![]() |
wie loopt hier nog rond in zn pyjama?
ikke:D
in mn winnie de poeh lichtblauwe t-shirt en broekje. (en nee, ik ben niet kinderachtig, is gewoon een leuke pyjama:)) |
WINNIE!! hahaha.. cool
nee ik ben al sinds 9 uur op :eek: actief he.. ik moet leren, nu eigenlijk maar heb geen zi-hin :( |
niet doen, lekker door-forummen!!!
|
Ik ben het niet van mezelf gewend, maar ik ben alweer een uur aangekleed! Normaal loop ik rond deze tijd nog in een super wijde broek en een groot t-shirt, maar nu dus niet meer :)
|
In het weekend kom ik pas rond 12 uur mijn bed uit en blijf ik in mijn pyama rondlopen tot ongeveer 13 uur.... :o :D
Ripper |
uh..
9 uur aangekleed ofzo |
ik denk dat ik me nu ff ga douchen...:)
voelt niet zo goed dat ik de enige ben die niet goed aangekleed is:D |
boxer
badjas sokken |
Ik zit hier nog steeds in me slaap-tenue. Maar ga zo douchen en aankleden.
|
Ik liep vanochtend om 8 uur al door Rotterdam.. *snik*
De laatste tijd ben ik ECHT elk weekend vroeg aangekleed, niet normaal meer gewoon. |
Citaat:
|
Citaat:
jij weet ook niet van ophouden he?!:D |
Citaat:
net een konijntje :rolleyes: |
Citaat:
KAPPEN!!!!! |
Citaat:
oke oke, ik kap al... |
gelukkig:)
en nu ga ik me omkleden. en nee, jij niet! (serieuse uitdrukking, dit is GEEN grapje!) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*geen commentaar* :D |
Citaat:
|
Citaat:
hoe zal ik het zeggen.. om maar even een term uit de comp-wereld erbij te halen.... 7200 rpm :D |
Citaat:
|
Citaat:
ben je net bezig, komt het er zo lullig uitsijpelen.. :eek: hettie um dr veur gehouwe en ging ie af :D |
kmoest vandaag naar buiten, dus ik heb me maar aangekleed, het gebeurt ook niet zoooo vaak dat ik om deze tijd nog in m'n pyama zit...
|
Ik zit elke dag tot half vijf in m'n badjas omdat ik geen leven heb
|
Ik was al om half 8 aangekleed :D, ik kan gewoon niet uitlslapen :confused: echt vaag maarja! Is soms wel lekker rustig als eerste op :)
Myrthe |
TALON!!!!!
:mad: HOE DURF JE! je moest kappen! niet weer verder gaan als ik me ff snel ga omkleden! I AM SHOCKED! Ik wil geen kinderen meer van je:( snik... ...je hebt mn hard gebroken! |
ik! :D
|
Citaat:
ik werd daar toe aangezet.. :( ik wilde het niet, echt niet... er werd weer van me geprofiteerd.. |
Citaat:
typisch iets voor jou, de schuld aan de ander geven!!!!! ik vertrouw je nooit meer, hoor je me?!?!?! NOOIT! ...snif...:( |
Ik. :)
|
Citaat:
inderdaad typisch iets voor mij, want ik doe nooit iets fout, dus moet de fout wel bij een ander liggen he :p |
Citaat:
|
Citaat:
ik dacht er nog over na om je te vergeven!!!! nu doe ik dat zeker niet meer! vrouwen zijn nog altijd intelligenter dan mannen hoor. Onthou dat maar, er is toch genoeg plek in die lege kop van je!!! ZO:D |
Citaat:
|
Citaat:
vrouwen hebben niet eens een eigen mening, die komt uit een boekje.. zoals de viva ofzo :D (theo maassen ©) ;) :p en de plek in mijn lege kop is verhuurd :D |
Citaat:
:p |
ikke, in mn licht blauwe pyama met engeltjes dr op
maar ik ben ziek, dus dan mag k nu nog mn pyama aan hebben. |
Citaat:
de ene heeft goede smaak, de ander niet :p |
Citaat:
l l l l l l l v :D |
Citaat:
nu ben ik aan deze smaak gewend.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:06. |