![]() |
pff , tjeemig wat een taal
"ongebouwde onroerende goederen die u verhuurt aan natuurlijke personen die ze niet voor hun beroep gebruiken"
"achterstallen van onder a. bedoelde personen" "uitkeringen die ingevolge een gerechterlijke beslissing met terugwerkende kracht zijn toegekend:" pff, ik ben dus mn belastingsbrief aan het invullen, hebben ze bij jullie ook zo van die gare taal??? en dan krijg je nog zo'n dikke brochure :"om te helpen bij het invullen van deel 1 van uw aangifte in de personenbelasting" ipv gewoon een duidelijke brief op te stellen. |
Dat valt toch reuze mee?
Het is niet te hopen dat je ooit een arrest van de Hoge Raad moet lezen :D |
Citaat:
|
Voor die mensen is moeilijk doen een gewoonte.
Het de "simpelere" mens makkelijk maken zit er niet in, wel moeilijker. Maarja, er zullen wel weer redenen voor zijn. |
ik heb dieje vandaag ook aangekregen!
:eek: m'n vader vult die wel in voor me ;) |
makkelijker kunnen we het niet maken hè?
Leuker ook niet, trouwens |
Ik heb er geen last van.
|
Citaat:
|
Citaat:
hoe moet ik da nu kunnen? kzou nog geeneens weten wa'k moet invullen (ik verdien nix!) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik werk ook niet btw :o :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil een vis zijn, of een geel speelgoedeendje :/ :p |
Citaat:
kan je helemaal niet meer op toetsen duwen ;) :p enneum, ik heb die ene knuffel teruggevonden eh, waar ik het over had :D paar dagen geleden gezocht :) erm, en nu niet meer offtopic? :o |
Citaat:
Lief! :) Daar wachtte ik al op ;) Je eigen woorden: Let's cut the chat |
Citaat:
(onzin?) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het wel poëtisch...
de ongebouwde onroerende goederen verhuurt aan natuurlijke personen uitkeringen die ingevolge een gerechterlijke beslissing met terugwerkende kracht zijn toegekend |
Citaat:
|
ik zie het nut ook niet van dat vreselijk formele taalgebruik...
het staat niet eens :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24. |