![]() |
wat is de grootste leeftijdsschattingsfout die ze hebben gedaan bij je??
ik was net 2 maanden 17 en mensen scholden me uit voor MINSTENS 23
:( echt gewoon 5 mensen onafhankelijk van elkaar |
vorige week: 26
|
het is niet echt een leeftijdsschattingsfout maar ok :D
ik had een tijdje trug iemand aan de telefoon die belde voor men vader, vraagtie aan mij: kan je je man even geven? nou, twas gwoon grappig :) |
Whehe ik ging met een vriend eten bij zijn opa...
Later kreeg ik te horen dat die opa me 21 had geschat Terwijl ik op school heb gehoord dat ik echt nog een "kind" verschijning heb :p |
Hmm weet ik niet, word wel eens ouder geschat maar op zich zie ik er gewoon heel erg 17-jarig uit denk ik :D
Verder word ik ook zoooo vaak verwisseld met mijn moeder aan de telefoon, mensen die voor mijn moeder bellen beginnen dan altijd een heel verhaal tegen mij en dan moet ik onderbreken van 'uhm pardon maar ik ben haar dochter', maar ja we praten ook heel erg hetzelfde en hebben heel erg dezelfde stem... |
Iemand vroeg een keer wat ik nou studeerde, hij dacht dat ik 1ejaars was. :D
Tja... dat duurt nog drie jaar... :( |
Op een verjaardag laatst dachten ze echt dat ik 21 was. Jaja.
|
27 :eek:
|
laatst werd ik 26 geschat, ging om werk, dus betaal me maar naar iemand van die leeftijd :o
|
Citaat:
Nou ja, ik werd op 18 geschat terwijl ik 21 ben :( *snif* :( |
Ik belde een x ergens naar op voor informatie toen ik 12 was. Die vrouw op een gegeven moment: "En het gaat om uw kinderen?"
:eek: |
28.. toen ik 14 was!! :mad:
|
Citaat:
|
nee, nu blijven ze me iets van 22 schatten.. die 28 was toch echt een uitzondering.. (hoop ik:) )
|
Citaat:
Mij schatten ze altijd jonger, echt vervelend :D Nog niet zo lang geleden moest ik bij een kroeg gewoon mijn rijbewijs laten zien om binnen te komen :mad: :D |
oei..
ouder is zekersss niet altijd leuk.. wel handig om ergens binnen te komen waar je 18 voor moet zijn, maar je krijgt vaak wel irritante vieze oude (te oud voor mij.. 30 ofzo) achter je aan.. |
Ik word gewoon altijd 20 geschat, soms 21...
|
Citaat:
Citaat:
|
dass true.. maar super irritant!!:mad:
oude mannen die geen kans maken bij leefstijdsgenoten proberen het elders..:( |
Citaat:
|
zielige jonge meisjes..:(
|
Citaat:
Er ontstaan soms wel minder leuke situaties. Mijn zusje (16) heeft een vriend van 20 en als ze uitgaan in een groepje dan gebeurt het wel eens dat oudere mannen achter mijn zusje aan lopen .. en dan krijg je ruzie :eek: |
Zaterdagmorgen; kwam zonder make-up van Secreets huis, nam de bus naar Zoetermeer. Dachten twee jongetjes dat ik 14 was? :) Ze wilden me meenemen naar Duinrell want ze wisten een manier er gratis in te kunnen :P
En eigenlijk vaker werd ik 21 geschat, door de 'big boss' van me ex-baantje, door mensen in de kroeg, etc. Maar mannen hebben er vaak geen goed oog voor. |
Citaat:
ik troost uw zusje (+vriend) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik schat meisjes wel vaker helemaal verkeerd in :o maar het schijnt idd normaal te zijn :D |
Citaat:
sorry!!:p |
Citaat:
|
ben ik altijd:o
|
Citaat:
Niemand is altijd beleefd, en al zeker ik niet :o :D |
ben alleen niet beleefd tegen mijn voormalige economie leraar.. die was ik per ongeluk altijd aan het uitschelden in de les..:rolleyes:
|
Citaat:
|
vrouwen hebben het altijd goed, 17 ongeveer ? zeggen ze dan :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wist al hoe oud je was, dus dat maakt het wel iets moeilijker .. ik denk 18 ofzo, kan door de make-up komen :/ |
Iemand schatte me laatst 15 (??)
De grootste fout kwam van een collega. ´Ik vind haar hartstikke leuk, alleen jammer dat ze 23 is...´ *proest* :D |
ja... :) scheld normaal gesproken nooit..
maar alleen in mijn hoofdje.. maar als ik echt kwaad ben, komt het echt uit mijn mond.. (heb ik zelf meestal niet door, maar dan beginnen mensen in mijn omgeving te reageren.. in dit geval lachen..):p ben eigenlijk superbrave leerling:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zat toen in de trein en de conducteur kwam langs en ik liet m´n OV ter controle zien. Zegt de man opeens tegenover me; Heb jij een OV kaart?? Ik had je 15 geschat! Misschien was ie wel dronken ofzow :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik besta..:p
|
Citaat:
Ook al vind ik van wel, dan vind je het erg (zou doosachtig zijn) .. ook al vind ik van niet, dan vind je het ook erg (zou je zelf ouder lijken) :D |
Ik zou volgens velen door kunnen voor een 15-16 jarge....vanwege een kindelijke look ofsow...vandaar dattik maar een stoppelbaardje laat staan vaak...dan lijk ik teminste wat ouder...hoopik...
Dit was vooral vervelend toen ik 16 was.....toen werd ik op elke hoek van de straat zowat aangehouden om ff mn bromfietscertificaat te laten zien...omdat ik 14 leek....stelletje stinkers.... |
Citaat:
|
afgezien van dat ik twee jaar geleden mijn economieleraar uitschold, bèn ik een brave leerling:)
|
Citaat:
|
oke.. dit is te vroeg voor mij om dat soort discussies te voeren.. :)
bèn superbrave leerling |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13. |