![]() |
hoeveel e-mailadressen heb jij?
ik heb 15 hotmailaccounts in outlook staan plus nog een van @home, en ik heb nog wel ergens wat verdwaalde adressen zoals bij dolfijn. Das eigenlijk wel een beetje schandalig veel
hoeveel accounts heb jij? |
Voor elke persoonlijkheid 1. Stuk of 20 dus. :|
|
geen id
|
ééntje
|
4, maar ik gebruik er maar 1 eigenlijk..
|
Ik vond 3 al veel.. en dan heb ik nog eentje met 3 vriendinnen, om elkaar met zn allen te mailen :D gebruiken we al heel lang niet meer. verder... geen geloof ik
|
Citaat:
|
2
|
euhm twee die ik gebruik: die met men naam en die met mn nick
die van school wordt doorgestuurd naar mn naamadres het wordt zo rommelig en verwarrend met zo veel adressen anders |
Citaat:
|
Eentje voor msn en persoonlijke meel, eentje bij genie.nl en eentje voor alle onzin die ik krijg (nieuwsbrieven, mensen die me elke dag weer hoaxes opsturen geef ik dat adres ook)
|
3 ofzo.
|
een voor alle mensen die ik ken en msn, en een andere voor dingen als dit forum :)
|
Ff denken hoor....een planet adres,eentje speciaal voor msn (dolfijn adres),2 hotmail accounts,stuk of 3 yahoo accounts,en dat was het zo ongeveer wel geloof ik....
7 dus :D |
Ooit aangemaakt: Loopt in de honderden denk ik, 500-750 gok ik
Gebruikende: 4 of 5 |
diversen en natuurlijk onbeperkt (catch all) voor mijn domeinnamen
|
3 maar gebruik er 1
|
6
|
Ik gebruik er 3 actief, eentje voor forum en andere mailtjes, een ander serieus voor werk en bestellingen via internet, en de derde soms voor MSN.
Heb er nog een hele zooi, maar die lopen over van de spam :D |
Vier, waarvan ik er drie actief 'uitdeel'
|
ben ik dan de enigste met eentje:o
dat je het nog allemaal kan onthouden bij 20 |
stuk of 8..weetnie precies
|
HEEL veel
|
1:o
|
ff tellen... een stuk of 7
|
ehm... kweenie precies hoeveel er nog over zijn... de meeste bestaan denk ik al niet meer... nouwja, iig nog 3.
|
Ik heb denk k zo'n 7 waaarvan er ik er maar 2 echt gebruikt
|
In totaal aangemaakt... een stuk of twintig?
In gebruik... drie of vier nog. :) |
5
voor aardige mensen voor bekenden voor meiden :confused: voor me werk voor de heb uh voor uhm, mjwah van vroeger nog een paar ah lama, t zijn dr veel meer.. |
dos,maar 1 wordt binnenkort weggegooid ofzoiets
|
1tje bij de provider
1tje bij hotmail 1tje van school en een paar die niet meer werken (k*thotmail) |
2x hotmail
1x swirve 1x 12move actieve adressen, ook een groot aantal (ik schat 20-30) niet active adrssen door formatteren 1x zonnet 1x nmgn.every1.net |
uhh in totaal stuk of 10 vast..
maar gebruik maar eentje nu ;) |
3 hotmail adressen en een van school
|
Weet ik niet.
|
Ik heb 2 hotmailaccounts. Ik had er 1, maar die deed het ineens niet meer. Toen nam ik dus die 2de, maar nu doet de eerste het weer dus ik gebruik die weer. En die 2de is gewoon reserve voor als de 2de het weer eens niet doet ofzo.
|
Eentje van mijn provider voor serieuze email
en mijn hotmail voor de mensen van MSN die me willen mailen. |
2
|
2, met de e-mail van mijn school erbij (vanuit Outlook) maar kheb maar 1 hotmail account.
|
1 hotmailaccount, en natuurlijk 1 gemail-equivalent, dan voor mn site 1 gemailaccount, en heel veel verdwaalde adressen, bij breakout, dolfijn, hotmail enz.
|
1 voor msn
1 voor mail 1 van scholieren 1 van school Verder heb ik nog wel 3 andere emailadressen gehad, maar die zullen allemaal wel inactief zijn inmiddels. |
2 ofzo, maar ik gebruik voornamelijk m'n boomspeed.
|
lekkere up :D
|
3.
|
*topic stamt uit 2002*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:07. |