![]() |
met wie kunnen jullie beter opschieten......
.....
jongens of meiden? Of allebei? Ik kan vaak veel beter opschieten met jongens. Ik weet eigenlijk helemaal niet waarom...maar ik heb veel meer jongensvrienden dan meidenvrienden |
meiden
en jongens soms ook :) |
Met allebei kan ik goed opschieten, maar op het moment ga ik meer met jongens om omdat ik nu op die mts zit. Als ik nog op de middelbare school had gezeten was dat waarschijnlijk wel anders geweest.
|
Meisjes
|
jongens... ik kan niet tegen roddelen en dat achterbakse wat een hoop meiden hebben... jongens zijn gewoon relaxer en zeggen tenminste waar het op staat, draaien niet overal omheen...
|
Citaat:
|
Allebei..
Bij de meiden ben ik een van de meiden, en bij de jongens ben ik behoor ik weer tot one of the boyz. |
Meiden, ik heb meer vriendinnen dan vrienden. Maar ik kan net zo goed ook met jongens omgaan, geen problemen mee..
|
Beide
|
ik denk jongens, die zijn simpeler ;) ja kweetni, dat gaat gewoon vlotter
|
Vroeger was het altijd met meisjes, nu meer met jongens. Mwah, is ook ervaring denk ik, je kunt leren met mensen om te gaan :)
Wat ik nu heb, is dat jongens zich niet zo snel op hun tenen getrapt voelen als je iets verkeerds zegt, meisjes wel .. daar moet ik dus erg mee oppassen :o |
jongens...
|
Ik kan met iedereen goed overweg
|
meiden
ik heb meer vriendinnen dan vrienden.. als ik het zo ga bekijken maar ik kan ook altijd wel leuk met jongens praten en ook wel goed mee opschieten leuk mee ouwehoeren. |
Citaat:
kan ik ook zeggen dat jongens altijd stoerder en cooler bij hun vrienden willen overkomen, wat ook niet altijd zo is. |
jongens
|
beide.. Jongens zeuren alleen minder:D
|
Ehmz, met jongens, komt omdat ik al sinds m'n geboorte gewoon veel meer met jongens omging/ meer in de buurt enz.. Pas sinds een paar jaar heb ik ook een paar vriendinnen die iets belangrijker voor me zijn dan de rest, die ik meer vertel. Maar ik ga toch beter om met jongens. :)
|
jongens
|
Meestal meer met jongens denk ik,ik weet niet waarom eigenlijk :confused:
|
Met meiden kan ik lekker roddelen (en dat is echt wel fijn af en toe)
Met jongens kan ik gewoon onwijs veel lol hebben. De meeste zijn echt in hun kleuterjaren blijven hangen echt heel prachtig. |
Citaat:
|
Allebei
|
Citaat:
Nou moet ik toegeven dat ik dat vroeger ook wel heb gedaan hoor. Mijn toen beste vriendin kreeg altijd alle aandacht,was veel knapper dan mij,etc. Dus als ze zei "staat dit",zei ik altijd ja als het niet stond,en nee als het wel stond :p *Gemeen* Dan wou ik dat ze voor l*l loopte :o Ik was wel erg zeg :eek: |
Citaat:
Maar ik kon dat truukje niet uitvoeren, want alles stond haar :( |
Citaat:
|
Citaat:
Leuk ook dat ik altijd onwijs knappe vriendinnen heb :( |
Citaat:
Helaas voor mij bestaan die niet :) :D |
Citaat:
misschien moeten we maar eens samen uitgaan :D |
Citaat:
|
Citaat:
zullen we allebei even lelijk zijn dan ? :D |
Citaat:
Maar oke :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Expres natuurlijk :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat ben jij een aansteller zeg ? Je hebt een hartstikke fris en mooi gezicht !
|
Citaat:
Kom ik bekant haar moeder tegen *zucht* .. *gaat nooit meer met collega mee* :o |
Citaat:
Ga niet naar het bolwerk,want daar is m'n moeder elk weekend. Maar nee,Marc die wou zó graag m'n moeder ontmoeten :p Btw:wie zegt dat het m'n moeder was,en niet ik ;) :p |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dan heb je me nog niet in het echt gezien zeg,allesbehalve dat :) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hmm ikj kom wel eens langs :D gaan we samen lelijk zijn :D |