![]() |
beffen aangeven bij 'n jongen
ja ik heb het er ook al met m'n vriendin over gehad ik wil haar wel beffen maar hoe moet ze dat nou aangeven
|
als zij dat wil dan hoeft ze dat niet aan tegeven dan moet je het gewoon doen.
|
tsja.... ik weet wel he 'k da moe doen hoor :) maar 'k heb liever dat jij het initiatief neemt :D
|
'k weet genoeg :D
|
Citaat:
|
een meisje kan op het de manier brengen waarop ze het wil brengen
de jongen vindt het toch wel geil! |
Zijn kop pakken en tussen je dijen drukken.
|
Citaat:
je kan wat hoger gaan liggen, of met je bovenlijf omhoog komen. je benen wat meer spreiden en dan met je benen bewegeingen langs zijn zij maken die hem naar beneden leiden. |
Citaat:
voor jongens gewoon de beste methode |
Laat je vriendin je eerst maar pijpen en dan zie je maar verder.
Maaruuhh gewoon beffen dat kutje hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
Seks gaat (bij mij iig) erom dat je je partner een goed gevoel geeft. Daar hoef je je toch niet zelf goed te voelen? :confused: |
waarom laat je het haar niet gewoon vragen :confused:
en waarom vraag jij niet gewoon of ze dat (evt. nu) zou willen? :confused: |
Citaat:
hahahaha |
Mmmz ik vind dat dit hoort bij het voorspel, dan laat je haar eerst komen. Ze hoeft het niet aan te geven gewoon doen.
En als ze is gekomen, is ze flink geil en voor veel meer dingen in. hehehe tenminste dat is mijn ervaring. |
Hoezo, afvragen wanneer je moet beffen? Ergens tijdens die neukpartij kom je toch wel aan dat hoofdstuk " beffen" toe, of zie ik dat verkeerd? Bij mij hoort het er in ieder geval bij, iedere keer weer. Lekker!
|
Meestal gaat hij langzaam naar beneden, van mijn mond naar mijn borsten en dan richting navel. Als ik geen zin heb 'trek' ik hem zo weer naar boven en als ik wel zin heb, laat ik hem zijn gang gaan :)
|
Citaat:
|
gewoon zachtjes op de schouders naar beneden duwen.
|
MIjn vriendin geeft em nooit niks aan... kmoet alles zelluf verzinnen en improviseren......
Kvind t eigenlijk minder om 'de dienst' uit te maken, maar ik ga et er nie direct zeggen ofzo. Zou fijn zijn als ze es liet weten wat zij lekker vind etc... maar de topix lezende geloof ik niet dak de enige ben die me da probleem kampt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44. |