)
|
Spinnetje naar buiten gooien, anders zou Fiep (onze kat) hem opeten en dat vond ik toch wel wat sneu.. :)
|
Met Marco gesmsd!!! Was namelijk al weeeken geleden en nu heb ik eindelijk weer eens iets van hem gehoord. En daar ben ik erg blij mee! :) :cool:
|
Naar Duitsland gereden om een broodje döner te kopen.
|
Mwah ben vanmiddag van m'n stoel gepleurd,erg handig :D
|
uhm
gehockeyd? tmf awards fftjes gekijkt... de rest tape ik :D uhm tja da was het wel weer en internettuh hahah heerlijk topic dit :D :rolleyes: kuzzies |
opstaan
verbaasde me erover dat het lukte :) |
Citaat:
Ik heb de hele nacht liggen koud hebben bij jou boven :(:( Dat was ook niet leuk :( |
m'n schoenen uit...
en de geur er van verdragen... heb ze vanaf vanochtend kwart over 7 aan... en doe ze net pas uit :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
we zijn net terug van uiteten geweest! was erg gezellie! |
Citaat:
|
ik werd wakker, en dat was al een hele prestatie vandaag :)
|
Ik heb echte foto van iemand gekregen :o:rolleyes:
En ik ga slapen |
Citaat:
|
er achter komen dat de meeste mensen tering leugenaars zijn...
bevestigd in mijn wantrouwen fucking gezeik woede bier...(fuking tering uitvlucht) |
Citaat:
een meisje |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:38. |