![]() |
De meeting!!!!
ik en secreet zijn toch geweest.
We werden half 2 opgehaald door blacklion en reden naar utrecht op centraal zagen we niemand staan dus liepen we naar het cafe stairway to haeven en daar zaten Monica marc s en fleed admiral niemand wist dus dat we kwamen en keken op van "huh het was erg gezellig om 4 uur kwamen dan bikini meisje doc unexplainid en flowgirl we gingen met eendjes gooien wat ook heel leuk was ;) angela zat FA op te geilen met verhaaltjes Fa die erg verlegen was moest maar lachen Z'on ha;f 7 gingen we weg uit het cafe op zoek naar iets waar je kan eten. we dachten eerst aan de griek maar omdat een aantal mensen daar niet z'on zin in hadden gingen we maar naar de snackbar nadat we allemaal wat bestelt hadden gingen we buiten zitten. Fa,die tegen angela zei dat de meisjes die langs liepen er sexy,er uitzagen dan haar dus ik en angela naar die meisjes en Fa errug verlegen en zei"ik weet dat ik een engerd ben,waarop die meisjes zeidenuhm Ja toen gingen we met z'n alle het hand in hand lied zingen naja allen,alleen ik b meisje secreet en flowgirl alle utrechters ons raar aankijken even later gingen ik doc en secreet"ik zag 2 beren broodjes smeren zingen en weer keek iedereen ons raar aan en na nog heel veel andere vage liedjes haalde we sinix op van centraal toen ging ik naar huis ook Fa ging weg het was errug gezellig!!! |
Leuk!!! Ik kom zeker nog eens naar een meeting :)
|
Foto's komen later
|
damn :( zeg in het vervolg als er een meeting is ofzo :(
|
Citaat:
|
En in de bus terug zeker met zijn allen onder de bankjes?? (zoals de rest van ons deed in de kleuterklas)
|
Grrr, ik vind het maar zielig! :mad:
Zaagggg! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Beetje kinderachtige meeting zo te horen aan jouw verhaal:p
Zal vast niet zoo erg zijn geweest ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Neeh:D Leuk:p PSV!:D |
Citaat:
Duh:rolleyes: |
Citaat:
|
ps:het klinkt misschien lullig over FA maar zo was het absoluut niet bedoeld!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het was idd een super leuke meeting, wat Zaagie nog niet heeft verteld is dat we erna nog naar Scheveningen zijn gegaan, om vervolgens op de boulevard rond te huppelen :o
Het was echt zwaar gezellig, jammer dat ik nu al weer thuis zit :( Maargoed we moeten de volgende meeting maar in Scheveningen houden....ohw..ja Secreet ik heb nog een dans tegoed :o Was trouwens ook nog een vrouw van in de 30 die dacht de gek met ons te kunnen steken (mooi niet :D) Kom ik ineens ook nog op het idee om een zang meeting te houden, ben er achter gekomen dat sommige mensen de meest apparte songteksten uit hun koppies kennen :D, Ik zal geen namen noemen, want dan weet iedereen dat ik het o.a. over Secreet heb. :o Tot later, Peace Out ofzo :p |
Het was leukkkk :) BlackLion is net van me huis weg :) We hebben nog ff een wijntje of 2 bij mij gedaan :)
In cracy piano's nog een paar keer met een oude vent gedanst, erggg geslaagd :) En wat betreft FA ; ik wil er eigenlijk niets meer over zeggen .. Alleen dat geheim he ;) DAT houdt me bezig ;) |
Goh, ik heb toch wel wat gemist. En dan te bedenken dat ik 10 minuten fietsen verderop zat :D
|
ik heb niej gezongen?! :eek: of wel?! :o
|
Dit was tot nu toe de leukste meeting die ik heb meegemaakt! :D
