![]() |
hoelaat ga jij meestal slapen?
door de week en 's weekends?
|
door de weeks tussen 9 en 10 (heb krantenwijk)
weekends ligt eraan soms 8 uur 's morgens (als ik uit ben+krantenwijk) :S |
tussen 0:00 en 0:00
|
Door de weeks: Rond elf uur eindigt het een beetje, nog ff tv kijken en nog wat water naar binnen werken. En dan rond twaalf uur slapen.
Weekend: verschilt. |
Wanneer ik moe ben :)
|
in't weekend rond 12 uur
door de weeks rond 10 uur ofzo |
Door de weeks rond 0:00 en in het weekend meestal wel een paar uur later.
|
23.00 uur meestal
In het weekend als ik thuiskom of wanneer ik moe ben |
1uur ofzow :( :(
= eigenlijk veel te laat |
2 uur....doordeweeks.....en in het weekend iets later.....
Ik werk in de Horeca......dus laat erin....en laat eruit vandaar |
Nu
|
Tussen 0:00 en 3:00
|
Citaat:
|
Ongeveeeeeeer..NU.
|
Door de week is dat meestal rond 22 ofzo... Zijn wel keren dat ik om half negen al ga slapen of juist op ben tot half elf , elf uur.
Dan de wakkerlig uren niet meegeteld In het weekend varieert het gewoon, en hangt het af van hoe vermoeid ik ben of wat ik tijdens het weekend doe... Ben ik moe tijdens het weekend? Ga ik slapen Ben ik niet moe tijdens het weekend ?Blijf ik op.... |
Naar bed ga ik meestal tussen 00:00 en 01:00. Slaap, nou dat is heel wat anders... ik slaap zelden meer als 5 uur per nacht, ik heb insomnia. :(
|
Ik ga naar bed rond 23.00 Slaap ik rond 3.00 of 4.00 :o
|
doordeweeks om 22:00 uur en in het weekend is het verschillend...
|
Ik probeer 10 uur, maar lukt meestal niet...
|
rond 0.00 01.00 u
|
Doordeweeks tussen 23.00 en 23.30, in het weekend tussen 0.00 en 05.00 (ligt eraan of we een radioprogramma en/of een optreden hebben enzow)
|
Door de week: rond 22.00, in het weekend: ligt eraan of ik uitga en anders rond 1 uur.
|
rond half 12, is het streven
|
Meestal 11 uur ("Je hebt nog 3 minuten om in je bed te komen!" :o :D), in het weekend als ik niet weg ben geweest 12 uur en als ik wel weg ben geweest half 3
|
Doordeweeks kruip ik meestal rond 1 uur m'n nest in en in 't weekend varieert het tussen 12 en 6 uur.
|
gewoon altijd rond een uur of 12...
|
meestal tussen 11 en half 1
|
Maandag en zondag: 23.30 uur
Dinsdag t/m vrijdag: 0.00 uur Zaterdag: zeg 4.00 uur, meestal kom ik om 3.30 uur thuis van het stappen. Dit zijn dus tijden dat ik in mijn bed lig. Op bijna alle dagen (alleen zaterdag nie) ga ik dan ook nog muziek luisteren in bed :D |
doordeweeks.. sjah al sik half 12 in bed lig vinnik ut vroeg.. meestal lig ik 12uurhalf 1 in bed..
in 't weekend.. sjah als ik uit ga dan laat en als ik niet uit ga ook laat. |
in de week rond 11 uur
in het weekend tussen 1 en 3 uur |
Citaat:
|
doordeweeks ga ik om 23.00 uur naar bed ofzo, en moet er om half 8 weer uit.
in het weekend is 't allemaal wat later |
doordeweek ga ik zo 11 uur naar boven en half 12 slapen ofzo
weekend later, na uitgaan tussen 3 en 4 meestal anders 1 uur ofzo??? verschillend ligt er ook aan hoe moe ik ben, wat ik gedaan heb enzo |
half 10
|
doordeweeks rond 0:00 en in het weekend verschilt het erg als ik uitga rond een uur of 6/7 anders een uurtje of 3/4 gemiddeld
|
doordeweeks ga ik rond 23.15 naar me kamer en dan nog tv kijken ofso tegen een uur of 1 gaat dna het licht wel uit en lig ik nog wel een uur wakker ofso..slaap niet makkelij, sweekends ligt het eraan of ik moe ben van me werk of niet, meestal rond 3. 4 uur ligt ik erwel in
|
Nu ga ik mijn tandenpoetsen en dannuh wordt het bedtijd :)
|
over een uurtje ofzo :o
|
0.30 denk ik vandaag
|
Tussen 23:00 en 0:30......
Ripper |
10/11 uur doordeweeks. 's weekends als ik thuiskom of als ik me begin te vervelen
|
030 ofzo
|
:o
|
Citaat:
|
Als ik dat eens kon beschrijven.
Elke dag is dat anders. En er is daar geen regelmaat in te vinden. |
Citaat:
en de tijd geen waarde heeft meestal pas rond 1.30 /2.00 tja,en er wel weer vroeg uit he ?:eek: en in het weekend ? tja ..:rolleyes: |
ik ga doordeweeks meestal rond een uur of twaalf slapen, luister meestal nog ff op de valreep op radio 538 haha en in het weekend heeeeeeel verschillend! als ik uitga laat;)
|
hmm.. naar bed om 9.30 ( in 't weekend bijna 't zelfde :( ) , wanneer ik ga slapen verschilt nogal..
en wat me dan vooral irriteert is als ik een programma dat tot 10 uur duurt bv. niet af mag kijken.. terwijl ik 't eerste uur van de volgende dag toch vrij heb.. |
wanneer mijn ogen mij slaap doen toespreken...
en dat kan heel erg verschillen maar meestal doordeweeks wil ik er om 22.00 in liggen en in het weekend poohh 23.00 24.00 ofzo... niet dat ik dan gelijk slaap, maar dan is het lekker om te liggen :p |
doordeweeks tussen 23:30 en 01:00, in t weekend tussen 00:00 en.. 05:00 zoiets :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:59. |