![]() |
Sexxx
Sex, drugs of alcohol? wat heb je het liefst?
|
drugs
|
en als je klaar bent, dan hang je op :p
|
=anti-drugs,sex neh....ik ben single en ik zou niet met iemand "sex voor de sex" willen :o....dus dan maar alchohol.
Mét mate!:p |
Citaat:
dan maar geen van 3en? |
Ik ben tegen alcohol en drug, blijft sex over, tja het zal wel :D
|
Na het neuken een biertje en een blow :)
|
Citaat:
*Weet nu weer waarom ze anti-sex is,door al die mensen die het alleen maar hebben over "neuken"* |
Citaat:
wat heb je liever? copuleren, het een worden van 2 mensen, vrijen, seksen, rampetampen, lekker knallen, uitwonen, uithollen, inrijden, of de liefde bedrijven? dat laatste doen de meeste mensen dus nooit... |
het liefste, dat heb ik het liefste :p
|
sex natuurlijk
|
heb op dit moment geen vriend dus dan geen sex...drugs heb ik nog nooit gebruikt en ben ik ook niet nieuwsgierig naar.. alcohol en das prima :)
|
Citaat:
|
alcool :)
|
Sex
Alcohol is lekker maar niet lekkerder dan sex als je het met degene doet van wie je houd En drugs heb ik geen behoefte aan nooit gehad en zal het dus ook niet gebruiken |
Sex.. ja natuulijk.. Of niet VIELUP...:o
|
Citaat:
|
van meest tot minst;
1. alcohol 2. sex 3. drugs nou...eigenlijk niet:( ik ben nog helemaal niet zo druk bezig met sex enzo, doe het niet regelmatig, maar ik denk dat het wel belangrijker en beter is dan alcohol....dit is een voorlopige keuze denkik |
Rock 'n' Roll
|
Sex is gezond, dusss... :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga dus voor seks... Alcohol en drugs gebruik ik trouwens allebei niet! Dus het zou sowieso eigenlijk raar zijn als ik daar voor zou kiezen. |
Citaat:
iedereen die ik ken en die een beetje actief bezig is met de drugs is , overigens net als ik , op ze 12e begonnen met smoken ? |
Citaat:
*eenzaam* :( |
Is alcohol btw geen drug? :/
|
Toch maar me bierviltjes verzameling.:)
|
Tequilla drinken met Secreet, en die van bikini-meisje omgooien :o
|
Citaat:
foei.:mad: |
Sex natuurlijk :p
Dat is het enige van die 3 wat ik met regelmaat doe :) |
Citaat:
|
Citaat:
dus je hebt niet eens tequilla gedronken met secreetje ! |
Citaat:
ik heb deze topic niet gemaakt , dat was Foxy , we kregen me niet uitgelogd :) |
sex :o :D
|
is sex geen drugs?
je kan er ook verslaafd aan raken :p |
als ik zeg drugs doe ik sex tekort en als ik zeg sex doe ik drugs tekort..
sex? drugs? hmmmmmm sex |
hmpf.......drugs........sex.......alcohol
SHIT HEY!! Ik gebruik geen drugs Heb geen sex Drink ook geen alcohol ik ben te braaf...... |
sex....KUTVRAAG!!
|
Citaat:
*deed gewoon nette mannetjes achtig* |
uh
geen vriendje dus sex nee zoenen is natuurljk wel leuk maar geen sex uh drugs nee en alcohol alleen als het niet teveel wordt, dan is het af en toe wel leuk :) |
Kep geen behoefte aan alledrie op het moment.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
alle3 :) :eek:
|
Ik vind het geen vergelijking. Sex is iets wat gewoon zo ultiem (mits je het doet met iemand waar je echt gek op bent) is, dat er eigenlijk niks beter/specialer is, dus dan kun je het zeker niet vergelijken met zoiets als alcohol of drugs.
Maar goed, om de topic maar even te beantwoorden en jullie de rest van mijn gezwam te besparen, sex! |
Citaat:
|
Citaat:
|
sex natuurlijk (duh :p)
|
een jointje:D
|
sex
|
alcohol. Op dit moment dan.
|