![]() |
En welke forummmers...
Willen jullie zeker nog een keer ontmoeten?
(Ik ben in een Zaagmans-topic-bui ofzo, blame the beer) |
Dat zijn er vast nog wel wat :o
Leonoor ekki Snufje (hmmm allemaal FB's :o) Ohw ja... dierenliefhebster :o |
uhh, *doet aardig*, aaaaaallemaal!
|
mjah.. niemand die echt zoooo graag ontmoet hoor.. :rolleyes:
hm, of nouja, misschien 2 of 3 forummers, om te kijken of ze irl ook zo leuk zijn.. maar kzie mezelf niet echt liedjeszingend, hand in hand door het land trekken :rolleyes: |
uhh... enkelen maar.
maar zon topic was er laatst ook al :) |
Citaat:
Hmm er zijn niet echt mensen die ik wil ontmoeten, wil wel van iedereen weten of ze irl ook z'n grote muil hebben of echt zo stil zijn :) |
niemand meer
|
Optima
HADES Snow White Morphia Koen Zaagmans Secreet Milk Monica (hé stadsgenootje ;)) nare man Evil-Cherry Tofke Ik heb nog een aantal fb niet gezien Questor Tearsong wicce Michel Gerver ******** Een beetje de mensen die (positief) opvallen denk ik... Volgens mij hebben we dit topic pas nog gehad? |
Lol :)
Voor mij: Li Denise84 bubbeltjes Gothic ;) Optima Feline |
Citaat:
[edit] doen meneer niet meer aan msn? [/edit] |
Sterrie, Phreshness, Punkyfish, Billyfish, Michel Gerver, DaaF misschien.. Milk! Verder nog wel een paar mensen die me interessant lijken, maar dit zijn de mensen die ik mag.. Zegt ook al heel wat.
|
Citaat:
|
Hmm *maakt lijstje* :)
Dames: Monica Secreet Liz aka Little Sun (nog niet ontmoet, maar wil ik wel leren kennen! :o ) Gothic (ook nog niet ontmoet, een beetje uit nieuwsgierigheid) Heren: BlackLion Unexplained Doc Soullar Dit zijn de mensen die ik gewoon (weer) wil zien :) Ik heb ook anderen van het forum ontmoet, die ik op zich ook aardig vind, maar dan wordt deze lijst wel erg lang :D |
Citaat:
|
Citaat:
Toen ik zag dat je gereageerd had dacht ik, JA die ben ik vergeten :)... [edit] wilde je een keer toevoegen op msn, maar kon geen adres vinden :o [/edit] |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Mijn MSN is mas2401@hotmail.com, ik ben echter niet vaak online. Alleen soms 's avonds :) |
blue wolf
conan de blabla :p 86dagreed dystopia kussie van michelle vampiro euwh...weet ik ut nog zooi onzinnertjes erbij :D |
Citaat:
Heb je op je werk geen msn? |
Citaat:
Ging over het uiten van mijn eigen mening op psychologie geloof ik :) Toen deed je net alsof er een ban aan zat te komen vanwege mijn gedrag (dat toegegeven soms ook een beetje erg was) :D Citaat:
|
Citaat:
Ik geloof dat we een beetje chatten in dit topic :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Na ja, mensen doen domme dingen, nu weet ik wel beter (hoop / denk ik) :) Citaat:
Je kan me ook mailen op ********81@yahoo.com of anders spreken we elkaar later wel op MSN :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Conan the Librarian
Al is het enkel maar om de briljante geest te ontmoeten die zo'n ontzettend gave nick kan verzinnen *heeft dubbel gelegen bij de eerste keer lezen van nick* |
Citaat:
Tis een andere briljante geest geweest. :p |
Weinig origineel,
Nare man, michel gerver en HADES.... |
Sabje
|
iedereen die mij ook wel zou willen ontmoeten (ga niet moeilijk doen ;))
|
talon
fruitmand cl optima jewel preshnes mitros |
owja morgan wil ik nog wel zien want die gaat vechten met mij :D
|
pookje :)
|
Citaat:
ow en geld inzetten kan bij mij! ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Gelukkig, het gaat dus toch niet zo slecht met het forum als ik dacht ;) |
Citaat:
ooooh, weten jullie wat een mooi liedje is? bad man van r.kelly! maar da's offtopic.... ik zou deze mensen wel'es willen ontmoeten -talon (:)) -zaagmanz -heavinly -milk -MCH -Evergreen (misschien;)) -Fleet Admiral en verder weet ik het niet zo 123 oh, en shock85 staat er niet bij want die ga ik sowieso binnenkort ontmoeten:D de kans dat ik de mensen hierboven ontmoet is kleiner. |
k heb er zoveel gezien en ontmoet....... Mijn wensenlijstje is helemaal leeg.....
|
Ik wil trouwens Optima ontmoeten... En Denise 84, en beuk, Marlous en OnlyMe nog een x....
en euhmm.. verder.. tja weet k t eigenlijk niet zo.. Ik kom hier nog op terug |
Citaat:
|
Niemand wilt mij ontmoeten :(
*teleurgesteld :p* |
Citaat:
Ik wist dat ik iemand vergeten was ;) |
Citaat:
En ik sta ook al op geblokkeerd bij je op msn,en ik ontvang nooit meer mails *snif* :mad: Gnehehe....:p:p |
Citaat:
Dit omdat ik niet weer urenlang wil chatten tot ik van de RSI mijn handen haast niet meer kan bewegen en achteraf tot de conclusie kom dat ik er eigenlijk niks aan heb :p Eigenlijk wil ik rustig aan doen met het forum en mijn contacten onderhouden via mail en MSN (op vaste tijden). Lijkt me gezonder :) Ik wil dus mensen ontmoeten! Ze in realiteit spreken, met hun omgaan zonder dat ik bangen moet om verergering van de pijn in mijn armen en polsen, tu comprends? |
rosi gaat het ook niet erg druk krijgen deze maand :( ;)
|
Citaat:
Niemand wilt mij ontmoeten :D :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53. |