![]() |
hoe sta jij..
om maar weer eens een topic te openen..
hoe sta jij?, handen in de zakken, armen over elkaar etc. etc. dus, wat is jouw sta-gedrag? |
Eh ik leun meestal op een been met mn armen langs mn lichaam of over elkaar.. staat wel makkelijk :)
|
Heb geen echte standaardpositie.. sta altijd anders, de ene keer gewoon handen in zakken (straalt laag zelfvertrouwen uit), maar soms ook gewoon heel relaxt..
|
ik hou niet van stilstaan, kben er ook niet echt goed in. ik ga of ijsberen, of zitten :D
|
meestal handen in de zakken :S
|
soms met 1 arm voorlang buik
meestal dan wel gewoon met hangende armen maar ik sta toch niet zo vaak stil |
geen id eigenlijk, let er niet op
|
met m'n armen over elkaar en m'n benen vaak ook nog gekruist ofzo :o
Moet ik op m'n werk dus niet doen, dan duwen ze gelijk een bezem in m'n handen Ze worden chagerijnig omdat ik zo overduidelijk niks sta te doen met die armen over elkaar |
uhh met m'n voeten op de grond en hoofd boven ;)
en soms handen in jaszakken ofzo... maar kep over het algemeen een hekel aan stil staan :) |
ehm ehm. weet ik niet. maar las ik me mantel aan heb sta ik wel steeds met mijn armen te zwaaien want dat wappert zo leuk en dan durft nietmand meer bij mij in de buurt te komen enz..
|
Ik sta ALTIJD met m'n benen gekruist, en 1 been dan zo half doorgezakt ofzo :o
En soms handen in zakken, maar meestal hang m''n jas over m'n armen |
ik geloof met m'n armen over elkaar, meestal
|
armen over elkaar, of 1 hand in broekzak, of twee handen in broekzak :)
|
vaak met mn handen in mn zakken, of met mn duimen in mn broek.
|
Ik weet nooit hoe ik moet staan,heb ik ook met zitten.
Weet me geen houding aan te nemen. Zal wel onzekerheid zijn ofzo :o |
Steunden op 2 benen, 1 hand in m'n zak (soms twee).
Of soms ook op 1 been met m'n armen over elkaar ofzo. |
Ik sta gewoon...soms met me handen in me zakken, soms beweeg ik een beetje....:confused:
|
k kan niet zo stil staan. maar als ik stil sta gewoon handen over elkaar of jah nou weet eigenlijk niet let er niet zo op...
greetzzz:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ehmm ja..Daar krijg ik regelmatig commentaar op..Zeggen ze: sta er niet als een kakker bij.. :( :mad:
Ik hou mijn armen gekruisd voor mij en ik sla mijn handen in elkaar..Benen recht naast elkaar en hoofd rechtop.. |
Met m'n handen in m'n zakken een beetje tegen de muur hangedn/leunend
|
Als ik stil sta heb ik altijd 1 been hoger dan het andere, daar leg ik dan m'n arm weer bovenop
|
geen id *gaat het ff uitproberen* met mn handen in mn zakken of aan men trui aan het plukken (uiteinden van mouwen)
|
ik sta op mijn benen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Handen in m'n broekzakken
|
rechtop :D
|
Ik hup van mijn ene op mijn andere been, ben altijd bezig met mijn handen in elkaar te wringen.
|
soms doe ik m'n handen in m'n zakken, soms laat ik m'n armen langs me hangen.
|
hmz meestal me handen in me zakken of over elkaar *als ik al sta, ik zit altijd eigluk* :s
|
Met mn handen in mn zakken :p
|
Ik kan me handen nooit kwijt.. in me zak vin ik dan weer niet lekker staan.. enz..
Dus ik zwaai altijd maar wat heen en weer.. kontzak is ook goede optie :) |
ik sta nooit, ik huppel rondjes...
|
Ehmz.. groot probleem van mij: ik kan niet stilstaan. Maar op de kostbare momenten dat ik dat wel doe, heb ik of m'n handen in m'n broekzakken, of ik leun ergens tegenaan, of (als ik een schoudertas omheb..) ik houd de band van m'n tas vast, en laat de andere arm hangen. Ik kan niet allebei m'n handen 'zomaar' laten hangen, dat staat zo.. :S
|
ik heb eigenlijk geen idee:confused:
Zal dr eens op letten |
Ik leun meestal op een been. Soms met mijn handen in mijn (kont)zakken en soms met mijn armen over elkaar!
|
of met duimen in mn zak of armen over elkaar...
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04. |