Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   wat doe jij eraan om "populair" te zijn? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=427673)

Boogie 15-04-2002 19:49

wat doe jij eraan om "populair" te zijn?

voorbeelden:
- stoere taal
- roken
- uitgaan
- kleding

Frida 15-04-2002 19:50

ik onthaar mijn benen :p

Gothic 15-04-2002 19:51

gastra jas
kragen
polo's
van die lelijke sjaaltjes olilidingen ofzo
van die schoenen
alles met merken

de 15-04-2002 19:53

Citaat:

Gothic schreef:
gastra jas
kragen
polo's
van die schoenen
alles met merken

weet je wanneer je pas echt populair zou zijn, als je alles goed zou spellen! :rolleyes:

Qamra 15-04-2002 19:53

Citaat:

Frida schreef:
Damn... Dan zou bijna elk meisje wel populair moeten zijn ;) :p

Monica 15-04-2002 19:54

Ik hoef niet zo nodig populair te zijn. Je hebt dan naar mijn idee niet echt een gulden middenweg: mensen mogen je, of ze mogen je niet. Ik zit er nu tussenin en das prima. Gewoon mezelf, draag en doe wat ik zelf prettig vind. Als je populair bent praten mensen veel sneller over je, dat kan net zo goed ook negatief zijn. Ieder zijn ding, maar echt opvallen hoeft van mij niet zo..

fruitmand 15-04-2002 19:55

doe er niets aan
ik vind mensen die hun best proberen om populair te worden heel erg zielig

marlies 15-04-2002 19:55

Helemaal niets.

Gothic 15-04-2002 19:57

Citaat:

de schreef:

weet je wanneer je pas echt populair zou zijn, als je alles goed zou spellen! :rolleyes:

sorry ik zit niet in de 'scene', sorry dat ik het verkeerd spel hoor...

Frida 15-04-2002 19:57

Citaat:

Evil-Cherry schreef:

Damn... Dan zou bijna elk meisje wel populair moeten zijn ;) :p

Ik bedoel dus maar , Ik BEN niet populair en ik WORD het niet

no big deal :D

happy human being 15-04-2002 20:00

ik niks, als ik met veeel knuffels in bed lig en disney films kijk ga ik dat echt niet ontkennen om stoer te zijn ofzow, en mensen moeten mij maar accepteren zoals ik ben en anders zijn t je echte vrienden niet!

de 15-04-2002 20:00

Citaat:

Gothic schreef:

van die schoenen..

ja, ik draag ook altijd schoenen om populair te zijn :p ;)

Qamra 15-04-2002 20:01

Citaat:

Frida schreef:
Ik bedoel dus maar , Ik BEN niet populair en ik WORD het niet

no big deal :D

Nou tis dat je het erbij zet want ik had het er niet uitgehaald hoor ;)

Qamra 15-04-2002 20:01

Citaat:

de schreef:

Ik draag ze omdat ik dan geen koude voeten krijg..

Horror Kitty 15-04-2002 20:06

gothic-klere drage :D :p :rolleyes:
de laatste tijd is iedereen daar fan van :( nie leuk :(
de hele tijd hordes wt-huppelkutjes achter me aan *sugtje*

Femme-Fatale 15-04-2002 20:24

Citaat:

Monica schreef:
Ik hoef niet zo nodig populair te zijn. Je hebt dan naar mijn idee niet echt een gulden middenweg: mensen mogen je, of ze mogen je niet. Ik zit er nu tussenin en das prima. Gewoon mezelf, draag en doe wat ik zelf prettig vind. Als je populair bent praten mensen veel sneller over je, dat kan net zo goed ook negatief zijn. Ieder zijn ding, maar echt opvallen hoeft van mij niet zo..
Ik kon het zelf niet beter zeggen.

Onlyme 15-04-2002 20:28

je denkt toch nie dat iemand dat van zichzelf gaat toegeven?

