![]() |
Wat is bij jouw een grotere rommel...
Je échte bureau, of je Computer Bureaublad?
bij mij mn Windows bureaubladje, omdat je daar zo lekker alles naar toe kan slepen :) |
:o
|
kep geen bureau en bureablad op de puter is 'opgeruimd'
|
mn bureau
|
op m'n echte bureau ligt een stapel van 3 meter hoog :(
|
Mn gewone buro is rommulugur
|
Zeker wel mijn gewone bureau :D
|
m'n echte bureau =)
|
mn bureau....mn bureaublad is altijd opgeruimd, maar mn computertafel(= ook mn bureau) is een teringzooi.
|
Nah me bureaublad meestal niet (gooi alles altijd in Mijn Documenten :o ) en nu helemaal niet na een fresh-install... en me bureau hier ook niet, want die is nogal klein, vandaar dat alles ook op de grond rond me bureau ligt :/
|
allebei nogal een teringbende... :o
|
Mijn echte bureau.
Ff kijken, stuk of 15 cd's, een zak Wilhelmina pepermunt, een handvol Kindersurprises, en blik half jaar oud snoep (hhhmmmm, ain't gonna eat that anymore; kieper, zo dat scheelt :D ), wat schrijfgerei, handvol handleidingen, oude agenda's, een paar OOR's, een vies glas, en als coup de grace....een bord met twee dagen oude etensresten. Kan niet zeggen dat ik er echt trots op ben. Dat wordt weer afwassen morgen.... |
Citaat:
:D:D:D:D:D overmorgen komt een vriendin OPRUIMEN dus maar weer :( |
Citaat:
|
Momenteel mijn bureau , mijn bureaublad heb ik gisteren opgeruimd NU HEEEL NETJUHS
vandaag is mijn échte bureau aan de beurt :p |
beide!! :o
|
Dan de echte bureau (zeker als GTA 2, FIFA 2002, Rally en Championship Manager 2 geen rommel zijn :D ;) )
|
Citaat:
|
m'n echte bureau ligt bezaaid met stencils :eek:
op m'n windows blaadje staan precies 4 voorwerpen (tijdelijk 5 :o) |
me echte bureau.. najah daar zit ik nooit echt aan.. najah de computer staat er op maar daar ligt wel veel zooi..
|
Nu zijn ze allebei even netjes :D
|
Computerbureau
|
M'n echte bureau, zeker weten.. Ik heb al moeite om m'n toetsenbord te vinden in deze troep. :|
|
hell, mn echte bureau is veel meer zooi dan mn computer iets.. (kweenieeens wat dat eiglijk is)
|
echte buro mijn buroblad is heel netjes
|
..allebei keurig opgeruimd..
|
Bij mij beide, op de pc staat troep van mijn broertje en mijn echte ziet er ook niet uit op het moment.
|
Ik heb geen bureau op me kamer...
En in de computer kamer is het netjes... het enige wat er ligt is een brief van de belasting voor mijn verzekering, en een brief van Ben... meer niet... Volgens mij ben ik de enige die hier geen bureau op z'n kamer heeft... als ik ergens een hekel aan heb is het wel werk op me kamer :eek: |
mn echte bureau
|
m'n echte bureau :o
|
mn vaders computerbureau
|
m'n echte bureau
windows desktop zit ik altijd heel neurotisch 'schoon' te houden. hoe minder icons hoe beter. |
m'n echte bureau
|
m'n echte bureau
|
Ik ben bang mijn echte bureau... daar ligt op dit moment allemaal roztzooi op, maarja, wat doe je eraan he...
opruimen... |
Ik heb maar 1 bureau, met mn PC erop. Maar dat is altijd vrij netjes.
Mn kamer is wat anders :o |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58. |