![]() |
welk liedje laat je aan je beste vriend/in herrinneren?
ik moet altijd aan mn beste vriend denken (hij woont nu in california:() als ik naar play van jennifer lopez luister:D
we hadden er samen een heel dansje op gemaakt, hij was echt helemaal fan van haar enzo :rolleyes::D met welk liedje moeten jullie aan jullie beste vriend of vriendin denken? |
Dat ene liedje van Nelly
ik weet de naam niet meer |
Jewel, I'm Sensitive - aan Joost.
No Doubt - Don't Speak - ook aan Joost. :| Racoon - Feel Like Flying - Elise. Bjork - It's all so quiet - Erik. :) |
always van bon jovi aan karen
paradise by the dashboard light en it's raining men en total eclipse of the heart aan wouter erm, voor de rest nog wel, maar daar kom ik nu meteen niet op :s |
Als ik 'Post' van Björk hoor moet ik aan een van mn liefste vriendjes denken..want die cd draaide ik heel vaak toen ik verliefd op hem was :)
|
Bohemian like you (al een jaar ofzo) doet mij altijd heel erg denken aan de leuke tijd die heb ik heb met Christel en Floor, mijn beste vriendinnen. Glycerine van Bush doet mij denken aan een vriend van vakantie en Runaway van Linkin Park brengt mij terug in Parijs.
|
No Doubt - Dont speak
Cranberries - Zombie |
Beerblast van peter pan doet me denken aan al m'n vrienden(behalve aan roel dan is het colablast)
en verder doet attitude van de Misfits me aan een meisje op school denken(in negative zin:)) |
jiskefet - lullo's
|
ex-beste vriendin..
Marco borsato - ik leef niet meer voor jou Atomic kitten - dunno kan even niet op de titel komen.. ... :( |
verdronken vlinder - boudewijn de groot
|
Citaat:
|
* Alle wat oudere liedjes aan mn vriend (houd ie van)
* Ice Queen en het eerste liedje van Sita (naam kwijt) aan Marcel * I'll be missing you aan Dyana, mn beste vriendin :( |
Die van die reclame met dat zeehondje: It's a beautiful day, the sun is shining... nanana! doet me heel erg aan mijn beste vriend, Mick, denken!
Dat nieuwe liedje van Outkast The whole world loves it when you're in the mood... nanana! Of zoiets! doet me denken aan 3 vriendinnen van me, Sanne + Mai + Roos! Die draaide we heel veel toen we in Berlijn waren! En Eternity van Robbie Williams doet me erg denken aan mijn andere beste vriend/ex-vriend, Marco! |
Citaat:
|
Ehm...Accadia - Into the Dawn (club mix)
aan rosi :) |
Jessie... Joshua Kadison
Aan paul. Hij was ooit verliefd op een jessie en dat werd toen voor hem gedraaid. Toen hij ging verhuizen ook. En de tekst van het nummer is precies hij en mij, alleen is hij jessie... |
Ikkke aan 1 van mijn beste vriendinnetjes.. bij een paar liedjes..
Bv: outkast - the whole world.. starlight mints - popsicle Tja ach.. krijg je als je je in de pauze verveelt.. 1 iemand zingt een liedje.. gaan wij stom doen.. met je flesje water en een lolly lomp doen :D |
Cradle of Filth - Venus in fear
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:56. |