![]() |
Wat was het hoogtepunt van je dag???
De dag is nog niet voorbij maar als ik nu mijn hoogtepunt al mag kiezen is het mijn ontbijt :D
IK werd wakker en had honger dus maar opgestaan.. en ik heb van de keuken een boeltje gemaakt en helemaal niet meteen weer oprgeruimd, maar ik had heleboel lekkers en mjah , normaal moet ik me altijd zo haasten om naar school te gaan en ontbijt ik amper.Dus vandaar mijn hoogtepunt :D Wat was jullie hoogtepunt van de dag? ( als dat al geweest is volgens jullie...) |
het 20ste gerigstreerde lid op me drugsforum :)
|
een 5,9 voor wiskunde herkansing (had eerst een 3,2, dus niet is mijn gemiddelde met 0,4 gestegen :))
|
Wanneer ik op de wc zit, en eindelijk verlost woord van het geen wat mij zolang dwars heeft gezeten...
Het moment daarna is wat minder, maar het moment zelf is verlossend, en geeft een heerlijk gevoel... met een krantje erbij hoef je ook geen zorgen te maken wanneer het wc papier op is, en je heb ook nog eens wat te lezen, als deze heilzamen verlossing wat langer duurt :p |
Citaat:
|
de auto van (de vader van) een vriend van me :D
|
dieptepunt: stuk van m'n tand gebroken :(
|
half 1 .. einde van de les
|
Een cabaretvoorstelling waar we met school heengingen (Y) :)
|
Misschien dat ik een vrije dag had.. Maar was ook weer niet leuk... :|
|
heel mijn leven is één hoogtepunt
|
de grote pauze
de kermis checken thuiskomen |
het naar de kermis gaan met lichamelijk gehandicapten.
ik loop stage in de zorg en vandaag ging ik mee als begeleidster:D |
Moet nog komen... hoop ik
|
Citaat:
|
baseballen met gym buiten op het veld terwijl het regent :p brrrrr
|
vandaag moet dat vast het labo van scheikunde geweest zijn tjee wat een lol
die klas waar ik het samen mee deed (ik moest inhalen) waren SUPERTRAAG bezig en we werkten vooral met H2S (rotte eirengeur) en NH3 (beerputgeur) :( :( :( |
Het hoogtepunt van vandaag? Toen mn telefoon afging en ik kon aan het beltoontje horen wie het was..........:D
|
het zien van mijn Dwayne
|
hmm
kweenie de 5 seconden dat ik even niet na hoefde te denken een werkelijk orgastische ervaring |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mn hele (school)dag was cool :)
We hadden gisteravond met de hele 5e een etentje gegeven, Souper, en dat duurde tot best wel laat. Vandaag was iedereen supermoe en iedereen lag gewoon te pitten in de lessen. De leraren zeiden er niet eens wat van, was helemaal leuk. Alle restjes van het eten van gisteren lagen op tafel (3 stokbroden, tomaten enz) en dat mochten we allemaal opeten. Supergezellig! |
gezellig naar de stad geweest, en te veel geld uitgegeven, maar was wel leuk.
|
Het gezeik van mn ma :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toen ik op de 4e verdieping van me school moest wezen voor een les. dat was wel een hoogtepunt.
|
Mijn hoogtepunt komt om 21.30! Mijn vriend dus... :rolleyes: :D
Maar mijn hoogtepunt tot nu toe? Ik heb vanmiddag met 2 vriendinnen de foto's uit Berlijn opgehaald. We zijn vorige week een week naar berlijn geweest met school... En de foto's waren echt suuuper mooi en sommige ook heel grappig! We kregen helemaal heimwee! :( |
doen alsof ik spastisch ben tijdens de les zedenleer(we leren over zulke mensen),iemand anders speelde ondertussen nog een debieltje ook,was wel nog leuk,oh ja,en over de middag een hele studiezaal in de ban gehouden terwijl ik een veel te lange mop met een stom einde aan het vertellen was.hihihi:D
|
me hoogtpunt van vandaag da was dak dr onder nederlands achter kwam dattet een deuk in me gehemelte was gaan zitte aan de linkerkant door me tongpiercing :eek:
|
Mijn hoogtepunt van de dag was zo 5 minuten geleden.
Een vriend van me die ook bij mij in de klas zit, was bijna van school getrapt omdat ie brutaal naar een leraar deed. Na een gesprek vanmiddag kreeg hij een laatste waarschuwing. Net belde hij me :) |
Citaat:
|
moet nog komen want dat is als ik zometeen in bed lig en eindelijk kan relaxen...
|
Het hoogtepunt tot nu toe is dat de tickets zijn geboekt, verder ga ik vanavond nog shoppen en dat zal het tweede hoogtepunt worden.
|
De lege pijpjes die het computerbureau sieren
|
whoah.. nog niet echt gehad komt nog wel
uhjmmmmmmmmmmmmmm oja dat ik m'n schrijfmap af heb voor Nederlands want ik was dik blij dat ik ut eindelijk af had. kuzziess |
hell, mijn hoogtepunt was van half 10 tot half 11 want toen was dr een of andere lezing op school over dans en de vent die dat gaf was heeeeeeew gaaf en hij ging de hele tijd kindof baletten ennet was kewl. En daarna ben ik weer naar huis gegaan want et is nationale spijbeldag (YEAYYEAYYEAY)
leuker kannet denkik nie worden :D |
het orgasme...
|
Citaat:
Ontopic, mijn hoogtepunt was dus dat een klasgenoot waarmee ik altijd moet meten, belde dat ie gisteren teveel gezopen had en dattie volgende week een bruiloft heeft.. maw ik kan ook niet meten, 2 vrijdaggies vrij dus :D |
Dat mot vandaag nog komen, vanavond: MVV-RBC WINNUHUHUH! :D ;)
|
Mijn melige bui op school, komt deels door mijn toelating.
|
Dat was absoluut ut telefoontje van duh pesoon waar ik fulieft op ben:) (niet dat hij et weet, hij belde voor mn broer, maar ik wer der helemaal door opgevrolukt:))
|
echt ongelovelijk mooie jongen gezien op de golfbaan:eek:
EN het goede nieuws: het is een vriend van een vriend van mij, dus er valt vast wel iets te regelen:) |
Citaat:
|
hmm...van vandaag...??
Corvee tijdens t 7de uur was ook niet echt fun (eruit gestuurd bij wiskunde wat wel weer leuk was, omdak net deed alsof ik begon te janken en de halve klas meende t serieus :D + leraar) Maar heb dan wel weer 2 complimentjes van n andere leraar + de conrector gekregen vanwege een 'verstandige' opmerking :p Enne....tja.....*denk* Dat mn vriend net belde en dak morgen bij hem ga slapen :D |
Mwah.. toen ik concludeerde dat ik toch eens vaker de stad in moet :)
|
Ik denk toch wel het huis van een ex van de moeder van een vriend leeg halen. Die klootzak was gewoon dictator in dat huis. En die spullen waren meerendeel ook gewoon haar spullen, ze woonde nog maar kort bij m in.:cool:
|
Deze dag had alleen maar dieptepunten,bleh :)
Zat ik met m'n hoofdpijn n beetje tv te kijken en n beetje te lezen en een beetje te i'netten,en een beetje te niksen :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28. |