![]() |
scoutig-vraagje
Wie van jullie is er weleens overgevlogen bij de scouting? Ik moet volgende week. Mijn vriendin die al is overgevlogen( 2jaar geleden) zegt dat het echt verschrikkelijk goor was bij haar. Overvliegen is trouwens dat je naar een hogere afcdeling mag (van de kabouters naarde welpen bijvoorbeeld
|
Citaat:
Suc6! |
Verschilt erg per groep. Mijn groep deed nooit zo ranzig, wel vaak met kabelbaan of vlotten ofzo.
|
die scouten, ik zal ze nooit snappe :rolleyes:
KSJ RULES!!! (bij ons heet dat gewoon DOOP (ontgroening) en dat is elk jaar om 'gehoorzaamheid en enthousiasme' te zweren, hehe, gewoon een excuus om lekker goor te doen, en goor zijn ze wel, gewoon zalig) |
Bij ons was 't of het dak op klimmen en de andere kant er weer af of en touw gespannen over een sloot van 12 meter waar je over heen moest... (die was toch wel 't leuks :p )
|
Ik verafschuw alle scoutingpraktijken!
niet dat dat gevraagd werd...:rolleyes: |
heeej hallo
ik heb ook op scouting gezeten. vanaf mn 9de tm mn 14de ik was de enige meid op mn 9de bij de esta's *is voor de scouts* =zelfde als verkenners,maar dan jongens en meiden samen.maar ik gok dat je dat wel weet:) ze waren toen zo lief om me op mn 9de gelijk bij de scouts te plaatsen. ik ben dus nog nooit overgevlogen. ik heb het al wel een keer georganiseerd voor andere mensen. was 1x een quiz en bij een verkeerd antwoord kreeg je een emmer met modder over je heen. 1 keer moest je zo snel mogelijk een helling met groene zeep opklimmen en er aan der achterkant af *bijna letterlijk over vliegen*maar dan klimmen naar de overkant:P ik heb wel een keer een kamp doop gehad*bij je eerste kamp dus*dat was ook heel ranzig.we gingen in een vieze prutsloot op een vlot zitten en werden i het water gegooid en kregen spinnen over ons heen. dus met andere woorden bereid je voor op het ergste vies=trouwens meestal wel leuk:p |
bij mijn broertje valt het ook wel mee, maar je zit toch bij de scouting om je grenzen te verleggen? Waarom zou je dan iets wat goor is niet doen?
|
Citaat:
|
Ik zit nu dus bij de shero's al twee jaar maar wij mochten lekker de "nieuwlingen" ontgroenen dat was best wel lachen (allemaal gore dingen en dat ze voor paal staan)
|
*doet niet aan scouting*
scouting is bah :p |
Van kabouters naar welpen
Hoezo transsexueel !!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het was dus heel ranzig.
Eerst hadden we een quiz en bij een verkeerd antwoord kreeg je een bak modder over je heen. Toen moesten we alleen met onze mond (zonder handen) negerzoenen eten Daarna moesten we met ons hoofd in een enorme bak vla om daar met je mond allerlei dingen als sokken en ondergoed uit te vissen We moesten ook nog op een vlot op zo'n moddersloot en dan lieten ze je om slaan en zaten er allemaal spinnen op je. Die nacht werden we 20km verderop gedropt. De volgende ochtend hadden we nog iets, daarbij moest je ook weer bvragen beantwoorden en als je hem fout had moest je een emmernummer kiezen. Daar zat dan iets goors in (ik heb meel, stroop, vla en pap over me heen gehad) En toen was het dus voorbij. Echt heel weird.:confused: :confused: :confused: ;) |
Citaat:
|
watjes :p
ghe ghe bij ons bij de commando's was het wel even wat anders :D |
zo raar dat jullie dat noemen:wij zeggen gewoon 'overgaan' of 'den overgang'
Ik ben al 2 keer overgegaan,van de kapoenen naar de welpen,en van de welpen naar de jojo's(jonverkenners en jonggidsen),die was echt viesss.Eerst was het levende brug(ook bij de welpen),en dan zo'n parcours,in de modder kruipen,onder zo'n net,jak,en mijn ma was ook niet zo content;) |
Citaat:
scouting is leeeeeeeeuuuuuuuuuuk!!Vooral op kamp!wooooeiiii |
ik vind scouting wel leuk, maar je moet in apepakkies lopen dus ik zit er niet op / doe er niet aan :p
|
Wij hebben altijd een overvliegweekend. Dan gaat de hele scoutinggroep een weekend kamperen en dan gaan we overvliegen. Dat gebeurt iedere keer weer anders en het is wel lachen. Helaas kan ik bijna nooit naar zo'n weekend :(. Ik zit nu bij de explo's en dat is onwijs leuk (mogen we eindelijk bier drinken :D)!
|
scouting....
noem het beestje gewoon bij zijn naam: jongerensekte |
Oww wat snap ik niet dat mensen dat allemaal pikken.. spinnen op je?! Modder over je heen?!
NIX voor mij.. ik laat me niet graag commanderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:52. |