![]() |
Heb jij ook zo je ochtendrituelen ?
Ik word wakker gemaakt ; zet water op, maak thee en zet een muziekje op op de pc en dan een lekker sigaretje erbij, ff scheiten en dan douchen :P
|
Kopje thee drinken, cd´tje opzetten.
Als mn ouders niet thuis zijn, een sigaretje in de tuin roken Daarna lekker naar het toilet en dan douchen :) Ow, en ook nog eten :D |
O ja, bij mij moet er ook nog broodje smeren tussen :(
|
Ogen open
Klok kijken Muis bewegen zodat PC aanspringt Chatten / forummen / mail chackken / muziek luisteren Wc Drinken Doesjen |
Wakker worden, nog een uut blijven liggen, opstaan, computer aanzetten, wc, douchen, aankleden, muziek aan + mail checken en verder zie ik 't wel...
|
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=56988 denk je hier van?
|
Citaat:
:rolleyes: |
dus, zie shock
|
Ik volg elke ochtend hetzelfde schema (dat is ingeburgerd bij mij zeg maar) anders red ik 't niet om op tijd te zijn. -x-
|
gelijk muziek aan, als die nog niet aan was tenminste en dan klere zoeke en wakker worde onder de douche
|
15 min blijven liggen
uitrekken aankleden mail checken haar doen make up doen tas inpakken ontbijt maken nieuws kijken eten voor school maken schoenen aan na t toilet gaan tanden poetsen jas aan :) |
Ik ben tegenwoordig bezig met sit-ups en opdrukken smorgens en savonds :eek: :D
|
6u30: wekker loopt af
6u55: douche in 7u10: uit den douche, badjas aandoen en lenzen indoen 7u15: dagcreme aanbrengen en pil nemen 7u20: aankleden en schminken 7u30: naar beneden en drinken en eten uit koelkast nemen voor tijdens de speeltijd 7u35: vertrek naar school... Als't geen school is, zelfde volgorde maar andere uren :D |
Wekker loopt af, eerst nog ff 5 minuten blijven liggen, dan naar de wc, douchen, aankleden enzo, eten, tanden poetsen en haren doen en dan op de fiets springen en naar school racen!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:00. |