![]() |
mijn haar heeft een indentiteitscrisis!!!
ik probeer dreads te zetten bij mezelf, maar mijn haar heeft dat nog niet echt door!!! wat moet ik nou??
kusjes van pixie's zus |
blah... blah... blah... blah... blah... blah... blah... blah... blah... blah... blah... blah..
|
Citaat:
Een week geleden (en dus ook een paar weken na dit voorval) heb ik het kort laten knippen. Ik voel me er nu veel beter bij :) Gewoon niet aan dreads beginnen of het professioneel laten doen! |
kut voor je
|
klitjes maken, dus een maand neit douchen en je haar niet kammen zelfde effect!
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat ze dreads in d'r hoofdhaar wil hebben, niet in d'r schaamhaar :eek: *bah* |
Citaat:
whahahahahaha :D :) njah... t begint al een beetje te lukken.. t is veel cooler om het zelf te doen.. t duurt alleen zo lang.. we doen t zonder wax, suikerwater, permanentvloeistof of shit... gewoon vlechten, knopen en draaien... en t wordt echt mooi!! me zus is nou wel blij.. aleen een beetje gefrustreerd.. morgen moet ze met een half dreadhoofd naar school :) enig ideej hoe je dat kan verbergen.. hoofddoekjes en mutsen ofzow?? kusje |
Citaat:
En anders gewoon een grove knot maken en een sjaaltje erom knopen.. Hoedjes mag je niet in de klas ophouden dus dat heeft geen nut ;) |
Citaat:
lekker hoor |
Citaat:
Ik douche netjes elke dag hoor.. |
advies:
-geen dreads nemen- |
Ik denk dat je het beste deze vragen op lifestyle kunt stellen en daar staat al een topic:
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=45501 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:39. |