![]() |
Mensen die posten onder hun eigen naam..
..blijven vaak niet echt lang hangen..
tenminste dat lijkt zo.. mensen die posten met hun nickname, hebben veel meer posts en posten vaker enz dan mensen die bv piet heten en ook die naam geregistreert hebben.. en dan nog iets anders, die mensen lijken ook altijd maar met iemand mee te lopen, starten vrijwel nooit een topic, en replien alleen maar met dingen als: "mee eens"... hoe komt dat denk je? ben jij een uitzondering of bevestig je dit alleen maar? |
Ik open ook nooit topics.. Omdat de mijne ook niet boeiend zijn.. Ben ik dan ook meteen een meeloper?
|
Citaat:
*zucht* ik had het niet alleen daarover, jij replied toch veel meer dan die lui... laat ik het anders zeggen: die lui posten 2x in de maand iets niet boeiends ofzo? |
Citaat:
|
Dit vind ik echt pure onzin,ik post ook onder m'n eigen naam,en ik blijf toch "hangen"
Oke ik zit hier nog niet onwijs lang,maar goed. En ik open niet veel topics nee,maar dat komt omdat ik meestal niet weet waarover,en omdat ik liever op topics reageer dan dat ik ze zelf start. En nee ik ben ook geen meeloper,ik heb een eigen mening,en ik antwoord met meer dan "mee eens" of "niet mee eens" |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga niet alles zitten herhalen en uitleggen hoor, als iemand iets niet snapt/volgt, dan maar niet :p
|
Heeft het überhaupt zin hier op in te gaan? Dit is net zoiets als zeggen dat turken stinken ofzow... :rolleyes:
|
Citaat:
maar nu jij erover begint, en ik niet... :o er zit wat in natuurlijk, die lui stinken gewoon :p |
Ik weet van niks..
|
Mijn echte naam is Anne en mijn bijnaam is Anneee. Dan post ik dus niet onder mijn echte naam, hoewel het er wel erg op lijkt en ik word in het dagelijkse leven ook zo genoemd. Toch blijf ik hier al best lang hangen :D
|
Bij deze blijkt dus dat ik in het echt dus anders heet :/ :)
|
Ik post met mate...
maar dat heeft niks met mijn nickname te maken.... laat maar, ik maak de boel er niet echt duidelijker op. |
Mensen die posten onder hun eigen naam komen hier juist al vanaf het begin... toen kon je je nog aanmelden met je eigen naam.. nu met weet ik het hoeveel leden moet je wel een nickname verzinnen?
/me post ook onder zijn eigen naam :) |
ja, en ik ben het levende bewijs daarvan
:D |
ja, mensen die onder hun eigen naam posten, durven misschien niet gauw iets raars te posten, uit angst herkend te worden :D
kzou zelf nooit onder m'n eigen (volledige) naam ergens iets posten... blijf lekker anoniem ;) |
Ja sorry hoor.. kwil niet lullig doen.. Maar omdat ik met me eigen naam post denk jij meteen dat ik dus niet lang blijf hangen.. Dat ik alleen maar meeloop met de serie en antwoord met: mee eens..
En dat ik ook nog eens weinig post? Alleen maar omdat ik met me eigen naam post? Heej man.. goede theorie oor.. poepoe.. |
bullshit.
|
Misschien zijn mensen die onder hun eigen naam posten minder inspiratie-vol en zitten ze minder op internet, hebben dus ook weinig inspiratie om op te doen om een nickname te verzinnen ofzow:D
Ik had btw vroeger (2 jaar geleden ongeveer) ook een nickname die mn eigenste naam was.. Na een maand heb ik deze aangemaakt.. Ik postte toen btw niet echt sporadisch, maar ook niet echt ontzettend veel ofzow. kwas een echte newbiej:o:p |
Citaat:
|
Ben ik het niet echt mee eens, ik vind het ook best wel een doelloze stelling. Want als je een naam hebt die veel voorkomt, zou het dus niet echt uitmaken, of begrijp ik het verkeerd. En de naam heavinly komt bijna nooit voor en is dus ook 'mijn' naam..
|
het valt me gewoon op
de mensen die het meest posten hebben over het algemeen alleen een nickname die los staat van hun eigen naam. en mensen die hun eigen naam geregistreerd hebben, vaak met een getal of leeftijd erachter, die posten anders, en minder vaak... |
bezoek dit forum maar af en toe, maar wel onder eigen naam en toch al langer dan een jaartje :)
edit: al bijna 2 jaar zie ik net.. |
onzin
|
Mijn theorie: Mensen met een aprte nick gebruiken die nick meestal vaker op i-net en zijn dus vaker op i-net en ervarener, en posten dus meer/langer
|
Citaat:
|
ik merk ook op dat alle mensen die onder hun eigen naam posten het bullshit vinden, en de rest neutraal zijn
:D:D:D:D:D:D |
Citaat:
hoewel ik dat stuk van "ervarenere internetters" wel goed vind |
ik open toch wel af en toe een topic en ik ben hier al een tijdje
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15. |