![]() |
het vakantie topic!!!
gaan jullie deze zomer ook op vakantie?
zo ja waarheen, voor hoelang, heb je het zelf gekozen of ga je nog met je ouders? tell me all about it.:cool: |
is pas nog geweest......
|
we hebben een eigen chalet in zwitserland, dus misschien wordt dat het...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga een weekje naar Spanje met mn zus.
Waar heen weet ik nog niet pcies. En maybe ga ik nog met mn vriend weg :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb echt geen idee of en wat ik in de zomervakantie ga doen.
Maar ik ben al tevreden genoeg als het eenmaal vakantie is. |
Damn, wat zal ik blij zijn als het vakantie is!! Ik heb het best wel druk dan, ik ga naar Polen, Frankrijk, Disneyland Parijs, Zwitserland en Belgie. En tussendoor nog ff examen doen. Verder ga ik hier niet opscheppen :p
|
naar Limburg:(
met m'n ouders:( |
Amerika!!
|
dat duurt nog zoooo'n poos... nouwja, mijn ouders hadden al wel wat ideen geloof ik. engeland of frankrijk ofzow...
|
Ik ga voor 3 weken met mijn ouders naar Italië! :) En waarschijnlijk ga ik met mijn vriend en wat vrienden naar de LoveParade! :cool:
|
ik wilde eigenlijk niet meer met m'n ouders mee, maar voor 1 weekje hou ik dat wel uit (chicago).
verder weet ik het nog niet... |
Ik ga niet op vakantie :(
Misschien een midweekje in een huisje vlak na me examen. Maar dat is verre van zeker.. :( |
Week naar Rome, en nog een of 2 weken naar de alpen, of barcelona, of scandinavie, of griekenland :)
|
Citaat:
|
we hebben net een huis op de laan van meerdervoort gekocht in den haag:D
dus ik ben druk bezig met verhuizen deze zomer, waarschijnlijk geen vakantie. Misschien een last minute reis, maar dat hangt van ons geluk af...hoop het wel:) |
ikke ga lekker puhhie op rondreis door roemenie, bulgarije, hongarije, turkije
echt wel tof en interessting.:) |
Ik ga een maand in een grand café werken op Vlieland, ga met een vriendin 1,5 week naar Z.Frankrijk en nog even naar de Sneekweek natuurlijk (logeer bij een collega), daarna de Keiweek in Groningen, en dan is de vakantie alweer afgelopen! :eek: :(.
|
ik ga eerst met vrienden naar een camping in kroatie, daarna met mn ouders naar griekenland. ik heb in allebei kei veel zin, met mn ouders vind ik ook nog steeds gezellig, mijn broertje en ik beslissen gewoon mee over waar we heen gaan en zij betalen. beter kan gewoon niet :)
|
Ik ga niet op vakantie in de zomer..
|
Frankrijk, parijs en disney en nog 2 weken camperen. Lowlands.
|
Misschien in juni met me oma en nichtje naar salou (ik weet nog niet of ik meewil :D) en dan nog een keer naar spanje (benidorm dacht ik) aan het eind van de zomer ergens.
Maar ik ga alleen mee als ik me eigen vakantie niet kan betalen :D |
Ik ga naar kreta en naar brazilie en naar milaan want daar woont mijn familie!:D
|
NY, Nederland, Cote d'azur met vrienden, Sneekweek met vrienden, Mexico (?)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga naar spanje met een vriendin en haar ouders 3 weken naar playa de aero ofzoiets
|
terug naar egypte voor paar weken, alleen met ouders en broertje.
daarna nog paar weken Hawai, en dan gaat m'n vriendin ook mee. zitten toch 'n einde van m'n ouders af daar. |
veel werken... paar weekjes vrij houden voor wat luieren, mensjes opzoeken en dingen waar ik in het weekend niet aan toe kom...
|
Ga half Juli met mijn beste vriendin en haar ouders en broertje naar vias-plage(zuid frankrijk) ben daar 2 weken en ga daarna met die beste vriendin naar mijn ouders die 5 km. verderop staan in vias-sur-mer, ook voor 2 weken. En dan misschien nog met vrienden een weekendje een bungalowpark terroriseren.
|
Citaat:
en reken maar dat ik ga FEESTEN feesten hoera!! sorry.. ik zat al in spain with my mind |
Turkije, 2 weken, zelfgekozen, zonder ouders, met een vriend
|
Ik ga lekker naar Italië met een maat van me!! lekker zon zee strand en zuipen...
|
of misschien wel naar ons kasteel in duitsland :cool:
|
ik ga over 3 weken 2 weken naar marokko met mn vriend en zn moeder en een vriendin ....maar in de grote vakantie gaan we 3 weken naar italie (ik mijn vriend en onze moeders en mijn zusje) en naar barcelona met zn tweeen een weekendje en natuurlijk naar lowlands!!!
|
salou spanje,voor een weekje,met de bus met ouders en broertje en zijn lief :)
|
owjah ik zelf ga met een grote groep voor een week weg (overdag op zee en savonds uit in ameland terschelling etc etc)
en 2 weken met me ouders en een vriendin na frankrijk!! Zuipuhhh en nog na een festivalletje van 2 daagjes |
Ja ja drie keertjes dit jaar mensjes! :)
1. 22-4 t/m 2-5: FLORIDA!!! :cool: Met ouders en zussie 2. 15-7 t/m 1-8: Frankrijk, de camping van vorig jaar, kickuhuhuhuh! :) :cool: Met ouders, zussie, vriend van zussie en eventueel mag ik nog iemand meenemen. 3. Ergens in augustus: een weekie langs de Hollandse kust met een stel vrienden, wordt alleen maar lache, zuipe en feestuhuh! :) |
We hebben de L we hebben de O we hebben de W we hebben de L we hebben de A we hebben de N we hebben de D we hebben de S
WE HEBBEN LOWLANDS!!! Whoehoe.. Tja voorderest weet ik het nog niet.. |
eerst een weekje naar de franse alpen met school in mei om daar te survivallen
dan 3 weken eind juli naar hongarije met ouders broer en zijn vriendin en dan nog een weekje half augustus naar TEXEL met mijn beste vriendin! k heb r nu al zin in :D Nora |
het plan is om met 3 vriendinnen in nederland ergens bij zee, weekje ofzo
en lowlands!! niet meer met pappie en mammie |
krijg nou de pest miro fber :eek:
gefeliciteerd wij gaan naar limburg |
Terschelling met vrienden :o
|
Eh... ik ben mijn ouders aan het overhalen om naar Groot-Brittannië en Ierland te gaan en volgens mij gaat dat wel lukken. :D Ik hoop het tenminste, want ik wil naar Londen. En mocht het niet lukken, dan wil ik ook wel naar Rome ofzo... ;)
|
Oh, en ik wil ook naar Lowlands :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11. |