![]() |
Kijk eens wat ik vond...
http://www.endoria.net/upload/index.php/2508035318
:D Heb jij ook weleens iets gevonden waar van je echt niet meer wist dat je het had??? |
echt wel:D
ik moet al mn spullen uitzoeken voor de verhuizing en kijken wat ik ga meenemen en niet, en ik kwam allemaal spulletjes tegen waarvan ik nooit had gedacht dat ik ze nog had...zelfgeschreven boekjes enzo, zo schattig:) |
Vorige week, een foto van mij en m'n ex.. Meteen weggegooid. :|
|
Ja! ik heb laatst nog een dubbeltje gevonden :D...en nu snel naar de bank roetsjen!!!!!! :p
Nee ff denken.,... ik heb wel nog een paar maanden geleden een klein knuffeltje gevonden waar ik vroeger altijd mee sliep = lief!! Myrthe |
Citaat:
ik dacht echt van "hoe kon ik in hemelsnaam verliefd zijn op die vent" en scheurde hem in 100000 stukjes:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, maar ik ben gewoon boos op hem...dus...
...hij is ook zon grote reden waardoor...je weet wel (heb het nu tegen shock) |
ik heb ook nog F. 40,- in muntgeld, moet het ook nog omwisselen, hoevel kost dat eigenlijk?
|
ja, ik vond laatst helemaal achter in mijn klerenkast, helemaal opgefrommeld, een truitje met 'las vegas' erop terug. vorig jaar ooit eens gekocht, maar ik heb hem eigenlijk nooit gemist.
nouwja, k ga hem morgen wel weer eens aandoen. |
Citaat:
|
Citaat:
edit: ontopic: ik heb dat niet vaak...omdat ik vrij geordend ben en dus niet snel iets kwijt raak... |
Is toch zonde om klassenfoto's te verscheuren..Is altijd leuk voor later!
|
gebeurt veel als ik in m'n klerenkast graaf dat ik dingen tegenkom waarvan ik niet wist dat ik ze nog had,is altijd wel es leuk.:),en ook es een knuffelbeer van vroeger,en laatst een oude gitaar gevonden op zolder,nam em mee naar m'n kamer om er op te spelen maar toen zag ik dat ie nog maar 2 snaren had.:(
|
mja, ik vond laatst toen ik men kamer op ging ruimen fotows van het kamp in groep 8 :( :rolleyes: :mad:
|
ik vond me zelf een tijdje geleden...
had niet verwacht dat ik dat nog mee zou maken :eek: |
Ik vond laatst een oud briefje, in een oude klapper van de brugklas, hadden mn beste vriend en ik geschreven. Goh wat hadden we een humor toen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Ik ben niet echt een bewaartype, dus ik zal waarschijnlijk ook niets terugvinden waarvan ik niet dacht dat ik het nog had.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:23. |