![]() |
zou jij forumbaas willen zijn?
en dan is dit dus geen suck-uptopic om FB te proberen te worden, maar gewoon de vraag of je dat leuk lijkt.. en waarom wel of niet. En aan de FB's zelf: wat vinden jullie ervan :D
|
Ik ben het geweest. En het was echt fantastisch. :P
|
yeah:D
eh, en ik zou het wel willen zijn. De kans is natuurlijk 0,0% dat ik het word, maar dat doet er niet aan toe. Ik zou het proberen. Als ik het gevoel heb dat ik gebrainwashed word door de andere FB's om slotjes de plaatsen, of als andere mensen me vertellen dat ik minder leuk word (als ik dat ben;)) dan kap ik ermee. |
kweenie..
maar ik heb nooit de keuze gekregen, zou niet weten hoe ik reageer. maar we hebben nu een goede fb, nl: miro :) |
Och, het zou wel leuk zijn...
|
absoluut NIET
|
No way!;)
|
Voor geen goud. (OK, wel voor goud, maar verwacht niet dat ik topics ga sluiten en verwijderen e.d. :) )
|
het zou wel leuk zijn
|
Citaat:
|
Ja, gewoon lijkt me wel leuk om een nog nuttigere bijdrage te leveren IPV gewoon posten en af en toe niet aan de regels te houden :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Nee het valt 100% mee om forumbaas te zijn. Ik ben natuurlijk nog in de leer maar ik had het erg verwacht en het is eigenlijk best wel leuk! |
ik zou wel willen maar liever op de belgische site,die is overzichtelijker
|
Citaat:
|
Nee ik zou het nooit willen worden, ze worden steeds belachelijk gemaakt.(ook door mij) En ze doen volgens mij veel werk en ze krijgen er weinig voor terug.
|
Citaat:
|
Nee. Ik ben het geweest op een ander forum, en ik vond het niks.
|
aan de ene kant wel,
maar ik denk aan de andere kant ook weer van niet... zo heeft alles zijn voor en tegens... en aangezien ik die nog niet nadrukkelijk weet, zal ik me er maar niet over uitlaten... |
Citaat:
Me reply was een beetje krom taalgebruik, heb m ff gewijzigd;) En idd, ik zou wel wat strenger beleid willen voeren en zien |
Tis wel koel om te heersen.. Zou ook geen nee zeggen als ze het me zouden vragen (as if!!!! :D)..
Maar ik ga mezelf zeker niet naar voren schuiven :) Zo ben ik niet :rolleyes: |
Ik zou wel forumbaas van Moderne Talen willen zijn, maar Stefano doet het prima dus dat zal niet nodig zijn :)
|
mwa steld niks voor ben al beheerder en forumbaas op meerdere sites
|
neej...
-Ik ben er niet echt geschikt voor -mijn reply's zijn nou niet echt interessant -ga veel te vaak offtopic |
mja, ik zou't niet erg vinden moesten ze me vragen, kdenk dat het wel leuk zou zijn :)
maar dat doen ze waarschijnlijk toch niet, dus tja :) |
ik ben op een ander forum moderator, en dat is hartstikke leuk om te doen, dus ja hier zou k t ook wel willen..
|
jawel, maar ik ben geloof ik niet bekend genoeg om fb te worden. Je ziet altijd dat het populair of opvallende mensen worden. En dat ben ik niet. En ik was te jong, maar dat speelt niet meer...
|
Nee dat zou ik echt niet willen. Al dat kritiek van de forumleden zal ik echt verschrikkelijk vinden...
|
eerst wel nu niet
|
neej, lijkt me echt vreselijk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, lees maar:
Citaat:
|
'Alles op slot' zou me nieuwe motto worden
|
Nee, je moet altijd de regeltjes toepasen en op andere letten. Bovendien zeiken mensen altijd tegen je :D
|
Als ze zouden vragen of ik FB wil worden dan zal ik het niet afwijzen, maar ik ga er niet om vragen.
Ik word waarschijnlijk toch geen FB dus ik maak me er niet druk om. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, maar ik heb te weinig contacten onder de huidige forumbazen en ik ben niet van plan me zo te verlagen dat ik ga slijmen. K'zou t trouwens uitstekend kunnen, maar dat is mijn mening :rolleyes:
|
Citaat:
|
Ja hoor. Ik probeer het al een jaar. :D :p
|
neej, heb ik geen tijd voor :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53. |