![]() |
Wat zijn typerende karaktereigenschappen voor jou?
nou?
voor mij ehm - Impulsief - Spontaan (schijnt) |
- trots
- koppig - eigenwijs - bijdehand hmm... |
-koppig
-rustig -trots -nieuwsgierig -pessimistisch (wat niet betekent dat ik nooit vrolijk ben!!) hmmm ik kom eigenlijk niet zo ver. Ik zal het anderen eens vragen :) |
Koppig
druk spontaan vrolijk lief begrijpend praatgraag impulsiefkoppig |
|
praatgraag
vrolijk bijdehand redelijk beleefd (niet overdreven) soms lief soms begrijpend Niet koppig... (meestal) |
jaloers
gevoelig sterk slim direct eerlijk adrem (?) duidelijke eigen mening koppig eigenwijs gesloten sarcastisch Op 2 dingen kom ik ff niet, de naam van iets ofzo zeg maar... never mind |
[list=a][*]nuchter[*]druk[*]lief[*]spontaan[*]koppig[*]hard[/list=a]
|
Lui,
rustig, koppig, snel geërgerd als ik denk dat mensen niet luisteren, maar ook welwillend. |
lui
nuchter |
optimistisch, verlegen, druk (ja ik weet 't beetje raar bij verlegen, maar ik kan geen minuut stilzitten :D), eigenwijs, soms lief :p, vrolijk, wel's koppig, niet snel boos; maar als ik boos wordt dan ben ik echt beetje agressief :eek:.
Myrthe |
-saai
-vervelend -eigenwijs |
- Eerlijk
- Lief - Aardig - Beetje egoistisch - Lui - Betrouwbaar |
Bahhh kreeg dit soort onzin ook op school
moest soort testje maken bij mij kwam er "speels"uit :D |
tipisch ehhmm
-warrig -betrouwbaar -lui -luisterend -geduldig (met mensen) |
Druk, spontaan, vrolijk en snel verveeld.
|
rationeel,dan toch wel
|
Hm..
- Druk. - Slordig/chaotisch. - OF heel erg vrolijk, of juist helemaal niet. - Dramatisch. - Soms lichtelijk overdreven. - Eerlijk, adrem. - Creatief. - Impulsief. - Nieuwsgierig. - Gevoelsmens. - Ongeconcentreerd. - Fladderig. :| (Heel verhaal, komt van m'n beste vriend, maar het betekent iets van dat ik nooit iets lang kan doen, telkens ergens anders heen 'fladder') Dit verzin ik trouwens niet allemaal zelf, ik heb hier een hele lijst liggen met allemaal karaktereigenschappen van mij volgens mensen die ik ken, in het kader van 'leer jezelf beter kennen!' *zucht* :) |
Citaat:
|
verlegen+stil (in nieuw gezelschap, gewoon sociaal met bekenden)
romantisch (als ik de kans krijg :)) eerlijk quote van een vriendin die me wat beter kent: Citaat:
|
Eigenwijs
Rechtvaardig Eerlijk Onzeker Optimistisch Jaloersig NIET-oppervlakkig (heb je daar een woord voor?) Lief (niet altijd :D) Redelijk assertief Tralala..meer weet ik even niet |
impulsief...
rotsvast... |
Eiegnwijs, lui, onzeker, gevoelig, soms iets te gemeen om kleine dingetjes die nix voorstellen, prettig gestoord (alleen bij mensen waar ik me echt op mijn gemak voel en die ik goed ken enzo) en soms kan ik ook wel heel lief zijn! :D
|
Serieus
Niet serieus Kinderachtig Zelf bewust Onbegrijpelijk Negatief Dwars Voor de rest weet ik het niet, maar dat komt grotendeels omdat ik niet echt weet hoe ik ben :s Ik ben te dwars, zelfs voor mezelf. |
vrolijk
lief beetje vreemd ook wel serieus verlegen nieuwsgierig (!) praatgraag gevoelig lui soms heel impulsief snel op mn teentjes getrapt onschuldig rustig behulpzaam snelle wisseling van stemmingen (hoe noem je zo'n karaktereigenschap) gesloten |
Citaat:
|
Citaat:
|
en misschien nog wel meer? don't know... |
Citaat:
Ik vind jou zo verschrikkelijk koel |
Rationeel
Altruïstisch Analytisch Observerend |
Eigenwijs
Koppig Lief (zeggen ze) Trouw Doorzetter |
Citaat:
als dat betekend moeilijke woorden gebruiker dan klopt het helemaal :eek: *pakt woordenboek* onzelfzuchtig... is dat niet een te groot compliment om aan jezelf te geven?! kzeg niej dat je het niet ben maar gewoon.. |
Druk
Lief Vertrouwend Gezellig (zeggen ze, hmprf..) Meegaand, dus niet koppig |
verlegen (soms zelfs TE), soms aardig onzinnig, men zegt dat ik lief ben :p (kan oa. ook aan mn lengte liggen :D ), koppig, vrolijk, tegen vriendinnen om de 1 of andere reden niet zo snel boos.....tegen ouders en broertjes veel sneller, vergeeachtig, onzeker enz. enz. :p
|
Eerlijkheid, vertrouwen en flexibeliteit zijn verschillende eigenschappen die ik zeker heb.
|
woh.. een topic van een jaar oud!
nuchter positief eigenwijs betrouwbaar nieuwsgierig ofzo |
Introvert
Verlegen Emotioneel Rustig Lui Lief (niet tegen iedereen uiteraard) |
- Eigenwijs
- Gevoelig - Twijfelachtig - Driftig - Enigszins grappig |
ga ff een oud topic uppen :p
eh, stil, verlegen, gesloten, etc :o |
uhm...
- verlegen - onzeker - rustig - spontaan - niet makkelijk praten - gezellig (als het moet, bij vrienden e.d. haha) |
Citaat:
|
-verlegen / durft alles
-stil / druk - spontaan -schijnt lief -onzkeer/ zelfverzekerd -pessimistisch / optimistisch -trots -heel impulsief -serieus/ niet serieus -meelevend/ niks schelend -betrouwbaar -lui -en vooral heel eigenwijs -onbegrijpelijk -chaotisch -slordig/ netjes -maakt van een mug een olifant -eerlijk -dramatisch zo ik geloof dak toch redelijk veel karaktereigenschappen heb |
koppig, lichtgeraakt, spontaan, lui, dapper (nou ja, als ik daar zin in heb, wat lang niet altijd zo is...), creatief, piekeraar, trots, vrij sociaal, schrikachtig, impulsief.
|
*druk
*ont-zet-tend luidruchtig *beetje koppig *beetje gek *wisselvallig |
brutaal
lui slordig |
stil
gek makkelijk |
Citaat:
Bij mij? -eigenwijs -praatgraag -betweterig -intelligent -creatief -stel alles uit -brutaal -eerlijk -sympatisch -trots -kieskeurig |
Stil (Denker, dromer)
Kritisch (Kritiek = goed) Serieus (Zelfs geneigd alles serieus te benaderen) Nuchter Rationeel (Denk hard na, heb niet zo snel een mening) Intelligent (Bovengemiddeld ~, in ieder geval) Realistisch Prikkelbaar (Als ik ergens in verdiept ben) Ongeduldig Voorzichtig (Met mensen) Faalangstig (Moet presteren van mezelf) Nieuwsgierig (+ Leergierig) Betrouwbaar (Dus ook eerlijk, in de meeste gevallen) Perfectionistisch (:mad: Nee, 2,68 millimeter naar links...! :)) |
slordig
vrolijk irritant spontaan |
debiel
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43. |