![]() |
wat zou je ooit nog wel eens willen doen
niet echt "wat is je droom", maar zeg je: ik wil ooit nog eens bungeejumpen of ik wil ooit nog eens naar the middle of nowhere (niet aan te raden eignelijk, daar woon ik) of wat dan ook..
ik denk dat ik ooit nog eens voor heel veel mensen wil zingen (en dan zonder dat ze wegrennen.. lijkt me leuk), een heel groot feest geven lijkt me ook wel gaaf, met echt superveel mensen die je allemaal kent (niet dat ik nou zoveel mensen ken.. maar goed). |
ik wil reizen.. door Australie, Thailand, Zuid-Amerika of nog iets heel anders. Het lijkt me geweldig om tijd genoeg te hebben om een land echt een beetje te leren kennen :)
|
mezelf in een gothic-jurk hijsen :rolleyes:
|
in me nakie van de eifeltoren afspringen :rolleyes:
|
Citaat:
Wat ik wil? Leren spelen op een o-daiko, me eigen djembé kopen en daarop leren spelen. Ik wil leren dansen op pointes.. Hmm was het denk ik wel... Ik wil veel leren zeg.. Best.. euhm.. :confused: |
Citaat:
:p |
In een professioneel toneelstuk spelen, maar ik denk niet dat ze me willen hebben :(
|
Parachutespringen!!
En ik zal wel komen kijken hoor als je gaat zingen, enl niet wegrennen :D Myrthe |
Cd opnemen. *droomt verder*
|
Citaat:
|
kippen neuken :D :D ;) :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de Muur van Geraardsbergen opfietsen
|
een eigen liedje inzingen en een keer heel veel bruidsjurken passen :D
|
een reis door de ruimte!
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
over de wereld heersen en iedereen onderwerpen aan mijn wil
|
Naar een vriend van me in australia
|
Citaat:
Haha....najaaaa we moeten wel positief blijven natuurlijk :D |
Citaat:
|
geschiedenis doen veranderen...
|
Citaat:
|
Stage lopen in Salamanca en met een meisje zoenen :)
|
gitaar leren (liefst basgitaar dan nog)
maar ik zie op tegen de notenleer :( |
Citaat:
Ken je al noten lezen? |
Naar de Amazone...
|
ik wil met men band (die nog moet kome dan :D) optreden etc. niet echt wereldberoemd worre, maar wel een btje bekend hier in de buurt, ofsowiets dan.
en als ik 18 ben erges gaan wonen, in een leuk huis/appartement met een vriendin van me.. daar hebben we het al heel lang over namelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13. |