![]() |
Me kamer staat zo vol meubels, dat ik niet eens meer me kan bewegen :(
Hoe krijg je het voor elkaar ? Me hele kamer staat vol met meubels, ik heb 5 kasten , 2 tafels en nu een computer meubel , + me twijfelaartje. Daarbij komen gitaar, krukjes, 2 stoelen, een bank en 3 bijzettafeltjes.
Het is nu zelfs ZO VER gekomen dat ik niet meer in me kamer kan lopen.. Wat voor meubels heb jij dan ? :D |
Als je in me kamer komt denk je dat ik alvast meubels aan het sparen ben voor later ofzo :D Ik was zelfs nog een kast vergeten te noemen :D een lange op wielen , van 2 meter breed ofzo :D
|
Ik heb:
1bed 1stoel 1kast |
advies: neem een openhaard en verbrand het een en ander ;)
|
Ik heb 1 vitrinekast (voor m'n bierblikkenverzameling en wat losse frutsels), 1 kledingkast (ligt helemaal vol met oude computers en speakers, heb 1 plankje voor kleding vrij gehouden), 1 kast met m'n lp's en platenkoffers, 1 bureau, 1 bed, 2 keyboards (boven elkaar) met m'n gitaar + versterker en effecten daar ergens omheen en verder nog een kastje waar m'n mengpaneel op staat met daarboven m'n cd spelers enzo. Ook best wel vol allemaal, maar ik kan gelukkig nog wel lopen :D
|
*kijkt om zich heen*
* bureau met computer en zo'n bijding, beetje vaag uit te leggen:D. 2 stoelen + 1 slaapstoel, boekenkast, bijzettafeltje, nachtkastje, bed, soort tafle om tv op te zetten, that'sit.. |
Kheb: 1 kledingkast
2 boekenkasten bank bed nachtkassie bureau tv, stereo meubel da wasset wel... |
1 bed
1 kledingkast 1 bureau 1 nachtkastje 1 tv meubeltje 1 tafeltje that's all |
1 bed, 2 kasten, 1 bureau, 1 nachtkastje en 1 stoel
|
een bank
een tafel een klerenkast een boekenkast een bureau een spulletjeskast waar mn stereo ook op zit een openhaard (die niet werkt, maar het is mn makeup tafeltje) die van mij is ook wel vol:D maar ik kan er nog wel in rondlopen |
1 bed
1 kast 1 bureau 1 bedkast Kheb een zeer kleine kamer :) |
slaapkamer: 1 bed + 1 kast.
op een andere kamer: 1 bureau :) |
Citaat:
twee persoonsbed? :p :D |
Citaat:
tuurlijk niet :) bij 1 persoons moet je wel heel dicht op elkaar liggen :D :D |
Citaat:
|
Deze kamer:
- Bureau. - Bank. - 3 stoelen. - 2 lage kastjes. - 1 grote stellingkast. - Poef. - Lage tafel. Slaapkamer: - Bed. - Nachtkastje. :D |
Citaat:
ik hou niet van orgies ed.. wat dat betreft hou ik niet van delen, en wil ik iemand helemaal voor mezelf :) |
Citaat:
:D |
uhmzz een heel groot bureau, hoekbureau
2 kledingkasten een bed daarnaast staan er schoenendozen van doc's als opbergdozen, een winnie-the-pooh opbergdoos en mn gitaar. Dat wast wel geloof ik.. |
-bureau
-bureaustoel -bank -stoel -tafeltje -bed -boekenkast -klerenkast |
ehhm...
1 bed (hoogslaper) met daaronder 1 laag kastje met een boekenkast daarop en 1 iets hoger kastje. verder... twee klerenkasten. 1 bureau. 1 gewone stoel, 1 schommelstoel en 1 bureaustoel. dat was het geloof ik wel... ik ben nu wanhopig aan het proberen om het tafeltje dat eerst beneden stond te krijgen, maar het wil nog niet echt lukken. mijn ouders vinden dat ik 'eerst die zwijnenstal maar eens moet gaan uitmesten'. zucht... |
dat was 't wel.. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42. |