![]() |
Post...je weet wel, een brief in een envelop?
wie gebruikt dat nog wel eens? wie stuurt er wel eens een brief in de tijd van e-mails, smsjes en e-cards? naar je vriend of vriendin ofzo, of naar een penvriend(in)...
|
Ja, brieven sturen naar geode vriendin in frankrijk.
|
helemaal *nooit* gelukkig, echt serieus teveel werk om naar postkantoor te gaan enzo
|
vorige week gedaan..
Ik moet wel het bedrijf waar ik voor werk draaiende houden :D |
Euhmz ik gebruik de post nog vrij vaak :D
Kvind kaartjes sturen / krijgen heel erg leuk en tis ook wel leuk om een keer een briefje te ontvangen vind ik. Kheb heel lang een pennevriendinnetje gehad n das gewoon supurrrrrr kewl :o NU schrijf ik naar meerdere mensjes briefjes en niet meer naar dat ene specifieke meisje.. "Schrijven zegt meer" he ;) |
Heb pas geleden nog een kaart met een brief er bij gestuurt...
was de eerste keer in mijn leven dat ik een vriendin iets met de hand heb geschreven... (schaam me voor me handschrift :|) "was trouwens omdat iemand me hier op alert maakte dat dit nog mogelijk was" Ja en het pakte zeer goed uit, dus ben van mening dat dit idd veel persoonlijker is, en dus ook veel beter! |
Noooooit meer :o
|
*paar weken terug eerste brief ooit verstuurd* :o
|
Citaat:
|
Paar weken terug nog brief gestuurd. Ik vind een brief toch leuker dan email, je ziet iemands handschrift, het is tastbaar en je kunt het echter bewaren... :)
|
nooit :o
alleen in de vakantie stuur ik nog wel es een kaartje.... |
ja, een penvriendin in het buitenland
en van universiteiten, en vakantiekaarten en m'n bankafschriften en een aantal tijdschriften. Dat krijg ik nog via de post |
maak alleen maar mensen blij met facturen :D
|
ik stuur af en toe een brief naar een penvriendin
|
ik schrijf eigenlijk wel bijna elke dag een brief, op papier dus, die ik dan afgeef, dat mag ook wel he... ja, vast wel. soms sturen mijn vriend en ik wel eens brieven naar elkaar, of kaartjes, heel lief :)
|
neej, eigenlijk bijna nooit. duurt altijd zolang voordat zo'n brief aankomt. geen zin in.
Ja, als ik op vakantie ben stuur ik wel kaarten, maar verder niet echt. |
tsja... met verjaardagen stuur ik nog altijd liever kaarten, dan mailtjes. Vind ik toch iets persoonlijker.
|
Een kaartje vanaf een vakantie adres of een felicitatie kaartje, geen brieven
|
Citaat:
Zelf schrijf ik geen brieven :) mijn handschrift is niet te lezen :o |
Ik stuur soms nog een brief naar mijn oma. Daar hebben mijn ouders namelijk geen contact meer mee, dus ik zie haar nooit. En ik stuur natuurlijk veel brieven naar mijn vrienden in Italië! Maar daar heb ik toch meestal contact mee via sms en mail..
|
Vandaag nog een kaartje naar iemand gestuurd. :)
Ik vind trouwens dat verjaardagskaarten over de post (net als kerstkaarten ofsow), leuker en persoonlijker zijn dan emails... |
persoonlijk schrijven is persoonlijker en kan je nog 's lezen als je in een kamp terecht komt :)
ik gebruikte het vooral om mijn ged88 over te brengen op een toenmalige vriendin zo kon ik het ordenen |
vorige week nog brief verstuurd via de post.. en volgende week weer eentje... Dus yep, de oude methode gebruik ik ook nog wel eens.
|
Kaartjes sturen vind ik altijd wel leuk :) En dat hoeft geen aanleiding te hebben.
Maar brieven, nee zelden nog. Dan stuur ik wel een mail of bel ik wel.. |
ik stuur wel eens kaartjes als ik op vakantie ben geweest ofzo... en verjaardagskaartjes.
Krijg alleen zelf zelden wat :( :p |
ja! naar een penvriendin :)
|
JA, soms. Ik stuur nog wel eens een brief naar mensen die geen email hebben. :eek: :eek: :eek: "Bestaan die dan nog?" Jah, vreemd genoeg wel.... Maar het grootste deel van mijn communicatie gaat toch per sms/email, lekker makkelijk :).
|
Ik schrijf elke week een hele hele hele heeeeeeeeeeeeele lange brief naar mijn vriend die voor 6 maanden op zee zit. Ik vind het wel romantisch!Hij stuur mij ook hele lieve brieven en soms ook gedichten. zoooooo schattig!En brieven vind ik toch persoonlijker dan mailtjes. ook met verjaardag kaartjes ofzo.
|
Brieven zijn leuk om te krijgen enzo.. maar internet is zo veel makkelijker dat ik het ook nbiet meer doe.. met verjaardagen blijft een kaartje super leuk..
ikzelf gebruik het bijna nooit meer.. |
echte kaartjes met verjaardagen en vakantie enzo.. en k heb een tijdje geschreven met een vriend, maar das vastgelopen...
|
ik heb laatst nog een brief naar vriend in zwitserland gestuurd + foto's:)
|
uhm
nee niet meer eerder nog heel soms heb nog wel een x aan een uitwisselingspartner in italie maar nu doe ik alleen nog aan briefjes enzo op school of aan vriendinnen ofzo maar niet in een envelop maar meer tussendoor |
Hmm eigenlijk nooit meer.
Vroeger schreef ik nog wel met m'n achternicht (ofzo :confused: ) die in Amerika woont,maar nu ook niet meer. |
Citaat:
en het mooiste vind ik nog de kleine dingetjes.. iets van 2 piek verkopen voor 50 euro, en dat er dan nog mafkezen zijn die er intrappen :D hehehe |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01. |