![]() |
wat doe jij als je een chago-bui voelt aankomen
ga je die uit de weg, ofwel andere mensen uit de weg, omdat je weet dat je toch alleen maar k*topmerkingen gaat maken of ga je juist expres vervelend doen?
bij ligt het er aan wanneer ik er last van heb en wie er dus bij me in de buurt zijn. soms wil ik me gewoon eens uitleven door ruzie te maken, maar anders ga ik op mn kamer muziek hard draaien (heeft hetzelfde effect, want dan gaat mn moeder ruzie met mij zoeken..). |
dan ga ik forummen...
|
ik doe er niets aan...vaak merk ik geeneens dat ik chagi ben totdat iedereen gaat schreeuwen dat ik es normaal moet doen:D
|
Ligt eraan... Als er mensen in mijn omgeving zijn die ik toch al niet mag ga ik er niet veel moeite voor doen, maar als ik zoiets thuis of bij goeie bekenden heb probeer ik het zo min mogelijk te laten merken
|
Niets.. Ben altijd sago, dus ik kan er niets tegen doen..
|
Citaat:
|
ligt er idd een beetje aan wie er bij mij in de buurt zijn. en waarom ik chagerijnig ben. meestal ga ik muziek luisteren ofzow.
|
ijs uit de doos eten ;)
|
Citaat:
|
gamen
|
dan ga ik gaan forummen ook of krijs ik lekker luid en vals mee met de muziek.:)
|
muziek luisteren...
|
Als ik thuis zit, ga ik mn zus altijd af lopen zeiken :D En soms mn ouders afsnauwen.....:eek:
En als ik op school ofzow zit, dan houd ik me rustig en ga schrijven..... |
nix, kweet toch dat niets dan helpt, kwacht gewoon tot die bui over gaat, kan soms lang duren maar tja, k kan der ook niet veel aan doen eh? :(
|
of afreageren of me er helemaal aan toegeven, en lekker sjago doen, of gewoon op de bank liggen tot ik naar bed ga...
|
Discman op, knieen optrekken en liggen slapen op je benen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25. |