![]() |
Wat hebben jullie als tussendoortje?
IK heb vandaag een sinaasappel en een stuk komkommer mee :D
Ik bekijkt het wel aar waarschijnlijk koop ik op school wel eel jus d'orange :p En jullie wat zijn jullie 'tussendoortjes' :)? |
een koekje ofzo? :confused:
of soms een sinaasappel :o |
Appel of sultana.
|
Soep :D
|
een appel nu, maar meestal niks. Ik eet nooit op school. Nu moet ik wel omdat ik tentamens heb en die maak ik beter als ik wat gegeten heb.
|
Appels! Ik ben om de een of andere reden verslaafd aan appels.. Ik heb altijd 2 flesjes water + 2 appels bij me, en daar leef ik dan ongeveer heel de dag op. :)
|
*heeft geen tussendoortjes bij zich* :(
|
Mwah kheb nie ech een vast tussendoortje.
Vaak nix, soms een zakkie chips of een broodje of een Kinder Bueno :D |
uhm. .samsonkoekjes!! dik lekker!
en net at ik chocola maar dat had ik van Marieke gekregen (klasgenoot) kuzziess |
Meestal een Twix, Mars of Snickers minibar, maar soms koop ik een zakkie haribo of autodrop.. net waar ik trek in heb
|
een koekje
of een appel of een pompolmous (ik be 16 en weet nog steeds niet hoe je dat schrijft :confused: :rolleyes: ) |
Als tussendoortjes eet ik euh... Chocomouse, pudding, soep, snoep, koeken (twix, mars, ....), chips,... enzo...
Zowat van alles dus. |
Wat vriendinnen bij zich hebben :D
Nee, meestal iets van koek, sultana, maar kinderbueno is ook wel lekker :o :) |
op school eet ik eigenlijk nooit tussendoortjes...
|
hmz op school eet ik nooit tussendoortjes maar ik heb hier net een biscuitje gesmokkelt :) ben aan het lijnen :D mag dus niet :)
|
Ik koop meestal Balisto. Dan heb ik nog een beetje het idee dat ik gezond bezig ben :)
|
Op school: appel en mueslireep..en thuis alles wat er te eten valt ongeveer :o
|
Ik meestal. kauwgom.. lolly, toast :P ehm.. banaan?
van alles gewoon :) |
koekjes ofzo... of haal iets van chocolade uit de automaat :o
|
2 Pakjes Sultana, 1 peer, Vietnamese nootjes, Mars Icecream, Twix, 2 danoontjes!
|
koekjes
sultana van die neptwixen enzo of van die snackcacao cake-dingen of iest uit de automaat |
Citaat:
|
ik heb vandaag alleen een croissantje op als tussendoortje, op m'n werk
meestal eet ik tussendoor een koekje uit de koektrommel (net was er in zit) of fruit, net wat er in de fruitschaal ligt. |
iets uit het automaat meestal M&M
een prince ministar rolletje een blikje cola |
appel
|
ik probeer niets te nemen (wil afvallen)
|
meestal een stuk fruit en ne koek
|
Sultana ...
|
in de pauze op school?
volgens mij zijn de komkommers goedkoop ofzo, want mijn moeder legt de laatste tijd elke dag een stuk komkommer klaar. anders pak ik een peer of een appel, net wat er ligt. en soms koop ik op school een appel of een twix. meestal drink ik in de eerste pauze ook mijn flesje water leeg. maar ik ben niet gezond :) |
een wafel :D:D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28. |