Schwarzkopf 15-04-2002 20:28

Ik ben ik... en t werkt (y)

^AmArU^ 15-04-2002 20:30

ik wil niet populair zijn

Schwarzkopf 15-04-2002 20:32

Citaat:

^AmArU^ schreef:
ik wil niet populair zijn
Er valt weinig te willen

punkyfish 15-04-2002 20:35

ik bén het gewoon :rolleyes:

^AmArU^ 15-04-2002 20:39

Citaat:

Phreshness schreef:

Er valt weinig te willen

Jawel hoor
het was mijn keuze dat ik niet populair wilde zijn
een onbewuste keuze
die nu bewuster en bewuster aan het worden is
ik dnek dat ik vrij snel populair zou kunnen worden in een nieuwe omgeving van onbekende mensen :)

Joshua 15-04-2002 20:42

hmmm... dus als je rookt, iets van merken koopt, of ook maar iets doet dat een ander ook doet, dan ben je populair?? of wil je populair zijn??

mkay dan zullen er vast wel genoeg dingen zijn waardoor ik populair wil zijn... :confused:

boardbabe 15-04-2002 20:42

goes without saying... nej geintje,

- stoere taal : wazzzuupp bro, alles chill?? Nej dus.
- roken : kuch, kuch, nej dus
- uitgaan : jah, soms, maar of ik daar populairder op word...nej dus
- kleding: jah ik weet het ik heb gewoon kewle kleren...nej dus

en verder kan ik ook nix bedenken waardoor ik populair zo moeten zijn/worden.....damn, ik verbaas mezelf over het feit dat ik nog vrienden bezit

eXo 15-04-2002 23:08

blaaaat

Somebody Special 15-04-2002 23:11

Nix :)

Doc 15-04-2002 23:14

Netwerken, da's zeer belangrijk, met connecties kom je verder :D

Dutchy15 15-04-2002 23:39

Citaat:

Monica schreef:
Je leest mn gedachten zowat;)

Diablos 15-04-2002 23:42

niks, ik ben het gewoon :D

Paperz 15-04-2002 23:47

Douchen

KazzZ 16-04-2002 08:18

Citaat:

Frida schreef:
:eek: dus ik ben populair?? wow :D

nahh.. ik doe er helemaal nix aan om de popi-jopie uit te hangen, das zwaar triest.

AlmereGirl 16-04-2002 09:07

Lekker mezelf blijven, dan doe ik namelijk al gek genoeg...

spacegirl 16-04-2002 09:15

Citaat:

somebody special schreef:
Nix :)
........................

Joostje 16-04-2002 09:35

niks

Gothic 16-04-2002 09:35

Citaat:

de schreef:

Ik weet de naam niet, Questor noemde die laatst, en als ik de naam fout schrijf gaan daar weer mensen over zeuren, dus het merk schoenen dat in het rijtje paste waar het tussen of onder stond...

hebikdat2 16-04-2002 10:11

hoeft niet, blijf gewoon je zelf< dat moet goed genoeg zijn anders ben je zielig om anderen na te lopen

~eef 16-04-2002 10:15

gewoon sociaal opstellen ofzow vinnik genoeg...

Alex 16-04-2002 10:28

Citaat:

Gothic schreef:
gastra jas
kragen
polo's
van die schoenen
alles met merken

Valt wel mee hoor, de meeste mensen dragen dit al zo lang, meestal vanaf hun peutertijd ofzo. Het zit bijvoorbeeld heel anders dan bij Gothic, wat nu opeens een of andere vage trend is om tegen 'mode' te zijn (goh en toch is gothic nu mode) mensen die zich bekakt kleden doen dit al jaren en mensen die zich gothic kleden doen dit pas net... en volgen dus meer de trends...

gothic en punk is gewoon zwaar zielig, het gaat er alleen maar om anders te zijn (leuk he anders zijn met honderdduizend anderen?)

Als je niet in die 'scene' zit, oordeel er dan ook niet over... dan weet je toch ook niet wat mensen wel of niet doen om populair te zijn? bovendien krijg je er alleen maar commentaar op je eigen lifestyle door...

Alex 16-04-2002 10:31

Ik doe soms wel aardiger tegen mensen. Populariteit boeit me niet zo heel veel, als ik maar populair ben onder mijn vrienden en onder mensen die ik mag..

