Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Spulletjes verdwenen ..de echte zoektocht (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=427667)

Frida 15-04-2002 15:14

Spulletjes verdwenen ..de echte zoektocht

Ik was mijn bril weer kwijt :(

Ik ben om de haverklap mijn bril kwijt... Ik heb niet echt een vaste plek waar ik deze leg als ik hem niet op mijn neus heb... En nu ligt ie vast op de plek waar ik het laatste zal zoeken...

Hebben jullie dat ook vaak dat de dingen die je net nodig hebt verdwenen zijn? Vind je ze dan meestal nog op tijd terug?
En vinden jullie de spulletjes ook op de gekste plaatsen trug?

Kvond em in de wasmasjien :D stond gelukkig niet aan

Boogie 15-04-2002 16:22

in de wasmaschien? :eek: das wel heel knap :eek:

ik euh, ben niet zo vaak dingen kwijt geloof ik, hooguit een stencil omdat ik daarvan een stuk of 1000 op m'n bureau heb liggen

Gothic 15-04-2002 16:23

Nee ik ben niet snel dingen kwijt...

de 15-04-2002 16:25

Ik ben nooit wat kwijt.

Shock 15-04-2002 16:26

Ik heb dat altijd met gereedschap... Als ik beneden in de garage bezig ben ligt het op m'n kamer en als ik op m'n kamer ben ligt het op school... Eigenlijk zou ik gewoon 3 setjes moeten hebben, voor op school, op m'n kamer en in de garage... zou wel een duur geintje worden :)

Monica 15-04-2002 16:27

Ik vond mijn beugel in de container buiten :o
Gelukkig heb ik geen beugel meer :)

Of de kat half hangend uit het raam bij mn zus.. of op het balkon bij de buren, mauwend de straat op :D

Mn bril ben ik ook altijd kwijt, maar die is dan ook weer lastig terug te vinden als je niks kan zien :/ Maar ja als ie weg is denk ik "laat maar". Hij is alleen handig als je 's ochtends nog geen zin hebt om je lenzen in te doen :)

Frida 15-04-2002 16:35

Citaat:

Boogie schreef:
in de wasmaschien? :eek: das wel heel knap :eek:

:D trug van een reisje Groningen mee in de was gekieperd :eek: :D

Luca 15-04-2002 17:18

Mijn mobiel of mijn geld ben ik regelmatig kwijt ook wel eens ondergoed, btw.

Methuselah 15-04-2002 17:20

vaste plaats normaal gezien, ofwel op m'n bureau naast m'n portefeuille, ofwel op m'n nachtkastje (m'n bril dus eh! ;))

gsm, als ik die niet vind: vaste telefoon, bellen, luisteren, gevonden! :D

anders: zoeken zoeken zoeken :D

AlmereGirl 15-04-2002 17:20

Deze dingen ben ik vaak kwijt:

Mīn bril
Mīn sleutels
Mīn OV kaart
Mīn aansteker

Laatst was ik mīn bril kwijt, ik heb zeker een half uur lopen zoeken. Bleek dat ik hem gewoon op had...ik werd best wel uitgelachen door mīn vrienden :o

Scarlett 15-04-2002 17:22

Ik ben echt altijd alles kwijt. Serieus, precies datgene dat ik op dat moment echt HEEL erg nodig heb, ben ik kwijt. Heeft er waarschijnlijk mee te maken dat ik ook lichtelijk chaotisch ben, maar okay. Ik ben dan ook altijd m'n bril, mijn telefoon en mijn horloge kwijt, als ik het nodig heb m'n rekenmachine, de afstandsbediening, een papiertje waar ik iets heel belangrijks op heb gezet (Telefoonnummers bijvoorbeeld, he Pheebsj?), ik kan nooit een pen vinden als ik snel iets op moet schrijven, zelfs bestanden op de computer raak ik kwijt. :| En ja, ik vind het ook meestal op de raarste plaatsen.. Pas vond ik m'n camera in de kledingkast van m'n vader, m'n afstandsbediening van BOVEN achter de televisie BENEDEN. Dat is dus ook de reden dat ik een hele muur vol met blaadjes heb zitten met waar wat ligt. :S

Somebody Special 15-04-2002 18:21

Ik ben (vanaf de verhuizing) al mn afstandsbediening kwijt en daar baal ik best wel van :(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09.