![]() |
koken..
jaja ik ben aan het koken (oke, dit is even tussendoor)
Kook jij ook wel eens? en wat is je specialiteit? Mijn pasta is erg lekker :D en ik ben nu een een-of-andere sla in elkaar aan het draaien.. ik kan helemaal niet goed koken, alleen maar de standaard dingen en dan nog niet eens alles daarvan. k Vinnet wel heel cool om te doen (als ik tijd heb) |
hooguit water in de waterkoker...vanaf volgend jaar moet ik iedere dag voor mezelf koken..."Houston, we've got a problem"
|
Ik kook heel regelmatig, een aantal keren per week. Het fijnste is om pasta te maken, das lekker makkelijk. Quiche maken of zo lukt me ook altijd wel goed. Meestal maak ik gewoon iets normaals, ik heb ook niet alle tijd.
|
ik denk wel dat 'k 't niet slecht zou kunnen, maar vooral m'n puree met vleesjus (allebei uit pakjes) en m'n macaroni met kaassaus (ook pakje) zijn onovertroffen ;)
en ook m'n verse chocolademelk, da's de beste die je kunt vinden voor de rest: vlees bakken enzo lukt me wel goed, dus waarom geen aardappelen of groenten koken? ;) :D |
Ik kan echt neit koken! Bij mij ist altijd heel moeilijk om alles tegelijkertijd warm te krijgen zeg ma :o Maja..moet het nog maar eens leren voor ik op kamers ga..
|
ik denk wel dat 'k 't niet slecht zou kunnen, maar vooral m'n puree met vleesjus (allebei uit pakjes) en m'n macaroni met kaassaus (ook pakje) zijn onovertroffen ;)
en ook m'n verse chocolademelk, da's de beste die je kunt vinden voor de rest: vlees bakken enzo lukt me wel goed, dus waarom geen aardappelen of groenten koken? ;) :D |
mijn specialiteit is water koken..
|
water,maar wat ik er allemaal mee kan maken :eek: daar sta je versteld van! Chocolade melk,thee,cup-a-soup en nog veel meer :)
|
neej, ben ik niet heel goed in... er gaat altijd iets mis als ik in de keuken ga staan. ik probeer het ook niet zo vaak, bamg voor het resultaat. ik moet het (waarschijnlijk) wel zelf opeten.
|
ik kan dingen in de magnetron opwarmen! (Y)
|
ik kan het redelijk, maar ik doe het nooit
|
ik moet best vee lzelf koken omdat me oudertjes meestal weg zijn. ik vind het trouwes ook wel leuk om te doen. kan zelf bepalen wat je maakt en hoe het gaat smaken. lekker een biertje bij het koken en als je klaarbent lekka eten!
specialiteit = taco's of ajam kerry madras. and ofcourse 't eitje :) |
Soep, soep, soep, soep, soep, soep en nog veel meer soep :p
|
IK kook op school en je zou zeggen dat ik het dan wat kan he :D
Maar ik kan gewoon erruuug paniekerig zijn enzo in de keuken.Maar als je me alle tijd geeft dan bak ik dr wel wat van :) |
Als het maar uit het buitenland komt wil ik het sowieso proberen, en meestal wordt het nog wel lekker ook :)
Als de (knorr?) wereldgerechten in de reclame zijn is m'n moeder helemaal blij, dan hoeft zij niet zoveel meer te koken :) |
Ik kook af en toe een ei.
En soms water. |
Ik krijg er voor betaald. Mijn specialiteit: Boerenkool en pannenkoeken :D
|
mjah kan er niet zoveel van:D maar doe het tegenwoordig steeds meer:o maar vooral simpele dingen... ach met al die diepvries & kant-en-klaar -maaltijden hoef je tegenwoordig niet meer te 'kunnen' koken:D heel handig;)
|
ik kook wel eens...
mijn specialiteit : gegratineerde groenteschotel |
Ik kook vrij vaak....maar jah ik leer er ook voor...
|
Pasta!
|
koken.. soms :)
iets met rijst ofsow |
Citaat:
|
ik kook regelmatig (moet wel als je op kamers woont)
de meeste standaard dingen lukken me ook wel specialiteit: MENSA!! (eetgelegenheid voor studenten dus :)) |
Koken doe ik regelmatig, mijn specialiteit is iets met vis, daar ben ik zelf ook gek op. Mijn broertje laat net als ik btw alles aanbranden alleen bij hem is het dan echt niet meer te eten.
