![]() |
Teleurgesteld
Al een heleboel dagen ben je ziek. Je verveelt je een beetje, de tv zendt zoals gewoonlijk weer alleen maar saaie tekenfilmpjes uit. Hoe je de dag door moet komen? Internettend, hoe anders?
Maar met het ziek zijn valt nog wel te leven. Je bent alleen wel een beetje teleurgesteld dat niemand je heeft opgebeld, gewoon om even te vragen hoe het gaat. Of uberhaupt om te vragen wat je hebt! Zijn dat dan vrienden..? Okay en nu de vraag: Door wie of wat ben jij wel eens teleurgesteld, en wat heb je eraan gedaan? |
jij weet wel door wie, en wat ik eraan gedaan heb, dus aan mij heb je niks sorry meid
|
Ik ben door m'n beste vriend wel eens erg teleurgesteld... verder in de liefde (wie niet), door het leven, door iets dat ik graag wilde, in cijfers... een hoop dingen iig... wat ik eraan deed, zorgen dat ik daardoor iig niet meer werd teleurgesteld :)...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Whaaaaa dit izz leuk!:)
net belde er een klasgenootje op, ze was toch thuis want ze moest naar de tandarts en ze vroeg zich af hoe het met me ging!:) Ghe, nu meteen een beetje beter:) |
Citaat:
|
Citaat:
niet te snel je vertrouwen opgeven in mensen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ghe, en ik weet tog wel dat je mn nummer niet hebt :o;) |
Citaat:
[edit] maar ik kan er denk ik wel achter komen, als ik m'n best ervoor zou doen, de goede vragen stellen aan de goede mensen, alleen dat lukt me niet nu :) MHUUHAHAHA ;)[/edit] |
Citaat:
Nou, as je belt zal ik wel opnemen hoor:p;) en dan ga ik gwoon heel vaag tegen je lullen, dan hang je vast wel snel weer op:) ...Toch?:p |
Citaat:
je kan zelf toch ook ophangen ;)? |
Citaat:
Maar je mag best bellen:) ff serieuz, ik zou niet meteen ophangen;) |
Citaat:
Ik ga nu weer naar school... kijk maar, je mag je nummer mailen, bel ik je vanavond op :confused: :)... Alleen ken ik jou niet en jij mij niet :), niet dat dat uitmaakt :)... |
Citaat:
Maarruhm..je mag me bezt belle, kzit er echt niet mee:D |
Citaat:
Ja idd, ooit op msn, heel ff... |
Citaat:
|
Citaat:
|
jongens, jongens.. er bestaat ook zoiets als dating hoor :rolleyes: :p :p ;)
|
Citaat:
|
He mensen, kijk nou eens wat jullie doen! Jullie verneuken mn hele topic! :eek::(:mad:
;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ben nu zeer teleurgesteld in een jongen waarvan ik dacht dat hij een kei goeie vriend van me is. als het maar even een beetje moeilijk en ingewikkeld is rent ie weg en negeert ie me ineens :(
|
mn achttiende verjaardag, die was iedereen vergeten :( alleen mn moeder en twee vriendinnen wisten het nog. ik verjaar in de vakantie (2aug) en dan kunne wel eens wat mensen die vergeten, maar toch ni IEDEREEN en toch ni mn ACHTTIENDE??? toen was ik echt teleurgesteld. we hadden de dag erna een familiefeesje, niemand zei iets, alleen op het eind van de avond toen mn zus der iets van zei. en daarna ging ik uit met vrienden en die reageerden ook ni tot die twee lieverds die het ni vergeten waren met een cadootje kwamen, maar toen was ik al mega-depri en kwaad dat ik de rest gewoon genegeerd heb. fijne verjaardag.
mn 19de ga ik niet vieren, ik ga wel ergens een sjokoladetaartje eten ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, door veel dingen, en ik hecht er niet zoveel waarde aan. Dat doe ik alleen bij mensen die ik echt mag.
|
Ik ben wel vaker teleurgesteld. Oa door mn ex. Wat heb ik eraan gedaan? Ik wil m nooit meer zien.
Voor de rest ben ik nog wel vaker teleurgesteld door mensen maar niet echt dat je zegt van dat het dramatisch is of zo. Ik wou ook nog even vragen of zaagmanz en spacegirl zouden kunnen stoppen met chatten. |
Ik ben zat teleurgesteld,door m'n zogenaamde "vrienden" door familie,maar ook door mezelf
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:25. |