Gothic 16-04-2002 10:39

Citaat:

Alex schreef:

Valt wel mee hoor, de meeste mensen dragen dit al zo lang, meestal vanaf hun peutertijd ofzo. Het zit bijvoorbeeld heel anders dan bij Gothic, wat nu opeens een of andere vage trend is om tegen 'mode' te zijn (goh en toch is gothic nu mode) mensen die zich bekakt kleden doen dit al jaren en mensen die zich gothic kleden doen dit pas net... en volgen dus meer de trends...

gothic en punk is gewoon zwaar zielig, het gaat er alleen maar om anders te zijn (leuk he anders zijn met honderdduizend anderen?)

Als je niet in die 'scene' zit, oordeel er dan ook niet over... dan weet je toch ook niet wat mensen wel of niet doen om populair te zijn? bovendien krijg je er alleen maar commentaar op je eigen lifestyle door...

Ten 1e, ik beoordeel op dingen die ik in mijn naaste omgeving zie. Er zijn mensen in die scene waar ik contact mee hebt, ik ken mensen die speciaal om erbij te horen, of omdat het hoort in die groep mensen, een gastra dragen. Ik daarentegen heb juist geen gastra gekocht omdat ik daar niet bij wil horen.

Ten 2e, het is jammer dat gothic nu mode word/is. Het is niet meer speciaal, en ook andere mensen gaan het dragen.

Ten 3e, je kent mij niet, dus je beoordeeld mij alleen maar op mijn nickname. Mijn nickname wil niet zeggen dat ik gothic ben... misschien dat het dat suggereert, maar dat is een ander verhaal...

De rest van je argumenten, tja zijn meningen. Jij kan gothic en punk zielig vinden... en ik viel mensen niet aan op hun gastra of polo, dat jij je aangesproken voelt, kan ik niets aan doen...

Gothic 16-04-2002 10:40

Citaat:

Alex schreef:
Ik doe soms wel aardiger tegen mensen. Populariteit boeit me niet zo heel veel, als ik maar populair ben onder mijn vrienden en onder mensen die ik mag..
Dit had je onder dat andere stukje wat je tegen mij had gezegt, moeten zetten :)... ik doe soms wel aardiger tegen mensen...

Lethalis 16-04-2002 10:48

Niks :)

Gewoon een beetje neutraal en aardig proberen te blijven. Voor de rest heb ik niet de behoefte om "populair" te zijn..

Gothic 16-04-2002 10:48

Citaat:

******** schreef:
Niks :)

Gewoon een beetje neutraal en aardig proberen te blijven. Voor de rest heb ik niet de behoefte om "populair" te zijn..

You've got mail...

Lethalis 16-04-2002 10:53

Citaat:

Gothic schreef:
You've got mail...
:D

Ik heb het net gelezen, interessant :) Nou, ik ga er even werk van maken, je krijgt iig een reactie! :D

Gothic 16-04-2002 10:56

Citaat:

******** schreef:
:D

Ik heb het net gelezen, interessant :) Nou, ik ga er even werk van maken, je krijgt iig een reactie! :D

En ik ga maar weer eens school waards :D...

x-spekkie-x 16-04-2002 14:05

Citaat:

Gothic schreef:

Ik weet de naam niet, Questor noemde die laatst, en als ik de naam fout schrijf gaan daar weer mensen over zeuren, dus het merk schoenen dat in het rijtje paste waar het tussen of onder stond...

De enige schoenen waar Questor van houdt zijn:

Mags (ofwel Megamoks) :D

Luca 16-04-2002 14:12

Ik hoef niet populair te zijn.

Shock 16-04-2002 14:58

Citaat:

fruitmand schreef:
doe er niets aan
ik vind mensen die hun best proberen om populair te worden heel erg zielig

Precies! Probeer populair zijn door jezelf te zijn!!

beuk 16-04-2002 15:04

Citaat:

Shock85 schreef:

Precies! Probeer populair zijn door jezelf te zijn!!

Of door allang uitgekauwde politiek correcte clichés rond te strooien! :rolleyes:

Shock 16-04-2002 15:10

Citaat:

beuk schreef:

Of door allang uitgekauwde politiek correcte clichés rond te strooien! :rolleyes:

ja oké, maar je ziet wel eens van die mensen die breeduit met een of ander groot merk op hun rug door de school marcheren... das pas zielig

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:31.