|
Ik kook redelijk veel en erg goed. :)
|
Ik kan voor geen meter koken :D
Mjah, ff een soepje opwarmen of een pizza in de magnetron gooien lukt nog wel, maar daarna houdt het ook echt op :o |
Citaat:
|
hell, ik had laatst kei lekker en makkelijk gekookt (al zeg ik et zelf) was rijst met uncle bens en sla dr doorheen (en kip maar dat kon nie want met wie ik at die was vegetarisch (ja kromme zin)) das like... heeeeeeel lekker
maar voor de rest kan ik voor geen flikker koken en het smaakt meestal ook nerges naar dus ik doe dat eiglijk iuit principe nie |
Als ik home alone ben dan kook ik wel eens voor mezelf.. Naja, ik weet niet of we dat koken mogen noemen, maar ik sta in de keuken en ik doe de pakjes open en doe de juiste (?) ingrediënten bij elkaar enzo...
|
Ik kan niet koken :o Ja al zou ik de achterkant van het pak van een gerecht lezen, zou het me best lukken. Maar geef me geen losse ingredienten want het gaat fout :o
Maar mn moeder wil het me (eindelijk) gaan leren :) |
ik kook alleen als mijn ouders er niet zijn en dat is wel 1 keer in de week en meestal in de vakanties want ik ga nooit mee op vakantie
mijn specialiteit is lasagna 9heel pittig) en burritos uit een pakje met salade :) oeh en taart kan ik ook :) en gewoon aardappelen groenten en vlees ook natuurlijk |
Ik kook meestal in het weekend wel eens wat! Allerlei pasta's en andere Italiaanse gerechten. En soms ook gewoon Nederlands. Bakken vind ik ook heel leuk. Ik bak elk weekend een taart, cake of koekjes! :)
|
Ik kan wel koken jah...
|
k ben studente... dus tja dan moet je wel voor jezelf koken he.
|
Ik ken heel goed puree koken.
|
Koken is koel.
Ik kook ongeveer 2x per week, ik ga zo paprikasoep maken :p Mijn specialiteiten: - soep ( paprika, tomaat, mosterd, courgette ) - Quiche - Rijst/kip dingen Nou ja, nog wel veel meer, maar dit zijn ook de dingen die ik het meest maak :). En milkshakes! , maar die kun je niet koken :( :p |
ik kook eigenlijk nooit, maar heb het wel een paar keer gedaan. Ik heb een keer een pizza gemaakt, die was wel echt jammie:)
|
kook iets van 5 dagen per week
meestal pasta of rijst, want aardappelen zijn :eek: "specialiteit" om het zo te noemen dan maar: * pastasalade (veel koude pasta met paprika, komkommer, maïs, tuinkers, tomaat, slasaus) * chilli , gewoon kidney bonen met alle soorten groenten en kruiden en dan met rijst * sajoer , ja gewoon uit zo'n mengdinges en dan boontjes en rijst erbij en kroepoek |
pizza in de oven
voor de rest volgens mij nik oja ik kan ook nog een broodje roosteren, een ei koken en een tosti in de tostiroster stoppen. voor de rest kan ik smacjes(blokjes vlees) bakken |
ik kook heel af en toe
Liefst iets makkelijks, macaroni, bami of nasi ofzo Nog lekker ook:) Aardappels schillen voor 8 man vind ik dan persoonlijk weer wat minder... dus het moet wel pasta of rijst zijn |
mijn pannenkoeken zijn heel erg lekker:D
(ze zien er soms wel een beetje mislukt uit....) |
Ik vind het cool om te koken, ik help ook vaak mee....
Pannenkoeken, spareribs, biefstuk, soep en allerlei soorten pasta met saus. En aardappels koken en boontjes maken kan eigenlijk bijna alles, alleen kvind het wel een probleem dat alles tegelijk klaar moet zijn, das altijd moeilijk in te schatten...:D |
ik vind het leuk om te koken....vooral soep vind ik leuk om te maken......wij hebben zo'n boek waar allemaal bijzondere soepen instaan, zoals Griekse soep met citroen en ei....dat vind ik wel leuk om te maken
|
Ik kook echt vrijwel nooit, maar ik wil in een goede bui mijn moeder nog wel eens helpen in de keuken :)
|
Ik kan wel een beetje koken, ja
maar of ik het vaak doe, nee |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18. |