![]() |
word jij ook weleens plots door onbekende forummers gebeld?
nou? :D
ik wel, hoorde ik net :rolleyes: hoe is dat bij jullie? het onderlinge contact? krijgen jullie bv een sms als je topic gesloten word? :D |
Citaat:
en jij, jij verdient geen telefoon |
ehh nee.. ik geef nooit mn telefoonnummer :D
|
Citaat:
en jij, jij verdient het niet om in dit land te zijn :rolleyes: |
Citaat:
|
Ik word alleen gebeld door mij bekende forummers.
|
Ik word nooit gebeld maar wel eens gesmsd door een forummer die mij wel bekend is..
|
mch heeft mij ooit eens gebeld, zonder duidelijke reden
|
Ik word helemaal niet door forummers gebeld..
|
Citaat:
|
Mjah is wel 1 x gebeurd geloof ik :D
|
Ik geef mn telnummer (gelukkig) niet aan onbekende forummers.... zou wel leuk zijn hoor, om door bepaalde iemanden gebeld te worden:p
|
Citaat:
lekker dubbeldekken :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geen onbekende forummers, wel melige :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb m'n nummer nog aan niemand gegeven, niemand heeft erop gevraagd en ik zou ook niet weten waarom ze't zouden doen (misschien omdat ik lief ben ofzo, maar anders?... :rolleyes: )
|
mja 2 forummers weten mijn nummer en die ken ik ook goed:D
verder krijgt niemand me nummer:) |
Citaat:
|
Neuh..niet onbekende alleen mensjes van msn ofzo. (Meestal ben ik de schuldige...:o )
|
nee alleen voor mij bekende forummers
|
ikke niet
zal wel te duur zijn voor de mensjes:D |
schokkend nieuws:
ik ging wegrennen toen feline italianboy ging opbellen:eek::o (was bang dat hij me niet zou herkennen:rolleyes:) |
Citaat:
Er zijn er een paar die mn nummer hebben, dan was het wel es: "zal ik je bellen?" "Nee!" (word ik altijd zenuwachtig) en toch doen ze t dan :rolleyes: :/ :) |
nee.
|
Citaat:
|
Mhhh nee...
heb wel eens de nijging om mensen op te bellen, omdat ik ze al een tijdje niet heb gesproken... Beuk bv... en Alet :o |
Citaat:
|
Citaat:
http://talon.ath.cx/ubb/smilies/finger.gif |
Onbekende forummers hebben mijn nummer niet.
|
Citaat:
muhahahaha |
Ik wacht..
|
Citaat:
|
"en als je klaar bent, dan hang je op" :D
|
Citaat:
Hehe :D Overigens ben ik wel door een mij onbekende forummer gebeld, jeej :D |
nooit
|
Citaat:
da's waar, dat 't duurder is :p |
Citaat:
|
Ik word nooit gebeld. Ik bel altijd zelf :D
|
Ik word alleen door bekende forummers gebeld:)
|
wie belt me steeds..?
heb ik een fan ofzo? kom je bij je foon: "oproep gemist" tjek je het nummer.. hmz, onbekend nr.. |
Oh,maar als je het vervelend vindt, moet je gewoon ff een telefoontje naar je aanbieder plegen, die hebben dat nummer zo getraceerd :)
|
Het lijkt me dat voor mij onbekende forummers mijn nummer niet hebben. :| En ook al hebben ze dat wel, bel maar raak, m'n telefoon is toch gejat. *dramatisch moment*
|
nee
|
Citaat:
Dat zou nog kunnen ja ;) Maar het is niet zo zeer het bellen dat een probleem is, maar tis wel handig om te weten wie het is :) En dat opeens iedereen je nummer heeft, das wel :eek: :D |
Gelukkig niet zeg... ik zorg dan ook wel dat m'n telefoon nummer niet algemeen bekend is.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47. |