In het begin had ik echt zoiets van "oh jee, dit gaat niet goed" .. ik kwam op centraal aan en de enigste die ik zag, was Daniel (Fleet Admiral), die over niets anders kon praten als "treinen" leek het wel :p :D Gelukkig kwam Esther (Monica) kort daarna opdagen, anders was ik waarschijnlijk weer naar huis gegaan :o (no offense Fleet, maar met z'n 2-en is ook niet zo cool).. Na ja, enigzins vertwijfeld zijn we dan met z'n 3-en naar de Stairway gegaan. Wat op zich wel gezellig was, maar toch een beetje vreemd om zo met z'n 3-en daar te zitten.. Ik en Esther wouden er al zowat weer vandoor gaan :o maar het volgende moment zat ineens Mylene (Secreet) naast me en zei "hoi!" :D Vanaf dat moment veranderde alles. Ze had ook nog haar broertje meegenomen (Zaagmans, de kleine etter :p ) en Dave (BlackLion). Toen kwam er eindelijk een beetje leven in het huis en werd de meeting eigenlijk steeds leuker. Even later kwamen dan ook nog Angela (Bikinie-meisje) en Eva (Flowgirl) opdagen. En nog later Pim (Unexplained) en Paul (Doc). Dat was wel lachen, Pim had natuurlijk weer zijn vage attributen bij zich (badeendjes en waterpistooltjes :eek: ) en met Dave kon ik prima over computers enzo praten :) Na ja, was wel lachen. Kinderachtig misschien, dat we elkaar met badeendjes bekogelden, maar toch grappig :p (wanneer word ik eens volwassen? nooit waarschijnlijk! :D ) Een hele tijd later zijn we dan naar een snackbar gegaan. Iedereen behalve Daniel (vegetarier?) had wat besteld en ik kwam op het idee buiten te gaan zitten. Dat moment van de meeting vond ik nog het leukste eigenlijk. Met z'n allen op die bankjes (Esther zat bij mij op schoot :o ) en over van alles gepraat. Ook nog tevergeefs geprobeerd Daniel te koppelen aan een stel meisjes, maar het was hopeloos (komt nog wel een keer hoor Daniel) :D Na ja, toen zijn we met z'n allen richting Centraal gegaan. Daniel op de trein naar Zutphen en met de rest gingen we naar Scheveningen nog een keer uit (Crazy Piano's). Dave en Pim waren met de auto, was wel handig natuurlijk :) Van Crazy Piano's was ik niet zo kapot, maar het was toch eens leuk om te zien :) Daarna werd ik samen met Paul en Esther naar huis gebracht door Dave. Einde meeting, maar zeker voor herhaling vatbaar! :D Een weekendje dat ik niet zo snel vergeet, thanks :D Een Scheveningen meeting lijkt me ook wel cool, maar dan wel graag bij mooi weer :D :D :D (anders staan we weer met z'n allen te rillen van de kou) ;) [edit] :o ik ben helemaal vergeten Sinix te noemen! :D :D die kwam er pas later bij op Centraal :) Groetjes, Marc |
twas zekerz koud :(
|
Citaat:
|
nou kga ook verslagje maken, joy joy :)
nou ja ik was als onzinner dus op kantine meeting verdwaald mwjah je moet wat :) en euwh...heleboel mensjes dachten dat ik me niet echt amuseerde geloof ik maar ja ik kijk nou eenmaal graag chagrijnig en ben niet iemand die snel in een grote groep het woord neemt ofzow :) nah jah ik vond het dus wel gezelliej.. FA = VREEMD!!!! :p En euwh...de badeendjes waren wel cute, behalve in mijn drinken dan.. *kijkt zaagmanz boos aan* :p hmmz...beetje jammer dat siNix, met wie ik eigenlijk zou gaan, 78058692346uur te laat kwam, nadat ik hem 82662468x had gebeld enz enz..de doos! nah jah euhmz...Scheveningen was leuk, dansen was leuk, euwh...de burger king was leuk en euwh...twas dus leuk :) verder was de terugweg wat minders :) samen met pim en sinix in de auto en de weg den haag niet uit weten enzow :D maar ik heb toch keurig de weg gewezen naar Rozenburg :D "rechtsaf bij de flat met de leeuwtjes en de buizen" Nou ja uiteindelijk sloop ik half 2 vannacht me bed in en moet ik nu me tentamen dus leren :eek: nah jah twas leuk... fotows niet posten please :D:p |
Citaat:
Ik kon het niet laten om nog eens een opmerking erover te maken :o na ja, ik was op de eerste meeting ook terughoudend en op de 2e ook. Hangt toch echt van de mensen af, want deze keer zei ik zelfs soms dingen waar ik achteraf spijt van heb :o Als ik al begin te praten, schijnt er niet zoveel zinnigs uit te komen ;) :o |
Citaat:
ik heb geen domme dingen gezegd geloof ik :) |
Citaat:
Citaat:
|
Jaja mensen vandaag beloofd wederom een lange dag te worden :o
*Verwacht trouwens dat een boel mensen 'm toe gaan voegen op MSN :o hpolthof@hotmail.com * ;) |
Goh jij hebt echt talent, je moet schrijver worden man!!
