![]() |
Wie zie jij als eerste van de dag??
Bij mij verschilt het :D soms zie ik een kat als eerste van de dag.. dan wordt ik er wel vrolijk van.
Sommige morgentjes kruip ik naar de badkamer en open daar mijn oogjes voor het eerst en kijk ik recht in de spiegel.. Dan ben ik wel iets minder vrolijk :o En jullie waar kijken jullie s'ochtens als eerste tegenaan ? |
meestal m'n wekker...
|
Ik lees verkeerd.. Euhm.. Ik zie me pa als eerste (die komt me meestal ontbijt brengen en anders komtie wel gedag zeggen als hij naar zijn werk gaat)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
|
het plafond
|
Wie: mi madre/padre
Wat: plafond :p |
Mn moeder.
|
mijn vader of mijn moeder, maar meestal mijn vader. Als mijn moeder moet werken is ze al om half 7 weg en als je niet moet werken ligt ze nog in haar bed als ik naar school ga..
|
Citaat:
|
de man met de hamer..
|
me mobiel(als wekker)
|
wie? mn pa
dan de buschauffeur |
Ik zie mezelf als eerste, in de spiegel....en geloof me, dààr word je niet vrolijk van
|
me mamma denk ik!
|
Vent van krantenlopen 6 dgn. in de week :/
|
mijn spiegelbeeld
|
uhh... me teddybeer??
Neej, ik denk m'n moeder ook, die maakt mij wakker, ik slaap altijd door mijn wekker heen. |
vandaag was het meselluf :( :o
|
ik zie men moeder altijd omdat wekkers niet werken bij mij :( duz men moeder maakt me wakker :D
|
Citaat:
|
Wat: De dekens die ik over m'n hoofd trek omdat ik er niet uitwil, m'n telefoon.
Wie: Broertje, zusje of moeder |
M'n spiegelbeeld.
Haar omhoog,chagerijnige blik,geen fijn gezicht :p |
Citaat:
|
Mijzelf, in de spiegel en op zondagmorgen heel vaak mijn beste vriendin.
|
meestal mn moeder die me mn bed uit komt sleuren omdat k anders gewoon weer in slaap val..:D
|
-Een muur
-Een kast -Een wekker -Een kussen -Een deken Ligt er maar net aan hoe ik lig als ik wakker word.. |
ligt eraan, als mijn vriend er is,dan mijn vriend (duh)
is ie er niet dan meestal ons pap die is altijd als eerste wakker |
m'n moeder en stiefvader
|
Het hoofd van me moeder die me kamer in komt lopen van: Ben je al wakker????
:mad: *heeft wekker hoor* |
op volgorde, m'n vader, de hond, m'n moeder
|
Vanmorgen mijn moeder die vroeg hoe het nu met me was :)
|
Citaat:
|
vanmorgen kwam mn moeder alleen maar ff zeggen dat het half 8 was en toen kreeg ze een scheldpartij te horen.. Verslapen :o
Heel vreemd, ik word niet wakker van mijn wekker, terwijl mijn moeder van een verdieping hoger m uit komt zetten omdat ze er wakker van wordt :confused: |
meestal zie k me moeder als eerste die blert yveeeeeeet je moeter uit je hebt je alweer verslape! je moet naar schooool!
|
mijn vader meestal, en anders mijn moeder :p
|
Mijn telefoon, want die dient als wekker! En ik wil altijd meteen weten of er toevallig nog iemand gesmst heeft! :D :p
|
mijn papa of mama, m'n broertje ook vaak, of m'n zusje... het verschilt gewoon per dag:)
|
Vaak zie ik mijn hond als eerste aangezien die op mijn kamer s´nachts in z´n mand slaapt.
|
M'n zusje, die me meestal wakker maakt :eek:
|
Het valt mij op dat veel mensen hun GSM of wekker als levend aspect zien.
Meestal zie ik mijn konijn als eerste van de dag. |
uhh.. onze hond :D "oewhhhhh krullebol van me!!!" *aaaaai**knuffeldood* :p
vind ie meestal minder.. goh :) |
....pap......
'Opstaan!!!' :rolleyes: |
pups :)
en bikinimeisje bob zeker :rolleyes: :p |
ûs mem
|
mijn moeshi...
|
mammie