![]() |
Kan die rolleyes smiley worden afgeschaft?
ik vinnum zooo irri
wat vinden jullie? :) en nou niet zo verschrikkelijk voorspelbaar gaan reageren met een rolleyes-smiley :p |
:rolleyes:
hij is idd wel arrogant en gemeen, maar in sommige gevallen kan hij perfect worden toegepast ;) |
De rolleyes word gewoon teveel fout gebruikt.
Dat is irri. |
Ik vind hem wel noodzakelijk. Ik denk dat anders veel mensen af en toe het prachtige sarcasme niet snappen. :D
|
ik vin em zo'n "uh-uh girl, talk to the hand" houding hebben
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sommige mensen snappen het sarcasme idd niet zonder die smiley. Dat is jammer. Het overbrengen van een gevoel moet ook niet alleen op smilies berusten: het kan door smilies wel versterkt worden.
|
Sarcasme is niet te lezen.
Vind ik. |
Citaat:
|
Ik wil gvd *$^(*^%521436&% een evil-smiley!
:( :( |
Citaat:
|
Ik vind hem gaaf (Y) :) :rolleyes: :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rolleyes moet gewoon blijven. Niks tegen de rolleyes en tis idd voor sarcasme erg handig :)
|
Citaat:
|
De rologen moeten blijven!!! Ze zijn leuk en vaak ook erg handig!
|
blegh kutforum ;)
|
ik vind het juist de meest geniale smiley, die roloog.
ik ben iemand die nooit weet of mensen serieus of sarcastisch bezig zijn en het is meestal vrij makkelijk te beoordelen als er een :rolleyes: bij zit :D |
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
|
ik hou er van...
|
neej...:/ das m'n favo smiley(na deze dan: =)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als we de rolleyes afschaffen heeft Milk niets meer te posten !!
:D |
Citaat:
|
Nee, nie afschaffen, ik vind het een leuke smiley! :)
|
ik haat m ook maar soms wel handig om te laten zien dat t neit gemeent is zeg maar
|
sommige mensen, ik noem geen namen Prada, die gebruiken ze echt te veel dat je dr poepziek van wordt..echt in iedere post zie ik dr weer een...
|
mwah
als ze hem afschaffen post je hem toch als img :D |
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
vBulletin bericht Er kunnen wel wat minder plaatjes in je post. Ga terug en probeer het nog een keer. Met plaatjes bedoelen we smilies en plaatjes die je met de [img]-tag invoegt. |
Niet afschaffen is een makkelijke actie om iemand even te wijzen op de mate van belachelijkheid in de post
|
Citaat:
|
De juiste mensen moet de bevoegdhedi krijgen om hem te gebruiken... zodat ie niet misbruikt wordt :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:39. |