![]() |
Free-minding....
Kweet niet of dit de juist naam is... Maar het komt er dus op neer dat je gewoon hier gaat opschrijven (oh pardon, als ge WIL natuurlijk :o :p) wat er door je heen 'flitst'... Laat je volledig gaan en tik het gewoon neer... K kan tot hele rare (en grappige) dingen leiden :)
|
ja...
|
Nou komaan ff serieus :(
|
Guts ik begrijp er niets van?...........
|
Citaat:
|
Citaat:
kvoelde me bijna dom :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
soit ik snap dit niet zijn we nu goed bezuhg? *doet poging* tuuuuuuut mijn pizza is klaar?:D |
Citaat:
Heej! Idee!! --> onzin :D |
Citaat:
als we fout zijn sluiten ze het wel :D toch?:p |
Citaat:
WAAR IS TROUWENS MIJN *EVIL*SMILEY!! Ik ga jullie plat hacken hoor :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
:mad: :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dit doet me denken aan een of ander engels boek dat we eens behandeld hebben.. pagina's lang gewauwel zonder enige vorm van interpunctie of zelfs maar een rode draad.. vreselijk :S
|
Neeeee dees is helemaal de bedoeling ni!
Goh, ik kan het echt niet anders uitleggen :( Maak je gedachen ff leeg en denk dan aan vanalles.. gewoon door elkaar, en schrijf op wat er in je opkomt... Ja zeg, als jullie het ni begrijpen is er niks aan hoor :( |
Citaat:
|
Ik snap het volgens mij wel, dus hier volgt nu wat er nu in mij opkomt:
Mmm, dat danoontje was wel lekker, maar ook errug klein. Ik wil er nog 1 en dan wil ik de gele! Bleeh, ik wil naar de stad om een nieuw truitje te kopen.. Als die k*t moeder me nou ff wou brengen, maar neeeeeej... Zal ik Sander nog zo'n lief kaartje sturen? Of is dat iets té? Lalalalaaaa! Ow, ff Winamp aanzetten, tis hier zo stil. Wedden dat pappa straks weer gaat zeiken over alle papiertjes die hier liggen! Kan ik het lekker gaan opruimen.. Mooi niet, dat doet Rick zelf maar lekker. Ik heb het ook niet gedaan dusss! Hmm? Zoiets? Dat waren in ieder geval mijn gedachtes van nu! Maar dit lijkt zo nep.. Omdat je expres gaat nadenken over iets zodat je dat hier neer kan gaan zetten... Najah, boeie! Doeiiiiiii! |
Citaat:
|
iets uit het niets geschreven
en je op dat moment niet bijgebleven gelijk vergeten gelijk achter in je gedachte weg gesmeten iets van een moment iets van een seconde maar nu ben je het kwijt, eigenlijk best wel zonde... okay dit was mijn Freeminding geval ;) |
jankende kutzooi
(eerste gedachtes vanmorgen) |
zucht, kom online :S
|
hee dat freeminding heette eigenlijk anders gelukkig maar want dit klinkt wel meer dan fout maar hoe ook alweer het staat op m'n forum dus ik kan 't checken maar heb ik geen zin in nou fuk it dan maar killing in the name of...
|
Waarom zijn er altijd teveel mensen online als ik het druk heb en is er bijna niemand als ik juist online kom om te msn-en..
|
Citaat:
Maar ja, kan ook door het bier komen :D ben net door half Rotterdam gelopen, geloof ik :/ :D |
Eigenlijk nog beter: waarom gaan mensen ineens offline als ik online kom? Je ziet ze zo 1-voor-1 verdwijnen :o
Ik ben wel eng ;) |
.. wat is resevoir dogs een saaie kutfilm ..
|
Wiehw, ik ga naar de finale in rotterdam op 8 mei. Me pa heeft van Amstel (daar werkt ie voor) 2 kaarten gehad. Mag dan wel NEC'er zijn, maar mijn broers wouden niet omdat ze Jood zijn. Dus ga ik lekker mee.:)
|
Waar's Marijn :confused: :(
|
Waarom hep ik hoofdpijn?
Zal ik nu ff thee gaan drinken? Gisteravond was best wel leuk waar denk ik nu aan? Heh gek, als ik me dat ga afvragen dan denk ik aan het nadenken waar ik nu aan denk, daar denk ik dus aan, Ik heb eigenlijk best honger. Wat zal ik eens nemen? effe overleg plegen.. |
leven veters, luchtbuksen, ik moet nu echt gaan douchen, waar's lava? , ik moet meerdere armbandjes maken en waar zijn mijn orrbellen en m'n henna lekt , been doet zeer, waiting for the sun to shine, waarom blaas ik over toetsenbord
|
Eigenlijk moet aan mijn huiswerk, ik had het gister al af moeten hebben maar heb er helemaal geen zin in, en als ik dan straks ga werken dan kan ik het ook niet maken, heb wel zin om te werken alleen het is geen mooi weer misschien hoef ik wel helemaal niet te werken met dit weer, dan kan ik mooi huiswerk maken waar ik geen zin in heb. Ik heb eigenlijk geen zin in de hele dag geen zin in vanavond uitgaan ook, dat is stom. Ik heb altijd zin in uitgaan alleen vanavond niet terwijl toch de mooiste jongen van de wereld vandaag naast mij rond gaat hobbelen, en dan loop ik met zo'n chagerijnige smoel, ze hadden me ook niet zo vroeg me bed uit moeten sleuren, kan ik er wat aan doen dat er een hond is gebeten? IK sliep! en gister was het heel gezellig dus ik sliep lekker, bem moe, en laat die rothond zn bek houden, eerst een andere hond bijten en dan hier voor de deur gaan zitten blaffen, word er ek van, en ik wil niks voor mijn zusje doen, kleed je aan poets je tanden ga douchen! zie je niet dat ik bezig ben met het forum, een van de meest tijdrovende en nutteloze bezigheden ooit want ik ben nou nog steeds niet aan mij huiswerk en ik moet zo werken. Of niet want het is geenmooi weer.
|
lekker, zon shoarmapizza zo sochtends vroeg als ontbijt :p
|
*denkt aan vrije associatie*
|
Citaat:
|
Nou...kheb t es geprobeerd he........gewoon op een blaadje.
Gewoon schrijven zonder controle....en ik schrok toen ik het later terug las.... :eek: |
*legato*
*.......geobserdeerd* :D |
schijt ik heb echt rugpijn, nekpijn terwijl Lenny Kravitz zingt, believe in me. Hoe moet ik in een jongen geloven als
ho hm, dit gaat fout. blablabla ik moet nog superveel doen vandaag, waarom zit ik dan hier achter de computer. iK wil de was nog doen, ik moet mn po maatschappijleer nog afmaken, ik wil mn haar goed doen.. hm die kapper heeft t toch best wel te kort geknipt. Auw mn rug doet echt pijn. wat een doelloze topic :confused: |
ik heb koppijn.
bahh straks naar die domme reunie:mad::( waar zal souris zijn(me kat)??? ik ben moe. wat zal suus aan het doen zijn?? in de zomervakantie leker naar sixflags. |
:o
|
waarom kan iets moois je ongelukkig maken?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hahaha, wat is dit voor een topic zeg, zou ik hier nu echt wat posten, dit is eigelijk best garppig om te doen, zo opschrijven wat je denkt, jammer dat ik niet zo snel kan typen, ik denk veel te veel dingen, weet het allemaal niet meer, ik doe dit alleen maar omdat ik me verveel, ik heb zin in vanavond
blablabla, hahahaha, toch wel grappig dit |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24. |