wat een boeiend en goed geformuleerd verhaal |
Citaat:
succes met je tentamen he :P |
Citaat:
Was helemaal hyper vannacht :D Citaat:
|
*wil foto's wel zien!* :D
Ik wil ze tenminste per mail ontvangen, mochten sommigen ertegen zijn dat het op het forum belandt :) |
Citaat:
oh, en hou de volgende meeting please in scheveningen, daar woon ik zometeen en ga ik ook ff checken wat er nou zo leuk aan die meetings zijn:) |
Citaat:
|
Kheb weer niets gemist.. :p
|
Goh, al een paar hoofdletters in je verhaal Zaagie, gaat de goeie kant op :D:D:D
|
Citaat:
kben wel volop moe nu :D |
Secreet!!!
ik wil fotows waar ik op sta eerst keuren :p |
Citaat:
|
Het geheim van FA :D :D Geweldig :D
Of de badeentjes die werkelijk door SWTH vlogen :o Om 10 voor 2 stond ik op Utrecht CS. Fleet zag ik al, nou ja hij marcheerde rond.. Ik wilde niet als eerste daarbij gaan staan :D Was toch onherkenbaar (oftewel mn zwarte jas aan ipv roze, ander haar), dus ik kon doen wat ik wilde. Na een tijdje zag ik Marc aan komen zetten en toen had ik toch het idee er niet meer omheen te kunnen. Gaan die twee in SWTH engels en duits tegen elkaar lullen.. Ze hadden alles over me kunnen zeggen, ik heb er niks van verstaan :D Een verassing was t wel dat de groep ineens groter werd. Een tijd later in het centrum van Utrecht was een tent dat hard 'I'll survive' draaide. Nadat we (of sommige, iig zong Doc het hardst :D) keihard mee hadden gezongen stond de muziek ineens harder.. Is dat een belediging of compliment? ;) Bij Zaag en Secreet is het een beestenboel.. :eek: Maar ja ik ben helemaal weg van katten dus daar vermaakte ik me wel :) De honden waren ook zo lieff... Bij Crazy kon ik niet zo lang blijven, ongeruste moeder die eiste dat ik op tijd thuis zou zijn.. Bij Dave in de auto heb ik dan ook meerdere keren "Je hebt nog .. minuten voordat je op bed moet liggen" gehoord :D Ze klonk nogal kwaad door de telefoon, maar eenmaal thuis bleek ze niet te hebben begrepen dat ik met de auto was ipv trein. Toen was ze erg opgelucht en was ze erg te spreken over hoe sociaal ze het vond.. Ik ook overigens, dus nog steeds echt heel erg bedankt :) *Doet het geluid van een cappuccino-apparaat na* :) Ja, zeer geslaagd :) |
je vergeet te vertellen over de badeendjes die aan je wangen zaten gezogen :eek::p
en HET GEHEIM van FA :eek: |
Citaat:
Of een deal sluiten met Zaag: hij mocht mijn neus een keer beledigen, dan mocht ik zeggen dat hij op Jantje Smit leek en zou hij me ook niet meer natspuiten. Is dat een deal?! :D En met Angela dansen op Hoog Catharijne bij een of andere muziekant :o |
Is maar goed dat ik niet als enige alles heb hoeven vertellen, want sommige dingen zou ik spontaan vergeten :o
Het geheim van FA, dat kennen we allemaal :p maar...sssst....geheimpje :D *zingt liedje* |
Citaat:
:o :D |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, ik danste helemaal niet :o kan ik ook voor geen meter vandaar ;) :D |
Citaat:
En allemaal nog bedankt voor die 'koppel-poging', was ook wel grappig. :D Volgende keer ga ik overal heen mee... :o Had alleen vandaag voor het eerst ochtendkrant, moest om 5:00 m'n bed uit, dus ik wilde niet weer eens om 3 uur in de nacht thuis komen. :D En ik had om 20:42 de Schweiz Express naar Arnhem, 1ste klas en met reservering. :o Kostte me €6 extra :D, maar dat was het wel waard, heb wel 20 foto's gemaakt. :D Op de meeting eigenlijk niet zo veel, maar 3 ofzo. Maar Secreet heeft er heel wat meer. ;) Fotooooooooo's! :) Ow en, als iemand het geheim wil weten, alleen meiden mogen het weten, vraag het me maar op msn. ;) :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27. |