![]() |
wat doe jij eraan om "populair" te zijn?
voorbeelden:
- stoere taal - roken - uitgaan - kleding |
ik onthaar mijn benen :p
|
gastra jas
kragen polo's van die lelijke sjaaltjes olilidingen ofzo van die schoenen alles met merken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoef niet zo nodig populair te zijn. Je hebt dan naar mijn idee niet echt een gulden middenweg: mensen mogen je, of ze mogen je niet. Ik zit er nu tussenin en das prima. Gewoon mezelf, draag en doe wat ik zelf prettig vind. Als je populair bent praten mensen veel sneller over je, dat kan net zo goed ook negatief zijn. Ieder zijn ding, maar echt opvallen hoeft van mij niet zo..
|
doe er niets aan
ik vind mensen die hun best proberen om populair te worden heel erg zielig |
Helemaal niets.
|
Citaat:
|
Citaat:
no big deal :D |
ik niks, als ik met veeel knuffels in bed lig en disney films kijk ga ik dat echt niet ontkennen om stoer te zijn ofzow, en mensen moeten mij maar accepteren zoals ik ben en anders zijn t je echte vrienden niet!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gothic-klere drage :D :p :rolleyes:
de laatste tijd is iedereen daar fan van :( nie leuk :( de hele tijd hordes wt-huppelkutjes achter me aan *sugtje* |
Citaat:
|
je denkt toch nie dat iemand dat van zichzelf gaat toegeven?
|
Ik ben ik... en t werkt (y)
|
ik wil niet populair zijn
|
Citaat:
|
ik bén het gewoon :rolleyes:
|
Citaat:
het was mijn keuze dat ik niet populair wilde zijn een onbewuste keuze die nu bewuster en bewuster aan het worden is ik dnek dat ik vrij snel populair zou kunnen worden in een nieuwe omgeving van onbekende mensen :) |
hmmm... dus als je rookt, iets van merken koopt, of ook maar iets doet dat een ander ook doet, dan ben je populair?? of wil je populair zijn??
mkay dan zullen er vast wel genoeg dingen zijn waardoor ik populair wil zijn... :confused: |
goes without saying... nej geintje,
- stoere taal : wazzzuupp bro, alles chill?? Nej dus. - roken : kuch, kuch, nej dus - uitgaan : jah, soms, maar of ik daar populairder op word...nej dus - kleding: jah ik weet het ik heb gewoon kewle kleren...nej dus en verder kan ik ook nix bedenken waardoor ik populair zo moeten zijn/worden.....damn, ik verbaas mezelf over het feit dat ik nog vrienden bezit |
blaaaat
|
Nix :)
|
Netwerken, da's zeer belangrijk, met connecties kom je verder :D
|
Citaat:
|
niks, ik ben het gewoon :D
|
Douchen
|
Citaat:
nahh.. ik doe er helemaal nix aan om de popi-jopie uit te hangen, das zwaar triest. |
Lekker mezelf blijven, dan doe ik namelijk al gek genoeg...
|
Citaat:
|
niks
|
Citaat:
|
hoeft niet, blijf gewoon je zelf< dat moet goed genoeg zijn anders ben je zielig om anderen na te lopen
|
gewoon sociaal opstellen ofzow vinnik genoeg...
|
Citaat:
gothic en punk is gewoon zwaar zielig, het gaat er alleen maar om anders te zijn (leuk he anders zijn met honderdduizend anderen?) Als je niet in die 'scene' zit, oordeel er dan ook niet over... dan weet je toch ook niet wat mensen wel of niet doen om populair te zijn? bovendien krijg je er alleen maar commentaar op je eigen lifestyle door... |
Ik doe soms wel aardiger tegen mensen. Populariteit boeit me niet zo heel veel, als ik maar populair ben onder mijn vrienden en onder mensen die ik mag..
|
Citaat:
Ten 2e, het is jammer dat gothic nu mode word/is. Het is niet meer speciaal, en ook andere mensen gaan het dragen. Ten 3e, je kent mij niet, dus je beoordeeld mij alleen maar op mijn nickname. Mijn nickname wil niet zeggen dat ik gothic ben... misschien dat het dat suggereert, maar dat is een ander verhaal... De rest van je argumenten, tja zijn meningen. Jij kan gothic en punk zielig vinden... en ik viel mensen niet aan op hun gastra of polo, dat jij je aangesproken voelt, kan ik niets aan doen... |
Citaat:
|
Niks :)
Gewoon een beetje neutraal en aardig proberen te blijven. Voor de rest heb ik niet de behoefte om "populair" te zijn.. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb het net gelezen, interessant :) Nou, ik ga er even werk van maken, je krijgt iig een reactie! :D |
Citaat:
|
Citaat:
Mags (ofwel Megamoks) :D |
Ik hoef niet populair te zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|