![]() |
Ik wil graag jong kinderen hebben!
Dat lijkt me echt heerlijk, 24 jr. en 3 kindertjes ofzo. Als ze dan wat ouder zijn en ik ben ook nog 'jong' kan ik allemaal hippe dingen met ze doen. Alleen je hebt niet echt de kans tot ultieme ontplooingen het is wat egoistisch tegenover de vrouw misschien, want ik hoef niet te baren.
Wanneer willen jullie kindjes? |
Je denkt een beetje a-emancipatie :p
ik denk er nog lang niet aan, eerst studie afronden, dan huisje, dan kids :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ligt eraan... zoiets beslis je natuurlijk niet alleen.
Maar om op je vraag antwoord te geven, als het alleen aan mij zou liggen (onlogisch, maar oke) zou ik eerst m'n studies afmaken en zelf 'leven' en daarna pas aan kinderen denken. Ik moet er niet aan denken dat ik zelf 40 uur per week werk en de kinderen maar naar een creche breng ofzo... Dan hebben ze maar een wat oudere vader, lijkt me voor die kinderen leuker dan dat ze buitenshuis op moeten groeien |
als ik gestudeerd heb, een leuke baan heb, gewoon wat zekerheid in mijn leven. ook wil ik leuke dingen gedaan hebben voor ik al die verantwoordelijkheden heb.
|
Citaat:
|
18 lijkt me wel wat! :)
|
24 ofzo lijkt me wel goed om te beginnen
niet te oud, niet te jong |
niet voor me 18de...
voor me 30ste... yeahhh dat 1ste is gelukt, nu dat 2de nog! liefst 2... :p |
ik wil ze denk ik zo vanaf mijn 25e..
lijkt me wel geinig, 1 a 2 kind. :) en dan helemaal vormen na mijn evenbeeld :cool: hopelijk heb ik dan wel een goede vrouw, want als ik als enige voorbeeld dien, dan komt er later niks van dat kind terecht :rolleyes: |
Citaat:
Nee dan wordt het ook een racist |
Citaat:
ik ben geen racist hoor, ik behandel jullie allemaal gelijk.. :D |
Kinderen lijken me zeker leuk. Ik wil het later denk ik ook wel, als ik eind 20 ben (28-30) denk ik. We zullen zien!
|
Citaat:
|
vriendin van mij wil ook al kinderen als ze 22/23 is..:eek:
ik zie wel als ik leuke man heb, baan, enz.. gewoon als me leven beetje op orde is neem ik zow 3 kindjes :) |
Citaat:
denk het wel ja ;) maar ik wil ook geen vrouw die een afkeer heeft van seks.. en bij alles zegt "ie dat is vies!" :rolleyes: en oversekst kan toch niet? kan je teveel seks hebben dan? :confused: lijkt me eerder dat men te weinig heeft ;) |
Citaat:
Met dat eerste stuk ben ik het wel eens, met het tweede ook, maar ondanks dat je (te)veel seks hebt kun je er wel wat minder over praten, dat komt wat volwassener over :rolleyes: |
Ik wil ze helemaal niet.
En ik moet altijd een beetje lachen om die mannen met baby-koorts. De meesten weten maar al te goed dat zij niet degene zullen zijn die straks de vieze luiers verschonen en hoofdpijn zullen hebben van het gegil en geruzie... |
Citaat:
ik zou er inderdaad wat minder over kunnen praten, maar de meeste mensen hier zijn ook niet echt volwassen, en houden zich ook bezig met de meest kinderachtige dingen. En eigenlijk vind ik het best wel grappig, dat er gewoon mensen zijn die nu echt hele vreemde ideeen hebben over mij. Daar hoorde ik laatst nog wat lachwekkende dingen over :D Verder vind ik het ook best wel leuk dat er nog zoveel mensen zijn die nog eens ingaan op de onzin die ik uitkraam ;) |
Citaat:
|
ik moet er niet aan denken zo vroeg dan begin je pas met leven man!!!!
op je 24e wil je wel andere dingen dan kinderen. |
Citaat:
|
ik wil ze niet..
kinderen zijn lastig, vervelend en kosten veel geld. |
Citaat:
Marry me? :D |
Citaat:
|
Citaat:
vind ik namelijk maar onzin.. |
ik ook!!!
ik wil dolgraag jong kinderen krijgen zodat ze een hippe moeder kunnen hebben. Ik ben nu al helemaal dol op kinderen:) ik vind 21 een hele mooie leeftijd om kinderen te krijgen. Als ze dat 16 zijn, ben ik 37.... da's echt perfect. |
Citaat:
dan zie ik je dus over een jaar of 4 ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tijdens een picknick ofzo :D een mooie zonnige broeierige dag :p |
Citaat:
|
Citaat:
kruipen ze overal in :eek: :D hahaha offuhm.. anders in een bootje ofzo ;) geen last van mieren.. alleen moet je erg voorzichtig doen, anders slaat de boot om :) maja... nat was het toch al :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
haha:D (ik ben poetisch!) |
Citaat:
een zachtjes over het gladde water glijdend bootje, de kleine golfjes die zacht tegen de boeg slaan.. een halve maan die achter de wolken schuil gaat, een zacht waaiend verkoelend briesje.. en dan stilzwijgend genieten van elkaars aanwezigheid.. om dan tot de ontdekking te komen dat je perongeluk bent afgedreven, en het bootje lek is.. voor je doemt opeens uit een plots opkomende mist een olietanker op.. het einde is nabij.. je kijkt elkaar nog een keer aan, een enkele traan als je elkaar vaarwel kust.. en dan komt het grote logge gevaarte dichterbij, en het kleine romantische bootje verdwijnt in de hoge golven om even later tussen de schroeven te vergaan.. |
Citaat:
:( nouhou, nu moet ik huilen! :( |
Citaat:
|
je kan trouwens prachtig schrijven...ben heel erg onder de indruk
|
Citaat:
zo erg was het toch niet? :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
...ben het meest sentimentele persoon die je je kan voorstellen. ik moest ook bij de britney spears film huilen, toen haar moeder zei dat ze haar nooit wilde... |
Citaat:
straks ga ik nog naast mijn schoenen lopen ;) toch maar weer op naar het 'oude talon' niveau :D |
Citaat:
wat is eigenlijk de ijzeren reus? bambi ken ik wel ja, de moeder ook. en britney's film ken ik ook niet |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48. |