![]() |
doen jullie wel eens wat "stiekem"?
zoals drank uit de kast jatten, het schoollokaal voor het eind van de les verlaten, zwart rijden in de bus
of iets heel anders? doen jullie wel eens wat stiekems en wat dan? |
Citaat:
|
Roken, terwijl iedereen weet dat ik het doe :p
|
Stiekum, stiekum.... ik vertelde m'n ouders pas over m'n tattoage toen 'ie er al opstond. Niet omdat het niet gemogen had (mijn lijf, ze kunnen me niet tegenhouden) maar omdat ik geen zin had in al dat 'weet je het wel heel zeker' gezeur.
|
vast wel, ik denk dat spieken ook wel stiekem is he ;)...
|
stiekem? mwa ben oud genoeg om iets niet stiekem te doen
|
Nooit :D:p
|
Ik zit op het forum .. en op mijn werk :D
|
Overdag internetten thuis.. eeh.. :o :)
|
Soms, als ik het leuk vind om iets stiekums te gaan doen.
|
Het is maar hoe je het bekijkt. Op je school/werk/... forummen in de tijd dat je eigenlijk andere dingen moet doen, kan je formulieren als stiekem.
Ik denk dat iedereen wel eens iets stiekem doet ;) |
jahh.. ben een stiekemerd :D *gniffel*
zoals spieken op school ja, soms... aan lekkere dingen zitten snoepen thuis, terwijl er me nadrukkelijk is vertelt er niet aan te zitten :o :p ennuh... achja, zoveel, doet iedereen wel. |
mjah ik heb stiekem al ene paar jaar een tatoo en ik heb stiekem een tepelpiercing gehad...of nou stiekem ik verberg het niet heb het alleen nooit evrteld en het is hun niet opgevallen (tattoo zit laag in mijn zij)
|
euhm zwart rijden met de bus en trein veels te laten komen in de les en dan naar binnen sneaken
drank uit de kast jatten of andere dingen thuis stiekum meestal niet.. naja nix boeiends dus echt |
ik doe altijd alles stiekem
|
stiekem internette:D
|
Ik heb stiekem een keer een smartpil geprobeerd.
Ik heb stiekem een keer gerookt, najah, een hijs genomen! Ik heb stiekem wel eens vlak voor het avondeten heel veel snoepjes gepakt! |
Owja, en stiekem internetten toen we nog geen kabel hadden. Maar ja, dat hoeft nu dus niet meer, want we hebben nu kabel.
|
stiekem.... ik vind het eerder gebruik maken van de situatie zoals hij zich voordoet, niks stiekems aan :p
|
snoepje pikken uit de kast:eek:
hehe:D nee hoor ik doe vaak genoeg dingen stiekem, zijn er teveel om op te noemen |
uh stiekem de halve kast leegeten
maar ja dat is niet heel stiekem stiekem te vaak op internet maar ja m'n ouders krijgen de telefoonrekening toch wel (nog steeds geen kabel:( ) uh ik weet het niet wat ik verder nog stiekem doe |
als ik uit school kom met vreselijke honger de halve kast leegvreten, terwijl dat helemaaaaaaaaaaal niet mag, en te vaak internetten, en we hebben ook nog geen kabel, dus elke keer gezeik over te hoge telefoonrekeningen. verder weet ik niet wat ik stiekem doe, vast nog wel meer maar dat wee'k zo nie
|
Citaat:
|
Ik probeer het te minderen :o
|
eerst vraag ik het, als het niet mag doe ik het stiekum, moeten ze het me maar niet verbieden hoor
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12. |