![]() |
klote weer
bij ons is het heel erg bewolkt, en het ziet eruit alsof het ieder moment heel hard kan gaan regenen en onweren. daarom zit ik ook nog op school terwijl ik uit ben. ik durf te wedden dat als ik nu de school uit loop dat het heel hard gaat regenen (dat geluk heb ik namelijk altijd) :mad:
|
oh ja, dan nu de vraag.........is het bij jullie ook zulk klote weer?
|
nee hier schijnt de zon! iz maar goed ook, want m'n moeder heeft net heel de buitenboel in de verf gezet
|
op zeker gaat het zo regenen, ik stond net buiten die sigaret te roken en die donkere wolken hangen PRECIES boven de school :(
|
Citaat:
hey zit je op MSN ? Is Gonzo toevallig online ? |
Citaat:
|
Hier schijnt de zon en er is geen wolkje aan de lucht
|
OHMYGOD
het begint ineens te onweren? de hele ramen ttrilden ? |
Citaat:
anders had ik nu buiten gestaan en gelijk gekregen!!! lang leve het forum!!!!!! |
Alweer!!!! pas op mylene want het komt jou kant op!!!
|
Citaat:
|
Gut.. heir schijnt de zon en knalt de blauwe lucht je tegemoet :D :D
|
Citaat:
|
hier lijkt het wel zomer :)
|
[QUOTE]Foxy schreef:
is het bij jullie ook zulk klote weer? [/QUOTEKlote weer ? Tis het lekkerste weer van de wereld (nou jah, bijna :p) Majah, wat wil je ... in het Zonnige Zuiden :D |
Hier is het een beetje raar weer. Het ene stuk is hemelsblauw, aan de andere kant hangen onweerswolken :(
|
Ik ben net nog nat geregend en nu schijnt de zon weer...
|
Hier heeft het zelfs nog even gehageld
|
Citaat:
|
Citaat:
Het heeft wel heel even geonweerd vanmiddag, ik vroeg me af waar die paar klappen vandaan kwamen, want het was best licht buiten.. |
hier was de zon, en nu is het bewolkt en groengrijs.
|
Btw is het nu blauw met hier en daar een wolkje en een zonnetje :)
|
watje, je kunt toch wel tegen een spatje water? ;) :p
|
Bij ons was het de hele dag heel lekker weer. Zonnetje, hier en daar wel een wolkje, maar het was echt lekker warm in de zon. In de schaduw was het natuurlijk wel koud!
|
in tilburg scheen de zon, in breda regende het, in hulst regende het, en thuis scheen de zon.
het weer in Nederland samengevat :rolleyes: :p |
Gister en vandaag lekker zonnetje in Heiloo, Alkmaar en Heerhugowaard, voor zover ik weet.:p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:05. |