![]() |
Wie is jou held
wie is jou held (van de mensheid dan) dus niet je pa of ma
|
ik heb geen helden, wel mensen waar ik naar opkijk, maar ik verafgood hen niet (niemand hier hoop ik)
(jouW held is't trouwens) |
Ik heb geen helden en kijk niet zo snel tegen iemand op
|
ik heb er ook geen maar het moet voor tekenen
|
Michael Flatley...
|
Bob
|
Wim Kok... lmFd :rolleyes:
|
Def P
(ik heb nix met rap mar hij zegt stoere dingen) |
Tori Amos!!!!
Maar dat telt zeker niet... |
Balkenende.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Angus
|
Mensen die oprecht handelen in het algemeen
|
mijn vrienden allemaal
|
Citaat:
|
marilyn manson
|
Gabber Piet
|
Sabje, Plien en Dwayne...
|
Ikzelf
|
de buschauffur die ik vanmiddag had, die komt altijd een half uurtje vroeger aan en dan heeft hij een pauze, normaal sluit ie de bus af en gaat een koffietje drinken in de kantine maar nu liet hij speciaal de bus open en ztee de radio aan, zodat ik ni een half uur in de kou moest staan ;)
wat een lieverd hé, als dat geen held is weet ik het ook ni meer |
Eline
|
Pino
|
Zaagmanz
|
Buruma.
|
Bikini-meisje :D
|
Citaat:
|
Helden heb ik niet, maar er zijn wel veel mensen die ik bewonder, omdat ze iets doen wat ik nooit zou kunnen doen, of omdat ze juist iets doen dat ik ook zou willen. Verder heb ik ook nog bewondering voor mensen in mijn omgeving, om de manier hoe ze met iets omgaan. Verschillende categorien dus. ;)
Beroemd: Madonna, Tori Amos (zag ik hier ook al een keer voorbij komen :)) Jewel, Bjork. Voor mij bekend: Renske, de ouders van Joost, Miroll (Waar we 't gisteren over hadden, 'k vind het heel knap hoe jij daar mee omgaat).. |
Mijn spiegelbeeld
|
mezelf!!!;)
|
dat figuur in de spiegel :p
|
Ik beperk me niet tot een enkeling en zie ook niemand als 'mijn held' .. soms voegen mensen wel eens wat toe aan mijn gedachtenwereld en geven ze mij inzicht :)
|
Che Guavara en Gandhi
|
Citaat:
|
Nelson Mandela
|
Citaat:
|
das geen moeilijke vraag natuurlijk;
VILLE VALO VAN HIM..... even voor de duidelijkheid; HIM is een hele goede en leuke band en de zanger (ville dus) de mooiste man van de hele wereld én omstreken !! mijn held....kwijl....kwijl |
Ernesto "che" Guavera
super gozer gwoon |
Mijn beste vriend... Hij is zo ontzettend eerlijk en trouw! En altijd zichzelf, hij is zoals hij is en heeft schijt aan de rest. Het maakt hem niet uit wat anderen van hem vinden en daar heb ik respect voor. Ikzelf ben namelijk zo'n zeikwijf die het belangrijk vind wat anderen van me vinden, ben altijd bang voor andermans reactie ofzo en das dom, hij heeft dat niet! Ik kijk echt tegen hem op!
|
Citaat:
|
Citaat:
*heeft brok in keel gekrijgt door wat je net allemaal zei...* |
Jason Alexander - George Costanza
|
Dit klinkt even raar: Walt Disney, hij heeft veel bereikt en veel kinderen vreugde geschonken:D
|
Citaat:
ik ben voor! najah ik heb niemand duz ikvin dit wel een goeie |
eigenlijk niemand. Moet je dan een held hebben?
|
Superman :D
|
Boyzone
|
D'r is 'r maar EEN:
JAN VENNEGOOR OF HESSELINK, the only, truly one! :cool: (y) |
Citaat:
|
Ik heb wel een idee...
maar kan dat niet verwoorden. want wat maakt iemand jou held ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05. |