![]() |
wie danst er af en toe achter de computer?
ik:D
not that kind of girl!!! |
Ik niet, achter mijn pc is zeer weinig ruimte..
|
op je stoel:)
|
Ik kan me niet herrinneren dat ik zo'n moment van euforie achter de computer heb meegemaakt, dat ik spontaan ging dansen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kan wel achter mijn pc, dansen, springen, huppelen, enz :)
|
Citaat:
|
hooguit met m'n hoofd :p
|
Te vaak.. De laatste tijd helemaal, omdat ik een choreografie moet schrijven door een musical.. Erg leuk, om de 10 minuten spring ik op om te kijken of het lukt. :D
|
Citaat:
Ik heb dat zelf ook wel vaak ja :D Als ik weer een nieuw nummer heb gedownload of zo kan ik best wel leip staan zingen en doen :o |
Ik dans altijd achter me computer
|
Ik niet
Maar als ik kwaad of gefrustreerd ben sla ik er soms wel heel hard op |
soms...
|
uhm ja eigenlijk wel :o
dat wil zeggen, als ik n beetje leuke muziek heb opstaan waar je op kunt bewegen :D bedenk me net dat dat er wel heel leuk uit moet zien voor mn moeder hier.. :D |
ja, gewoon op de stoel:)
|
op stoel zo af en toe wel eens, met gevaar dat ik met kop teen beeld aan sla maar goe...
|
Met menig skanummertje ja :)
|
gelukkig
...ik ben niet gek:D |
Ja best vaak. Voorals als ik musicals op de pc kijk huppel ik wel wat rond :)
|
Heeeeeel vaak :)
|
Ik dans eigenlijk nooit achter m'n computer. Niet veel behoefte aan. Ben ik ook veel te lui voor. :)
|
ik schuiffel ook achter de puter in mn eentje!
he talon?:D |
ik dans vaak achter de computer,is de enige plek in huis waar ik er plaats voor heb en k'moet oefenen voort school,maar meestal zing ik(soms ook als ik het forum bezoek)
|
Trommelen op de polssteun van m'n toetsenbord doe ik wel regelmatig, als ik weer eens moet wachten...:(
|
ohhhh ik weet dat ilona me een keer heeft horen stampen :D:D:D
stond namelijk te dansen, en was een beetje vergeten het geluid uit te zetten :D:D:D |
Nou ja, ik draai soms wel muziek en bijv. bij L'Amour Toujours blijf ik zitten maar dan zwaai ik wel met de handen in de lucht :D zoiets... :D maar zijn zien jullie gelukkig nie, want ik heb geen webcam :D :p
|
ik wel, meestal bij Bohemian Like You of bij iets anders blij.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17. |