![]() |
Wist je dat...
- het onmogelijk is om aan uw elleboog te likken,
- een krokodil zijn tong niet kan uitsteken, - bij het bestuderen van meer dan 20.000 struisvogel gedurende de laatste 80 jaar, er geen enkele geval is vastgesteld dat een struisvogel zijn kop in het zand stak, - dat een varken fysiek niet in staat is om naar de lucht te kijken, - dat meer dan 50% van de wereldbevolking nooit een telefoonoproep gedaan of ontvangen heeft, - dat ratten en paarden niet kunnen overgeven, - dat ratten zich zo snel voortplanten dat ze in 18 maanden 1 miljoen nakomelingen kunnen hebben, - 35% van de mensen die een contactadvertentie plaatsen in de krant om een partner te vinden reeds gehuwd zijn, - dat wereldwijd, 23% van de defecten aan fotokopietoestellen te wijten zijn aan mensen die hun achterwerk probeerden te kopiëren, - dat gedurende de gemiddelde levensduur een slapend persoon ongeveer 70 insecten en 10 spinnen inslikt, - dat net zoals de vingerafdruk ook de tongafdruk bij ieder mens uniek is, - dat 95% van de mensen die dit lezen, gepoogd hebben hun elleboog te likken en dat de kans zeer groot is dat je nu glimlachend dit doorstuurt naar een kennis!!! |
[QUOTE]Cart? schreef:
- dat ratten en paarden niet kunnen overgeven, :eek: :o |
Ook peerden hebben beperkingen
|
- het onmogelijk is om aan uw elleboog te likken,
is nie moeilijk hoor :p - een krokodil zijn tong niet kan uitsteken, zou wel een leuk gezicht zijn - bij het bestuderen van meer dan 20.000 struisvogel gedurende de laatste 80 jaar, er geen enkele geval is vastgesteld dat een struisvogel zijn kop in het zand stak, ik heb er pas nog 1 gezien :D - dat een varken fysiek niet in staat is om naar de lucht te kijken, tuurlijk wel, beest doet gewoon z'n kop omhoog - dat meer dan 50% van de wereldbevolking nooit een telefoonoproep gedaan of ontvangen heeft, zoveel mensen wonen er dus in 3e wereld landen! dus sta er maar bij stil dat je het goed hebt :) - dat ratten en paarden niet kunnen overgeven, lijkt me ook wel een vies gezicht anders - dat ratten zich zo snel voortplanten dat ze in 18 maanden 1 miljoen nakomelingen kunnen hebben, incest - 35% van de mensen die een contactadvertentie plaatsen in de krant om een partner te vinden reeds gehuwd zijn, jakkes :eek: - dat wereldwijd, 23% van de defecten aan fotokopietoestellen te wijten zijn aan mensen die hun achterwerk probeerden te kopiëren, haha :D - dat gedurende de gemiddelde levensduur een slapend persoon ongeveer 70 insecten en 10 spinnen inslikt, dat is echt ranzig, daar had ik het pas nog over. Tzal wel meer zijn als je van de zomer in de buitenlucht slaapt :D - dat net zoals de vingerafdruk ook de tongafdruk bij ieder mens uniek is, lol ;) - dat 95% van de mensen die dit lezen, gepoogd hebben hun elleboog te likken en dat de kans zeer groot is dat je nu glimlachend dit doorstuurt naar een kennis!!! haha :D ik heb idd geprobeerd m'n elleboog te likken :o maar het lukte wel :p en helaas, ik ga het niet doorsturen |
je een stuk papier niet meer dan 7 keer kan dubbelvouwen
|
Citaat:
|
nee kan echt niet!!:)
|
Citaat:
|
- dat 95% van de mensen die dit lezen, gepoogd hebben hun elleboog te likken en dat de kans zeer groot is dat je nu glimlachend dit leest
:eek: kunt u mij ook vertellen wanneer ik doodga? :D |
Kheb neit aan me elleboog gelikt want elke gek kan al van 10 km afstand zien dat dat toch niet lukt...
De rest van de feiten vind ik ranzig/cool.. Ik voeg toe: - EC een halfuur geleden heeft staan worstelen met 4 dreads - EC dus nu 2 roze en 3 blauwe dreads aan d'r haar gemonteerd heeft *blij* *trots* :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Okay, ik ga wat proberen. |
Citaat:
icq: 72838628 Dan kan ik het beter uitleggen zonder deze topic te verneuken ;) |
dat gedurende de gemiddelde levensduur een slapend persoon ongeveer 70 insecten en 10 spinnen inslikt,
AHHHHHHHHHHHHHHHHHH, ik slaap nooit meer GODVERREDOMME, vieze kutspinnen. AHHHHHHHHH, ik wordt egt helemaal BLEEEEEGH nu |
HAHAHA ik behoor tot de 95%! :D
|
Citaat:
:cool: lijstje, alleen dat van die insekten inslikken geloof ik echt niet..alsof spinnen nix beters te doen hebebn dan door mij opgegeten te worden.. |
Stja, en deze was laatst ook al
|
Ik zit tussen de overige 5%, want ik wist toch al dat ik dat niet kan :o :D
- dat gedurende de gemiddelde levensduur een slapend persoon ongeveer 70 insecten en 10 spinnen inslikt Dat vind ik echt een heel smerig idee :eek: |
70 insecten en 10 spinnen lijkt mij overdreven...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op tv gezien :) |
Citaat:
|
Ik kan er ook niet bij.. :o . Mn elleboog doet nu ook superzeer omdat ik hem een keer heb gebroken
Een jongen uit mijn klas wel, die heeft ooit zijn elleboog gebroken en kan zijn arm in alle mogelijke posities zetten. Z'n andere (normale) elleboog kan hij ook likken! Absurd.. :eek: gepost door:~louise~ (te lui om uit te loggen :o ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:35. |