![]() |
Wat is het ultieme...
meetinggevoel?
Waarom meeten wij? Wat is het gevoel achter meeten? En hoe staat het met het meetgedrag van deze forummers? En kom dan niet met alleen het antwoord ja ik wilde die persoon zien... Gaat het om de spanning, of het onwerkelijke van internet te willen doorbreken, is het om nieuwe mensen te ontmoeten of hoop je je grote liefde hier te vinden? Wat is het ultieme meetinggevoel en wat gaat er door je heen als je (meestal) de trein uitstapt en naar de persoon (of groep) toeloopt die je meet? |
Hmpfffff...
Wat een boel vragen... :) Waarom wij meeten? Ik denk dat het deels is om idd het dreigende niet realistische van het internet en zijn contacten te verbreken. We worden nieuwsgierig naar hoe het echt zou zijn, de stem te horen , het gezicht te zien een knuffel te krijgen wanneer je hem hoort te krijgen? Liefde wordt misschien ook wel gezocht en gevonden.Misschien meer gezocht dan gevonden , want via internet heb je snel een band en een beeld van de andere, de werkelijkheid doet hier niet altijd goed aan... Nou jah ... Liefde wordt wel degelijk gevonden ( ;) ) Wat gaat er bij mij door me heen als ik van de trein stap? " Oooh nee ik wil dit niet" :p Als ik dan 's avond op de trein kan stappen en zeggen dat ik een nieuw persoon heb leren kennen waar ik me goed bij voel n dat is voor mij al een heel goed gevoel bij het meeten :) |
ik meet mensen omdat ze me erg interesseren :) ik denk dan dat ik op 1 of andere manier wel met ze overweg denk te kunnen... en nieuwsgierigheid ook wel naar die mensen, hoe ze nou int echt zijn.
loopt helaas niet altijd even goed af :( |
weet ik veel..
benieuwd naar hoe 'ze' in het echt zijn? en hopend dat het niet saai is.. of dat de ander(e) jou saai vind :p |
Citaat:
|
Citaat:
(god wat ben ik triest) ;) Citaat:
Citaat:
Citaat:
Er is wel degelijk een breuk tussen internet en realiteit, waardoor ik altijd bang ben negatief over te komen .. of beter gezegd bang een bepaalde indruk die mensen van mij hebben in negatieve zin te verstoren :/ Maar ach, je went er ook aan :) Bij de 3e meeting had ik al meer zoiets van "ik zie wel wat er gebeurt" :D |
De spanning die onder mensen heerst omdat ze mensen gaan ontmoeten omdat ze ze nog nooit ontmoet hebben maar wel een overeenkomst delen door samen een forum te gaan bewerken. :confused:
|
Citaat:
|
Verveling?
|
1 night stand met een forummer ;)
|
laatste tijd meet ik bij meetings alleen maar mensen die ik al ondertussen 100keren heb ontmoet maar t zijn gewoon vrienden geworden maar tis nie meer echt meeten maar we weten geen andere naam ervoor :o
|
Citaat:
|
Spanx :) Oh yeah ik krijg eindelijk een verjaardags gevoel :D
|
het ultieme meeting gevoel is elkaar met sneeuwballen bekogelen :D :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen idee
Meetings zijn voor mij niet zo heel bijzonder |
Citaat:
ja, heerlijk gevoel spanning of het onwerkelijke van internet te willen doorbreken ja is het om nieuwe mensen te ontmoeten of hoop je je grote liefde hier te vinden? zou mooi zijn en natuurlijk nieuwsgierigheid naar iemand, kijken of je gevoel veranderd, en bijv. sterker word. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11. |